Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Paluch_tcw

Kopci na niebiesko

Recommended Posts

Guest Paluch_tcw

Witam. Mam Vectre B x16xel i mam mały problem. Jak autko sie nagrzeje to czasami sobie zakopci na niebiesko, czyli wyglada na to ze bierze olej. Faktycznie oleju ubywa sporo. Pierscienie mam wymienione - wiec odpadaja. Swiece dzisiaj odkrecalem i tylko jedna miala lekko mokry gwint reszta wszystkie suche. Co jeszcze moze byc tego przyczyna ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest radu1988

a uszczelniacze na zaworach wymieniales? jak sa twarde lub skruszale to tez przepuszczaja olej..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Paluch_tcw

nie wiem czy byly wymieniane. a jak to mozna sprawdzic ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest radu1988

mozna ale trzbe klawiature odkrecic, walek, wyjąć hydropopychacz, odpiąć zabezpieczenie zaworu i juz mozna go wyjąć i zobzczyc czy jest twardy. Jak tak to trzeba kolejno wszystkie zmieniac...

albo zdjąć głowice(ja tak robilem) ale mi poszedl pasek rozrzadu i wymienialem 8 zaworów to i 16 uszczelniaczy bo tez mi troche brala oleju...

Please login or register to see this link.

tu masz link co do wymiany uszcelniaczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Paluch_tcw

DObra dzieki za pomoc. A jesli to nie uszczelniacze to jakeis jeszcze pomysly macie ?

odkryłem cos takiego: jak silnik sie nagrzeje to strasznie ciezko chodzi wspomaganie (jak zimny to leciutko) i jak skrece kola na maksa i dodam gazu to wtedy leci taki niebieski dym. co to moze byc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ze wspomaganiem, to na początek wymień płyn na nowy. A ten niebieski dym to skąd sie wydobywa ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maxdredi

Caly czas dymi czy moze sporadycznie wywali duza chmure dymu tak jak u mnie ?

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim skromnym zdaniem myślę że problem tkwi w pierścieniach które wymieniłeś.Po prostu może być zbyt duży luz na zamkach pierścieni i ciągnie ci olej .I tak dodając nie jest to zdrowa praktyka ,gdyż w początkowej fazie docierania pierścienie są narażone na mocne przegrzewanie,ale skoro już się zdecydowałeś na te wymiana powinieneś włożyć pierścień do poszczególnych cylindrów i zmierzyć szczelinomierzem luz na zamkach powinien nie przekroczyć o,10mm im mniej tym lepiej ale luz musi być.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Paluch_tcw

ale pierscienie mialem wymieniane jakies 50 tys km temu i byly dotarte dobrze. wiec znowu by sie cos z nimi stalo ?

a płyn hipol atfII dobry bedzie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...