Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
danek13

Czyżby uszczelka pod głowicą....

Polecane posty

Witam szanownych kolegów i zwracam się z prośbą o pomoc w moim problemie. Mianowicie podejrzewam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą w mojej Vectrze (x20xev, benzyna plus gaz) ale nie jestem pewny. Objawy są lub były następujące:

- w okresie zimowym przy otwartym obiegu ogrzewania wnętrza auto powoli się nagrzewało (być może jeszcze coś z termostatem), miałem trudności z przełączeniem na gaz, po nagrzaniu pracował na gazie normalnie ale wywalał płyn chłodniczy spod korka zbiorniczka wyrównawczego (może coś z korkiem). dodatkowe ubytki również mogły być spowodowane drobnymi wyciekami z obiegu płynu do reduktora gazowego - ale zdecydowanie mniejsze.

- w okresie wiosennym, od około 3 tygodni, przy zamkniętym obiegu ogrzewania wnętrza nagle objawy ustały, poziom płynu w normie, też wolniej się nagrzewa ale bez problemów można przełączyć na gaz w krótkim czasie po uruchomieniu.

Jaki wpływ na zachowanie układu chłodzącego (wywalanie płynu spod korka) ma otwarcie lub zamknięcie obiegu ogrzewania kabiny? Ewentualnie jakie mogą być inne przyczyny? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

na poczatek to odpal samochód odkręc korek i zobacz czy leca bombelki czy kolor sie zmienił płyn nie jest tłusty ,potem olej zobacz czy nie masz kawy z mlekiem ,i wymien termostat temp ma być na desce 90 albo w poblizu i zobacz po jakim czasie robi sie waz od chłodnicy goracy jak szybko to termostat ,jak zakładałes gaz to miałes te problemy bo może gazownicy cos namieszali i wpieli sie żle w nagrzewnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×