Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Rafał vici

Wyczyszczona przepustnica

Recommended Posts

Witam

Po wyczyszczeniu przepustnicy przy odpalaniu silnik wskakuje najpierw na wysokie obroty ok 1300 i powoli spada do normalnych obrotów(850).Przed czyszczeniem odpalal bez tego skou obrotów. Dodam ze przepustnice czyscilem dawno temu i myslalem ze to sie samo ustabilizuje. Teraz mooje pytanko czy musze jechac na kompa i wywalac 80zeta zeby to ustawic czy sa jakies inne sposoby. Gdzies mi sie kiedys na jakims forum obilo o uszy ze po wyzyszczeniu przepustnicy powinno sie rozgrzać silnik do momentu uruchomienia wentylatora i wylaczyc i te obroty sie same ustawiaja. Czy to prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego mi tez tak sie robi po odpaleniu wskakuje na duze obroty potem powoli sie stabilizuje do poprawnych...a nic nie robilem i samochod mam jak najbardziej sprawny technicznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

jak odpalasz to samochód wchodzi na ssanie pochopdzi troche i sie wyłacz i spadaja obroty mysle ze to normalne ,czy na ciepłym silniku tez tak masz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przejmuj się! U mnie identycznie i podejrzewam że u każdego tak samo. Zawsze jak palisz zimny silnik włącza się automatyczne ssanie i silnik pracuje na wyższych obrotach. U mnie na zimnym zawsze jest ok 1500 - 1300 potem jak się nagrzeje spada i ani drgnie. A jak palę ciepły silnik to obroty są idealne. Przepustnice też czyściłem. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy krokowca przy tym też wyczysciles ?

może nierowno coś podłączyłeś/podpiąłeś i ci jakis czujnik nie styka, albo łapie lewe powietrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Krokowiec zintegrowany (Domlo zapisz to sobie bo się powtarzasz :41: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

weź mi to pokaż bo ja nie kumam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam u mnie po przeczyszczeniu Przepustnicy oraz Krokowca(dałem nową uszczelkę wyciętą z papieru) było dobrze do pewnego czasu teraz jak jadę i wycisnę pedał hamulca i sprzęgło obroty najpierw rosną do góry i dopiero później powoli spadają czego to może być wina miał ktoś tak??? proszę o pomoc bo to wnerwia człowieka :30:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

:34:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nooooo teraz juz rozumiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

nigdy tego wcześniej nie widziałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

a próbowałeś takiej kombinacji odłącz minus od aku odłącz przepustnice po 5 minut na papierosa podłącz przepustnice podłącz aku włącz zapłon niech wszystko się ustawi (nie odpalaj)wyłącz zapłon włącz zapłon jak wszystko się ustawi to zapal silnik (jak masz klime to ją włącz)poczekaj aż silnik się zagrzeje i włączy się wentylator (nie gazuj auta do tego momentu)wyłącz silnik jak lekko ostygnie odpal i zobacz efekty przejedź się trochę bardziej agresywnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A przepustnica do czego jest podłączona wtyczkę ma tylko krokowy co jest dokręcony do przepustnicy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest podłączona, komp odczytuje w jakim położeniu jest. Wtyczki dochodzą do przepustnicy, przynajmniej w X16XEL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A w X18XE gdzie się znajduje podłączenie przepustnicy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

za przepustnicą jest wtyczka

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Oba nawet nie wiedziałem o tej wtyce dzięki wielkie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko napisz później czy pomogło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzieki Panowie za odpowiedzi

Wlasnie o czyms takim mniej wiecej czytalem tylko nie pamietam gdzie. Wypróbuję to dzisiaj. Odnosnie ssania na zimnym silniki to chyba przy takich temp jak sa teraz nie powinno sie włączać. Dodam jeszcze ze przed czyszczeniem silnik odpalal i nie bylo tego skoku obrotów od razu byl poziom ok 850

Kurcze tylko z ta przerwa na fajke bedzie kiepsko bo nie pale.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Edited by vici b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja też nie pale i jak robiłeś coś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Witam zrobiłem tak jak kolego pisałeś i nie wiem nie chce się silnik nagrzać auto chodziło z klimą ok 40minut i temp stoi cały czas 80 stopni i podejrzewam że mam walnięty termostat.Trzeba demontować rozrząd żeby go wymienić??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

nie trzeba tylko płynu troche zlej

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak auto chodzi z klimą - to napierdzielają 2 wiatraki - to nie dziwne, że się silnik nie zagrzał .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

może źle ująłem aż silnik dojdzie to swojej temperatury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...