Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Yanic

jak wymontować wkładkę zamka ze stacyjki?

Recommended Posts

witam, pytanie jak w tytule, czyli jak wymontować wkład zamka ze stacyjki? mam w reku sama obudowe z wkladka i nie wiem co dalej - potrzebny jest kluczyk czy mozna bez kluczyka? kombinuje i kombinuje jak slon pod gore

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:"> i nic... pozdrawiam

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by Yanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 99% potrzebny jest kluczyk bez niego nie ma możliwości cofnięcia płytki od blokady kierownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ktorej plytki, gdzie ona jest - wewnatrz? bo ta co na zdjeciu (chyba rozchodzi sie wlasnie o ta zaznaczony na fotce...) to bez kluczyka palcem sie chowa - mam wrazenie ze trzeba wybic ale nie chce kazcerowac bo metal mieki (aby nie byl zbyt kruchy...) i wie kanceruje wiec wole nie walic jak nie wiem na 100% jak wyjac ta wkladke ze stacyjki...

Please login or register to see this link.

Edited by Yanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chodzi o to zaznaczone.

Kiedyś musiałem wyjąć całą wkładkę stacyjki w VB godzina przyglądania i zastanowił mnie otwór znajdujący się na jej skraju przechodzący na wylot, średnica około 2mm. Prz próbie włożenia w ten otwór jakiegoś pręta okazywało się, że nie chce przejść na wylot, ale już w momencie gdy włożyłem kluczyk przekręciłem go w odpowiednią pozycję a była to właśnie pozycja gdy sztabka od blokady się chowała to drucik przechodził przez całą stacyjkę i odblokowywał cały bębenek, który można było wyjąć i np wymienić zapadki. Jak jest w VC nie mam pojęcia, pewnie jest podobny patent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to moze byc dobry trop... :22:

z boku 2 dziurki po 1mm chyba na wylot czesci metalowej...

Please login or register to see this link.

owalny otwor od gory widac wnetrze bebenka-wklade...

Please login or register to see this link.

i trzpien blokujacy od dolu...

Please login or register to see this link.

ale i tak nie wiem jak to skonfigurowac aby wyszlo... :22:

Edited by Yanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy o to ci chodzi ale tak to jest opisane w tisie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Od pewnego czasu przycinała mi się stacyjka. Teraz jest to na tyle uciążliwe że muszę naprawdę ostro szarpać kierownicą i kluczykiem żeby w ogóle go przekręcić. W końcu mi się kluczyk rozleci. Poodkręcałem te obudowy tylko nie mam pojęcia jak wyjąć wkład. Czy w ogóle jest to możliwe? Wiem że w astrze G się wkład ładnie wyjmuje bo już wyciągałem ale jak jest w vectrze tego nie wiem. Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dokładnie jak to jest bo mi robił to koleś od awaryjnego otwierania ale z tego co widziałem i z nim rozmawiałem to stacyjka musi być przekręcona w pozycje 1 tak aby zwolnić blokadę kierownicy i wtedy nie wiem w który otwór ale wkłada się kawałek drucika o średnicy 1-2 mm i wkładka wychodzi. Z tego co z nim rozmawiałem to aby wyjąć wkładkę bez uszkodzenia musi być przekręcona.

A co do rozkręcania plastyków to zdejmował tylko ten z góry więc otworek powinien być gdzieś z góry bo dołu nie rozkręcał.

Edited by Pietras81

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dokładnie tak samo ściąga się to w astrze G. Nie wiem czy VC po FL nie ma innej stacyjki. Sądzę że tak i tam może się inaczej wyjmować. Ty masz sprzed FL i masz stacyjkę taką samą jak u mnie w astrze G i taki sam kluczyk. Natomiast w VC mam scyzroyk i tam to już nieco inaczej wygląda. Może jednak któryś z kolegów podpowie bo naprawdę muszę się ostro naszarpać z kluczykiem aby go przekręcić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie lepiej podjechac do szpeca od kluczykow stacyjek??Ja kiedys mialem to samo ale nie w tym samochodzie.Podjechalem facet wyciagnal stacyjke przeszlifowal cos wsadzil spowrotem i wszystko pieknie chodzilo.Zaplacilem 30 zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

przerabiał ktoś wymianę/ naprawę cylinderka zamka drzwi kierowcy? problem polega na tym ze po wlozeniu klucza kreci sie w cylinderku , jak go wymontowac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie szukam rozwiazania mam vc 2003r i kluczyk sie nieda przekrecic

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo jak się nie używa kluczyka do otwarcia drzwi to wkładka się zastała.

Trzeba psiknąć preparat do środka zamka i odczekać.

Potem kluczyk włożyć i delikatnie w lewo i prawo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...