Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest cortezlodz

Przekładnia, maglownica, wspomaganie ( i silnik krokowy).. pomocy !

Recommended Posts

Guest cortezlodz

Witam serdecznie, zacznę od tego, iz jestem tu nowy a vectre b (98r) posiadam od 2 msc.

Wczoraj bylem na przeglądzie zawieszenia, wszstko bylo OK za wyjątkiem jednego.. mechanik zobaczyl ze z pod spodu wyciaka płyn, mianowicie płyn wspomagania. I zlecił regeneracje maglownicy (przekładni). Co nie ukrywajmy jest dość kosztowne. ( jestem z Łodzi i klaruje sie to ok. 700zł)

I tu pare pytań :

- sprawdzałem płyn wspomagania i okazało sie ze ubywa go bardzo mało, dla pewnosći dolewam, sprawdzam. Autem jezdzi sie troszke gorzej niz przedem lecz z powodow finansowych chciałbym sie troszke wstrzymać z tą wymiana. Czy nic sie nie stanie jak poczekam jeszcze ok. 2miesiecy (ew. jakie mogą byc tego konsekwejcje). przypominam ze wyciek jest od niedawna max. 2tyg. i płyny ubywa b. mało.

Co do kwestii silniczka krokowego. Gdy kupiłem auto, było to prawie nie odczuwalne. Od niedawna obroty skakały na biegu jałowym, ale ost. po tankowaniu auto na ciepłym silniku ledwo odpaliło. Dzis wymieniłem silniczek ( na używany, który dostałem od znajomego gdyż ten rozbił sie swoim oplem) i okazało sie, ze jest jeszcze gorzej obroty na biegu jałowym sa bardzo wysokie ok 2-3tys, i nei chca sie obnizyc a jak obnizaja to bardzo powoli.. raz jest ok , a raz warczy jak traktor.

Jezeli podobne tematy juz byly to bardzo przepraszam . Pozdrawiam wszystkich i licze na odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak będziesz dolewał płynu to nie powinno się nic stać

Please login or register to see this link.

tu masz jak wyczyścić krokowca po założeniu nowego odepnij minus od aku na pare minut podepnij włącz wyłącz zapłon odpal i niech chodzi aż się wiatrak na chłodnicy włączy ja tak zrobiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do maglownaicy to musisz tylko pilnowac poziomu plynu.

Ja jezdzilem z lecacym maglem z pol roku jak nie wiecej.

Polecam zaklad na przedzalnianej,ja tam robilem w zeszlym roku i jak narazie mam spokoj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cortezlodz

dzieki za pomoc, krokowca juz kupiłem (jakis tani zamiennik mam nadzieje ze troche pojezdzi). a co do maglownicy to musze sie wstrzymac jeszcze ok. 2-3msc.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

a może ktoś napisać czym się objawia ten zepsuty magiel?? Jak patrzyłem to płynu mam poniżej MIN, a skutki uboczne to hmm... ciężej się kierownicą kręci ale to takie moje odczucia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...