Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest janek4

długo kręci zanim odpali

Recommended Posts

Guest janek4

hej mam problem moja vectra długo kreci zanim odpali wymieniłem juz czujnik połozenia wałka ale prblem nadal ten sam długo kreci mam silnik 1,8 16V z gazem i nie wiem co jest. Miałem jeszcze podłaczonego pod komputer i wszystkie błedy zostały usuniete a problem został. Pomóżcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na początek cewki świece i przewody kolega sprawdzał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobacz gumowe węże w zbiorniku(pod pokrywą), którymi paliwo jest podawane w przewody. Ja miałem tak samo tylko w 1.6 tydzień temu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest janek4

tak świece i przewody sprawdzone :0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dalej to samo?? to sprawdź tak jak wyżej pisałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bo usunięcie błędów nie spowoduje usunięcia przyczyny awarii.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:">

Co to za błędy były??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest janek4

no jutro sprawdze te węże a możesz mi przybliżyc dokładniej gdzie sa te węże

nie pamietam dokładnie numeru błędu ale zapalała sie kontrolka z rysunkiem silnika mówili mi ze to od sondy ale w momencie gdy przezucił na gaz ta lampka gasła

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to był check engine.

A teraz ci się już nie zapala???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest janek4

nie bo był podłączony po komputer dziś rano i zostął bład wykasowany a nadal ciężko odpala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mi ciężko odpalał ja się posypał czujnik położenia wału

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest janek4

nadal mam problem z odpalaniem wymienione wszystkie czujniki a nadal ciezko odpala ale robi to tylko wtedy gdy stoi gdzies około 2 trzech godzin albo jak wróce do domu i rano chce odpalic to tez ciezko kreci a jak juz chodzi to potem nie ma problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz czy cujnik teperatuey płynu ten podpięty do kompa czy pokazuje prawidłową temperaturę, błędu nie wywali a będzie podawał złą dawkę paliwa i inny kąt wyprzedzenia zapłonu i trzeba się nakręcić. ewentualnie czy jest dobry styk między wtyczką i czujnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest janek4

oki sprawdze a mam jeszcze pytanie bo wyczytałem na forum ze moze byc tez jais problem z immobilaizerem czy moze mi ktos powiedziec jak to sprawdzic

Share this post


Link to post
Share on other sites

z immobilajzerem raczej mało prawdopodobne, jak siadzie immo to wcale nie zapalisz. Powinienes sprawdzić błędy, na stronie głownej jest porada, wrzuc pozniej numer błedu tutaj. Błąd sondy po przełączeniu na gaz znika bo masz pewnie załozony emulator sondy czyli jakas slaba instalacje. Na gazie tez zapala zle?

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest janek4

zapala zawsze na benzynie i zapala ciężko a błedy juz omawialismy i wszystko sprawdzone i jest oki wiec zostaje tylko problem z łaczeniem immobilaizera bo innych pomysłów brak wiec nie wiem jak wiecie jak poprawic łacznosc immobilaizera zeby pomogło to radzcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam mam vectre 1.8 16 w gazie i mianowicie mam problem z odpalaniem musze dlugo krecic by odpalila jest roznica gdy dodam gazu w tedy odpala szybciej wymienilem juz oba czujnika walu, walkow, swiece kabe pompke w zbiorniku czujnik tem w silniku, kostke stacyjkii i sonde lamda wczesniej silnik krokowy bo jeszcze warjowaly obroty ale wciaz jest ten sam problem z gory dzieki bo juz pomysly sie koncza czy mogly by wtryski przelewac czy moze wymienic cewke POMOCY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego miałem bardzo podobny problem, u mnie była listwa wtryskowa do wymiany bo któryś wtrysk puszczal i po postoju dłuższym niż 20 min zalewało silnik.

Gdzieś w listwie wtryskowej masz zaworek do sprawdzania ciśnienia. Rano przed odpaleniem wciśnij go jeżeli słabo psiknie to na 100 % to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka instalacja gazowa? Jak sekwencja to stawiam na podciśnienie z reduktora. Tez miałem z tym problem. Po wymianie membran i kalibracji pali od strzała ile by nie stała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może przyczyną być padające pompa paliwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw najprostszym sposobem to sprawdź czy to przez gaz czy na samej benzynie też tak jest. Czyli wyjedź cały gaz albo zakręć zawór na butli żeby auto w ogóle nie dostawało gazu i jeździło na samej benzynie. Znacznie ułatwi to znalezienie przyczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam sprawdzilem juz czy jets tak samo na benzynie po zakreceniu gazu i niestety dalej to samo moszu tylko sprawdzic listwe sprobuje zalatwic sobie jakas uzywna sprawdzona i zobacze jaki bedzie efekt z gory dzieki za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wyjeździłeś gaz po zakręceniu butli.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tylko zakrecilem bylo jeszcze w butli cos

ale jezdzilem gdy byla pusta z otwartym to bylo to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przewodzie od butli do reduktora nawet po zakręceniu butli jest gaz . Trzeba go wypalic i dopiero robić testy.

Na pracującym silniku przełączasz na LPG zakręcasz butle i czekasz aż silnik zgaśnie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...