Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysztof 0410

Dławienie przy ruszaniu 2.0 dth (EGR)

Polecane posty

Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli poruszany przezemnie temat już gdzieś jest ,ja niestety nie mogę go znależć, a więc do rzeczy problem polega na tym że przy delikatnym normalnym ruszaniu z miejsca i tylko wtedy bo gdy auto jest w biegu czyli naprzykład przy włączeniu drugiego biegu problemu nie ma, a mianowicie przy ruszaniu auto poprostu zadławia się omal że nie zgaśnie, po dodaniu gazu przełknie i wszystko jest ok. Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi, specjalistą w pisaniu postów może nie jestem ale chciałem opisać jakoś problem. Silnik 2.0 dth 98 rok. Pozdrawiam Krzysztof.

Edytowano przez Krzysztof 0410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie pojawia się podobny problem i obstawiam :

zacinający się EGR ( ostatnio pojawił się błąd P0400)

zacinający się wtrysk

przepływomierz

Pojawiła się pomarańczowa kontrolka ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli mam rozumieć że to wina EGR, da się to jakoś naprawić czy do wymiany, a kontrolka to już swoją drogą

pojawia się ale to już inna bajka.

Edytowano przez Krzysztof 0410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie był to wina EGR , podczas ruszania brakowało mocy i silnik jakby za chwile miał zgasnąć . Tak było na początku , później szarpanie podczas jazdy z równą prędkością no i pojawił się check i słynny P0400.

EGR wykręciłem i testowałem , membrana szczelna ale trzpień czasem nie dal się wcisnąć a jak sie juz udalo to nie wracał więc przez takie 2 małe otworki zapsikałem WD 40 i tak kilka razy do czasu kiedy WD wylatywalo czyste .

Teraz wszystko śmiga OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za podpowiedż jak sprawdzę poradę dam znać.

Kolego zamela strzał w dziesiątkę to był EGR zamieniłem na inny i problem

znikł co prawda ten zamieniony trochę rzuca olejem ale to nie jest problem ważne że przyczyna się znalazła

Dzięki serdeczne za poradę!!! :32:

Pozdrawiam Krzysztof.

Edytowano przez Krzysztof 0410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×