Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest draboll

ropa w oleju

Recommended Posts

Guest draboll

witam, mam problem a z moja vilmą,pierwszy objaw byl taki ze w czasie jazdy sama dodawala gazu i po chwili gasla i juz z kluczyka nie odpalala tylko na holu,a na postoju przy lekkim dodaniu gazu i puszczeniu sama wkreca sie na maxymalne obroty kreci sie jeszcze po wyjeciu kluczyka,spr stan oleju a tam jest ok 30 litrow! zdiolem waz od interkulera,wylecial olej,w turbinie nie bylo oleju za wiele,plyn chlodniczy jest bez znian wiec to chyba jest ropa w oleju,dwoch mechanikow nie moglo sie zdecydowac co jest powodem typowali najpierw turbine potem pompe wtryskowa,uszczelniacze wtryskiwaczy i same wtryski,no i pierscienie. Czy ktos wie co to moze byc? z gory dziekuje za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

30 litrów zmieściło Ci się w układzie smarowania? To niemożliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na uszczelnienie wtryskiwaczy "rewersy"

Sprawdź też czy któryś wtrysk nie jest pęknięty.

Na końcu pompę wtryskową,ale to mało prawdopodobne.

Edited by gizbern

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Gdyby to były trawersy, to miałby olej w ropie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi padły uszczelniacze, a miałem ropę w oleju, a nie olej w ropie. Tylko ja miałem powrót paliwa podłączony nie do pompy, a do przewodów przy filtrze. Może draboll ma też tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Kolega pisze tu o 30 litrach. Gdyby tyle miał to sikałoby chyba wszystkimi otworami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale żeście się uczepili dokładnie tych 30l, pewnie metafora taka, że w cholerę przybyło stanu oleju i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest draboll

Please login or register to see this quote.

tak myslalem zeby zaczac od uszczelniaczy bo to jest najtansze, a ta wielka ilosc oleju jest przyczyna tego ze sie wkreca na maxa na obroty czy to juz inna usterka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To znaczy że jest wielka dziura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest draboll

no tak bo gdzies ta ropa przeplywa ale to jest przyczyna tych wysokich obrotow?

no tak bo gdzies ta ropa przeplywa ale to jest przyczyna tych wysokich obrotow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja powiem tak: 3 lata temu w 2.0 DTI z dnia na dzień pojawiły się u mnie problemy z odpalaniem gorącego silnika, przybyło znacznie oleju, a podczas jazdy auto samo przyspieszało od około 2500 obr/min (albo raczej samo dodawało gazu od tych obrotów, również na biegu jałowym). Wszystkie objawy ustąpiły po wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy.

Edited by psx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...