Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Yanic

jak wymontować wkładkę zamka ze stacyjki?

Polecane posty

witam, pytanie jak w tytule, czyli jak wymontować wkład zamka ze stacyjki? mam w reku sama obudowe z wkladka i nie wiem co dalej - potrzebny jest kluczyk czy mozna bez kluczyka? kombinuje i kombinuje jak slon pod gore

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:"> i nic... pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Yanic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na 99% potrzebny jest kluczyk bez niego nie ma możliwości cofnięcia płytki od blokady kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ktorej plytki, gdzie ona jest - wewnatrz? bo ta co na zdjeciu (chyba rozchodzi sie wlasnie o ta zaznaczony na fotce...) to bez kluczyka palcem sie chowa - mam wrazenie ze trzeba wybic ale nie chce kazcerowac bo metal mieki (aby nie byl zbyt kruchy...) i wie kanceruje wiec wole nie walic jak nie wiem na 100% jak wyjac ta wkladke ze stacyjki...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Yanic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi o to zaznaczone.

Kiedyś musiałem wyjąć całą wkładkę stacyjki w VB godzina przyglądania i zastanowił mnie otwór znajdujący się na jej skraju przechodzący na wylot, średnica około 2mm. Prz próbie włożenia w ten otwór jakiegoś pręta okazywało się, że nie chce przejść na wylot, ale już w momencie gdy włożyłem kluczyk przekręciłem go w odpowiednią pozycję a była to właśnie pozycja gdy sztabka od blokady się chowała to drucik przechodził przez całą stacyjkę i odblokowywał cały bębenek, który można było wyjąć i np wymienić zapadki. Jak jest w VC nie mam pojęcia, pewnie jest podobny patent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to moze byc dobry trop... :22:

z boku 2 dziurki po 1mm chyba na wylot czesci metalowej...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

owalny otwor od gory widac wnetrze bebenka-wklade...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i trzpien blokujacy od dolu...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ale i tak nie wiem jak to skonfigurowac aby wyszlo... :22:

Edytowano przez Yanic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o to ci chodzi ale tak to jest opisane w tisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od pewnego czasu przycinała mi się stacyjka. Teraz jest to na tyle uciążliwe że muszę naprawdę ostro szarpać kierownicą i kluczykiem żeby w ogóle go przekręcić. W końcu mi się kluczyk rozleci. Poodkręcałem te obudowy tylko nie mam pojęcia jak wyjąć wkład. Czy w ogóle jest to możliwe? Wiem że w astrze G się wkład ładnie wyjmuje bo już wyciągałem ale jak jest w vectrze tego nie wiem. Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie jak to jest bo mi robił to koleś od awaryjnego otwierania ale z tego co widziałem i z nim rozmawiałem to stacyjka musi być przekręcona w pozycje 1 tak aby zwolnić blokadę kierownicy i wtedy nie wiem w który otwór ale wkłada się kawałek drucika o średnicy 1-2 mm i wkładka wychodzi. Z tego co z nim rozmawiałem to aby wyjąć wkładkę bez uszkodzenia musi być przekręcona.

A co do rozkręcania plastyków to zdejmował tylko ten z góry więc otworek powinien być gdzieś z góry bo dołu nie rozkręcał.

Edytowano przez Pietras81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie tak samo ściąga się to w astrze G. Nie wiem czy VC po FL nie ma innej stacyjki. Sądzę że tak i tam może się inaczej wyjmować. Ty masz sprzed FL i masz stacyjkę taką samą jak u mnie w astrze G i taki sam kluczyk. Natomiast w VC mam scyzroyk i tam to już nieco inaczej wygląda. Może jednak któryś z kolegów podpowie bo naprawdę muszę się ostro naszarpać z kluczykiem aby go przekręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej podjechac do szpeca od kluczykow stacyjek??Ja kiedys mialem to samo ale nie w tym samochodzie.Podjechalem facet wyciagnal stacyjke przeszlifowal cos wsadzil spowrotem i wszystko pieknie chodzilo.Zaplacilem 30 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przerabiał ktoś wymianę/ naprawę cylinderka zamka drzwi kierowcy? problem polega na tym ze po wlozeniu klucza kreci sie w cylinderku , jak go wymontowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie szukam rozwiazania mam vc 2003r i kluczyk sie nieda przekrecic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×