Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Rafał vici

Wyczyszczona przepustnica

Polecane posty

Witam

Po wyczyszczeniu przepustnicy przy odpalaniu silnik wskakuje najpierw na wysokie obroty ok 1300 i powoli spada do normalnych obrotów(850).Przed czyszczeniem odpalal bez tego skou obrotów. Dodam ze przepustnice czyscilem dawno temu i myslalem ze to sie samo ustabilizuje. Teraz mooje pytanko czy musze jechac na kompa i wywalac 80zeta zeby to ustawic czy sa jakies inne sposoby. Gdzies mi sie kiedys na jakims forum obilo o uszy ze po wyzyszczeniu przepustnicy powinno sie rozgrzać silnik do momentu uruchomienia wentylatora i wylaczyc i te obroty sie same ustawiaja. Czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego mi tez tak sie robi po odpaleniu wskakuje na duze obroty potem powoli sie stabilizuje do poprawnych...a nic nie robilem i samochod mam jak najbardziej sprawny technicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

jak odpalasz to samochód wchodzi na ssanie pochopdzi troche i sie wyłacz i spadaja obroty mysle ze to normalne ,czy na ciepłym silniku tez tak masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj się! U mnie identycznie i podejrzewam że u każdego tak samo. Zawsze jak palisz zimny silnik włącza się automatyczne ssanie i silnik pracuje na wyższych obrotach. U mnie na zimnym zawsze jest ok 1500 - 1300 potem jak się nagrzeje spada i ani drgnie. A jak palę ciepły silnik to obroty są idealne. Przepustnice też czyściłem. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy krokowca przy tym też wyczysciles ?

może nierowno coś podłączyłeś/podpiąłeś i ci jakis czujnik nie styka, albo łapie lewe powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Krokowiec zintegrowany (Domlo zapisz to sobie bo się powtarzasz :41: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

weź mi to pokaż bo ja nie kumam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie po przeczyszczeniu Przepustnicy oraz Krokowca(dałem nową uszczelkę wyciętą z papieru) było dobrze do pewnego czasu teraz jak jadę i wycisnę pedał hamulca i sprzęgło obroty najpierw rosną do góry i dopiero później powoli spadają czego to może być wina miał ktoś tak??? proszę o pomoc bo to wnerwia człowieka :30:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

:34:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nooooo teraz juz rozumiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

nigdy tego wcześniej nie widziałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś takiej kombinacji odłącz minus od aku odłącz przepustnice po 5 minut na papierosa podłącz przepustnice podłącz aku włącz zapłon niech wszystko się ustawi (nie odpalaj)wyłącz zapłon włącz zapłon jak wszystko się ustawi to zapal silnik (jak masz klime to ją włącz)poczekaj aż silnik się zagrzeje i włączy się wentylator (nie gazuj auta do tego momentu)wyłącz silnik jak lekko ostygnie odpal i zobacz efekty przejedź się trochę bardziej agresywnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A przepustnica do czego jest podłączona wtyczkę ma tylko krokowy co jest dokręcony do przepustnicy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest podłączona, komp odczytuje w jakim położeniu jest. Wtyczki dochodzą do przepustnicy, przynajmniej w X16XEL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A w X18XE gdzie się znajduje podłączenie przepustnicy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

za przepustnicą jest wtyczka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oba nawet nie wiedziałem o tej wtyce dzięki wielkie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spoko napisz później czy pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzieki Panowie za odpowiedzi

Wlasnie o czyms takim mniej wiecej czytalem tylko nie pamietam gdzie. Wypróbuję to dzisiaj. Odnosnie ssania na zimnym silniki to chyba przy takich temp jak sa teraz nie powinno sie włączać. Dodam jeszcze ze przed czyszczeniem silnik odpalal i nie bylo tego skoku obrotów od razu byl poziom ok 850

Kurcze tylko z ta przerwa na fajke bedzie kiepsko bo nie pale.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Edytowano przez vici b

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja też nie pale i jak robiłeś coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam zrobiłem tak jak kolego pisałeś i nie wiem nie chce się silnik nagrzać auto chodziło z klimą ok 40minut i temp stoi cały czas 80 stopni i podejrzewam że mam walnięty termostat.Trzeba demontować rozrząd żeby go wymienić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

nie trzeba tylko płynu troche zlej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak auto chodzi z klimą - to napierdzielają 2 wiatraki - to nie dziwne, że się silnik nie zagrzał .......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może źle ująłem aż silnik dojdzie to swojej temperatury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×