Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
danek13

Czyżby uszczelka pod głowicą....

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów i zwracam się z prośbą o pomoc w moim problemie. Mianowicie podejrzewam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą w mojej Vectrze (x20xev, benzyna plus gaz) ale nie jestem pewny. Objawy są lub były następujące:

- w okresie zimowym przy otwartym obiegu ogrzewania wnętrza auto powoli się nagrzewało (być może jeszcze coś z termostatem), miałem trudności z przełączeniem na gaz, po nagrzaniu pracował na gazie normalnie ale wywalał płyn chłodniczy spod korka zbiorniczka wyrównawczego (może coś z korkiem). dodatkowe ubytki również mogły być spowodowane drobnymi wyciekami z obiegu płynu do reduktora gazowego - ale zdecydowanie mniejsze.

- w okresie wiosennym, od około 3 tygodni, przy zamkniętym obiegu ogrzewania wnętrza nagle objawy ustały, poziom płynu w normie, też wolniej się nagrzewa ale bez problemów można przełączyć na gaz w krótkim czasie po uruchomieniu.

Jaki wpływ na zachowanie układu chłodzącego (wywalanie płynu spod korka) ma otwarcie lub zamknięcie obiegu ogrzewania kabiny? Ewentualnie jakie mogą być inne przyczyny? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

na poczatek to odpal samochód odkręc korek i zobacz czy leca bombelki czy kolor sie zmienił płyn nie jest tłusty ,potem olej zobacz czy nie masz kawy z mlekiem ,i wymien termostat temp ma być na desce 90 albo w poblizu i zobacz po jakim czasie robi sie waz od chłodnicy goracy jak szybko to termostat ,jak zakładałes gaz to miałes te problemy bo może gazownicy cos namieszali i wpieli sie żle w nagrzewnice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...