Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość cortezlodz

Przekładnia, maglownica, wspomaganie ( i silnik krokowy).. pomocy !

Polecane posty

Gość cortezlodz

Witam serdecznie, zacznę od tego, iz jestem tu nowy a vectre b (98r) posiadam od 2 msc.

Wczoraj bylem na przeglądzie zawieszenia, wszstko bylo OK za wyjątkiem jednego.. mechanik zobaczyl ze z pod spodu wyciaka płyn, mianowicie płyn wspomagania. I zlecił regeneracje maglownicy (przekładni). Co nie ukrywajmy jest dość kosztowne. ( jestem z Łodzi i klaruje sie to ok. 700zł)

I tu pare pytań :

- sprawdzałem płyn wspomagania i okazało sie ze ubywa go bardzo mało, dla pewnosći dolewam, sprawdzam. Autem jezdzi sie troszke gorzej niz przedem lecz z powodow finansowych chciałbym sie troszke wstrzymać z tą wymiana. Czy nic sie nie stanie jak poczekam jeszcze ok. 2miesiecy (ew. jakie mogą byc tego konsekwejcje). przypominam ze wyciek jest od niedawna max. 2tyg. i płyny ubywa b. mało.

Co do kwestii silniczka krokowego. Gdy kupiłem auto, było to prawie nie odczuwalne. Od niedawna obroty skakały na biegu jałowym, ale ost. po tankowaniu auto na ciepłym silniku ledwo odpaliło. Dzis wymieniłem silniczek ( na używany, który dostałem od znajomego gdyż ten rozbił sie swoim oplem) i okazało sie, ze jest jeszcze gorzej obroty na biegu jałowym sa bardzo wysokie ok 2-3tys, i nei chca sie obnizyc a jak obnizaja to bardzo powoli.. raz jest ok , a raz warczy jak traktor.

Jezeli podobne tematy juz byly to bardzo przepraszam . Pozdrawiam wszystkich i licze na odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz dolewał płynu to nie powinno się nic stać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tu masz jak wyczyścić krokowca po założeniu nowego odepnij minus od aku na pare minut podepnij włącz wyłącz zapłon odpal i niech chodzi aż się wiatrak na chłodnicy włączy ja tak zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do maglownaicy to musisz tylko pilnowac poziomu plynu.

Ja jezdzilem z lecacym maglem z pol roku jak nie wiecej.

Polecam zaklad na przedzalnianej,ja tam robilem w zeszlym roku i jak narazie mam spokoj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cortezlodz

dzieki za pomoc, krokowca juz kupiłem (jakis tani zamiennik mam nadzieje ze troche pojezdzi). a co do maglownicy to musze sie wstrzymac jeszcze ok. 2-3msc.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może ktoś napisać czym się objawia ten zepsuty magiel?? Jak patrzyłem to płynu mam poniżej MIN, a skutki uboczne to hmm... ciężej się kierownicą kręci ale to takie moje odczucia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×