Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Krzysztof 0410

Dławienie przy ruszaniu 2.0 dth (EGR)

Recommended Posts

Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli poruszany przezemnie temat już gdzieś jest ,ja niestety nie mogę go znależć, a więc do rzeczy problem polega na tym że przy delikatnym normalnym ruszaniu z miejsca i tylko wtedy bo gdy auto jest w biegu czyli naprzykład przy włączeniu drugiego biegu problemu nie ma, a mianowicie przy ruszaniu auto poprostu zadławia się omal że nie zgaśnie, po dodaniu gazu przełknie i wszystko jest ok. Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi, specjalistą w pisaniu postów może nie jestem ale chciałem opisać jakoś problem. Silnik 2.0 dth 98 rok. Pozdrawiam Krzysztof.

Edited by Krzysztof 0410

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pojawia się podobny problem i obstawiam :

zacinający się EGR ( ostatnio pojawił się błąd P0400)

zacinający się wtrysk

przepływomierz

Pojawiła się pomarańczowa kontrolka ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli mam rozumieć że to wina EGR, da się to jakoś naprawić czy do wymiany, a kontrolka to już swoją drogą

pojawia się ale to już inna bajka.

Edited by Krzysztof 0410

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie był to wina EGR , podczas ruszania brakowało mocy i silnik jakby za chwile miał zgasnąć . Tak było na początku , później szarpanie podczas jazdy z równą prędkością no i pojawił się check i słynny P0400.

EGR wykręciłem i testowałem , membrana szczelna ale trzpień czasem nie dal się wcisnąć a jak sie juz udalo to nie wracał więc przez takie 2 małe otworki zapsikałem WD 40 i tak kilka razy do czasu kiedy WD wylatywalo czyste .

Teraz wszystko śmiga OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki bardzo za podpowiedż jak sprawdzę poradę dam znać.

Kolego zamela strzał w dziesiątkę to był EGR zamieniłem na inny i problem

znikł co prawda ten zamieniony trochę rzuca olejem ale to nie jest problem ważne że przyczyna się znalazła

Dzięki serdeczne za poradę!!! :32:

Pozdrawiam Krzysztof.

Edited by Krzysztof 0410

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...