Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
misiek115

vectra b 2.0 16 v 98 rok - pomocy

Polecane posty

witam

wczoraj koszystajac z ladnej pogody pojechalem na myjnie bezdotykowa autko ochodzilo jak zegarek a tu nagle po umyciu swieci sie check odrazu zaswiecil jak wlaczylem zaplon , autko nei ma mocy , otwarlem klape i ddosajac gazu na przepustrnicy szarpie jak by na 2 tlok nei chodizlo ale obroty ma rowne .szarpie przy przyspieszaniu, nie da sie jechac ;( co moglo sie stac ??? nie lalem wody od spodu klapa byla zamknieta wiec niewiem , jedyne co mi przydchodzi do glowy to ten zwór kolo filtra powietrza kabiny co do niego takei wezyki ida . moze jego zalalo?? ale od czego on jest // bo nic innego nie mialo prawa zamoknac co innego gdybym silnik myl tyo rozumiem ale auto z zewnatrz/? wczesniej po myciu tez tak mailem ale po zagrzaniu autka i po nocy ustapil problem check sam zgasl i auto znowu nabralo mocy a teraz nic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> odpinalem aku na noc i dalej to samo:( ciezko jechac juz nei mowie o wyprzedzaniu az wstyd ze to 2.0 16 v 136 koni:(

dodam ze silnik bez gazu ( mam zamiar zalozyc sekwencje za 2 tygodnie ) rocznik jak w temacie 98 wersja cd .

i jeszcze dopytam jak odkrecic zapieczone swiecxie w tym aucie ??? bo jedna m isie udalo odkrecic i podkladka swiecy byla przyrdzewiala a reszta nei poszla klucz giety do swiec sie przekrecil a swiece nei poszly:( nie cvhce ich urwac

pilne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to trzeba sprawdzić kabelki WN i te świece wymienić oczywiście na zimnym silniku mi też nie chciały puścić świece ale solidny klucz rurka na niego i powoli puściły później wkręć je na smar miedziany możesz też spróbować jakimś preparatem do świec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jedyna możliwośc to ci coś zamokło...

wg mnie okolice świec nabrały wilgoci i moze byc ze robi się zwarcie...

wez wieczorem jak ciemno popatrz pod maske czy nie widać skaczących iskier

zapuść świece WD40 i rano na zimnym silniku moze odkręcisz-ale uważaj...

kiedyś myłem silnik w VA to mi obudowa kopułki zwarcie robiła (bo byla tam woda)... wiem ze silnika nie myles, ale moze jakos tam nabryzgałeś wodą... no nie wiem

postaw auto z maską w gorze do słońca (zeby schło)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i szukaj, kombinuj...

o coś obok filtra powietrza z tymi wężykami podcisnienia to steruje (podcisnieniem) takimi klapkami czy filtr ma pobierac powietrze zimne czy cieple (bo tam sa 2 rury do zasysania powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość seba_cool

sprawdz tez sobie instalacje co idzie od cewki bo moze robi zwarcie... ostatnio wlasnie tak mialem jak padal deszcz i cewke mi spalilo w nowa originalna 250zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NO ALE CEWKA I KABLE NZJADUJA SIE GLEBOKO POD MASKA WIEC CIEZKO TAM NALAC WODY CHYBA ZE WODA Z MYJKI CISNIENIOWEJ WALAC OD PRZODU W GRILL PRZEBILA SIE PRZEZ DWIE CHLODNICE I ZAMOCZYLA CEWKE NO ALE TO CIEK\ZKIE DO WYOVBRAZENIA \ BO ONA JEST Z BOKU NA BLOKU. WCZORAJ TEZ ZAUWAZYLEM ZE KABEL WN TEN NAJDLUZSZE DO 1 GARA JEST MOKRY W OLEJU I MOZE TO TAM ROBI PRZEVBICIE. BEDE PATRZYL PO ROBOCIE NARAZIE AUTKO STOI W SLONECZKU I SIE GRZEJE, MOZE SIE NAPRAWI ALE TO TRZEN USUNAC TAKEI COS BO NEI MZOE TAK BYC , MIALEM ALFE ROMEO 155 I ONA MOGLA BYC ZALEZNA OD POGODY BO 90 PROCENT TO NEI JEZDZILA TAKZE NIGDY W ZYCIU WIECEJ ,,, ALE OPEL TO SOLIDNE AUTA . A WYMIANE SWIECEC ZLECE CHLOPAKOM W ZNAJOMYM ZAKLADZIE NIECH SIE MECZA ... A JAKEI SWIECE POLECACIE DO TEGO AUTKA ?? I JAKEI KABLE /? BO CHCE ZA 3 TYGODNEI ZLAOZYC GAZ A WTEDY NEI MA MOWY O JAKIMS PRZEBICIU BO BEDZIE KICHALAA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę nie krzyczeć i pisać po polskiemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorki ze duzymi literami ale pracuja na KP i tam duzymi raczej pisze takie zboczenie zawodowe. a bledy bo jestem w poracy i tak do czasu do czasu jak wejde na vectraklub.pl to trzeba szybko pisac zeby nie widzial nikt hehe

macie jeszcze jakies pomysly ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź to co koledzy napisali. Weź się za tre świece i kable. Jak zamierzasz zakładać gaz to i tak musisz je wymienić. Póki tego nie opanujesz to gazu nie zakładaj.

Po drugie piszesz że Check się pali. Jakie błędy komp wyświetla? Nie wpadłeś na to żeby sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie bylem jeszcze na kompie , najpierw sprubuje zrobic te kable zeby nie mialy p[rzebicie zeby to bylo wszystko suche i zoabczymy co bedzie bo na kompa jechac to dra 60 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

popytaj w swoim oddziale może ktoś ma fejsa to ci sprawdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie możesz zczytać błędów "na zworkę"?

Zwierasz 5 i 6 pin w złączu diagnostycznym, przekręcasz kluczyk do kontrolek i odczytujesz kod z mignięć kontrolki silnika.

Kody podawane są 4 cyfrowo np.0340, 0310

Edytowano przez Siekier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdjalem po pracy kable wn i jedenj rozlecial sie w rekach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> od 3 tloka, kupilme za 100 zl kable boscha i wymienilem i jak reka odjal... nawet teraz przy zapaleniu zimnego silnika nie buczy ta pompa [owietrza bo juz chyba za cieplo na ssanie ... prawda ?? a do wymiany kabli wlaczala sie za kazdym razem jak silnik byl zimny, swiece jedna tylko wymienialem ale pa popekana porcelana ta z gory takze swiece tez wymienie wszystkie tylkonie ma sily zeby je odkrecic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> nowy klucz do swiec dzisiaj przekrecilme o 360 st nie na swiecy tylkopokretlo sieprzekrecilo ;( zawioze do zakladu niech mi wymiena ,, jak narazie silniczek chodzi peiknie ale jak wymienei swiece to jeszcze lepiej bedzize

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć sztywny klucz nie te łamane one są do d*** na mechanika bym wziął poprawkę ukręci ci świece i lipa będzie trzeba głowice zwalać chyba że masz jakiegoś zaufanego ci cię nie naciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pięknie, ale błędy i tak odczytaj.tu jest napisane dokładnie jak:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Co do pompy powietrza wtórnego to u mnie nadal się włącza. Nie wiem czemu piszesz że za ciepło na ssanie. Co ma temp. powietrza do temperatury silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podczas wymiany kabli mialem odpiete aku wiec chyba bledów nie bedzie bo sieskasowaly,, no mialem taki lamany o masakra w rekach go przekrecilme bez przedluzek, no mam dobrychmechaniów takze jak urwa swiece niech sie martwia . juz mialem tak w alfieromeo ze sie swieca ukrecilme i gwint zostal w glowicy a reszta wypadla .....a jakie swiece polecacie ?? bede zakladal gaz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ngk - model taki jak zaleca producent dla twojego silnika

mówiłem, że sprawcy szukać przy świecach i kablach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu zainwestował bym w oryginały. Przy gazie jednak jakość świec i przewodów powinna być lepsza, więc zapytaj w ASO. Ja do X16XEL płaciłem 17,5 zł za sztukę (nie wiem czy jest różnica w cenie przy różnych modelach silników).

Myślę że jak mowa o gazie to warto dołożyć kilka złotówek więcej i mieć święty spokój.

Pozdrawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja chce kupic takie swiece do ok25 zl za sztuke nie magneti marelli po 5.5 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak założysz gazownie to po prostu świece trzeba częściej wymieniać co 15-20tyś bierz NGK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z ngk BKR5EK 21,22 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

GMy wcale nie musą byc lepsze od NGK

ba, moga to byc te same swiece lub calkowity shit

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

wszystko zalezy od tego jaki producent klepie swieczki dla Gma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

W kazdym razie na pewno NGk na gazie sprawuja sie bez zarzutu bo to tak czy siak najlepsze swiece na rynku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i racja. Z NGK będzie na pewno taniej, co nie oznacza że gorzej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli kupic te swiece ktore podawalem kilka postów wyzej ??/ mam nadzieje ze bedzie ok .a jeszcze jedno

jaka moze byc przyczyna tego ze jak stoje autem w dol np z gorki np na parkingu jak go odpale to swieci check i nie gasnie dopoki go nie odpale na rownym?? oleju jest idealnie wiec nie mozliwe zeby tyle go przeplywalo ze pokazuje kpom blad brak oleju prawda???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×