Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
pagaj4

kopci starsznie po regeneracji turbiny

Recommended Posts

turbina wczesniej zaczęła chalasować auto zaczęło kopcic na niebiesko, auto straciło moc. po odbiorze auta od mechaniora po regeneracji turbiny, auto strasznie kopci (niebiesko szary dym) i dalej nie ma mocy. mechanik twierdzi, że należy wykasować błędy , chociaz nie pali sie check, lub prawdopodobnie zapchał się katalizator olejem przy awarii turbiny. czy to na pewno tak ma być

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapytaj mechaniora czy czyścił cały układ po awarii turbiny, mnie po wymianie turbiny przez jakiś czas tak kopciło, że nie było nic widać za mną

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sadze ze nie czyscil dlatego tez to wszystko chyba musi sie wypalic , czy tak? a co z dalszym brakiem mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

a to już trzeba sprawdzić, skoro brak mocy tzn, że może turbina nie jest tak zregenerowana jak być powinna - o ile żadnych błędów nie ma na kompie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo wydech do wymiany , jak kata zapchasz to już mu nic nie pomoże .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdż tez filtr powietrza ,zawór przy turbosprężarce.wężyki podciśnienia i czy po dodaniu gazu na luzie twardnieje gumowy wąż od IC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mary

Podepnę się pod temat bo mam podobny problem. Wymieniłem kilka dni temu turbo i niestety samochód stracił moc.Turbina przed wymianą głośno gwizdała,teraz gwiżdże tak samo albo jeszcze głośniej.Komp nie pokazuje żadnych błędów,silnik nie dymi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam nadzieje, że rozwiązałem swój problem. mianowicie wymieniłem gumki łączące przewody podciśnienia dochodzące do zaworu sterowania turbiną, te stare były trochę luźne. jako nowe gumki użyłem pociętego przewodu do przelewów. auto przestało też kopcić, po przejechaniu kilkunastu kilometrów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...