Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość draboll

ropa w oleju

Polecane posty

Gość draboll

witam, mam problem a z moja vilmą,pierwszy objaw byl taki ze w czasie jazdy sama dodawala gazu i po chwili gasla i juz z kluczyka nie odpalala tylko na holu,a na postoju przy lekkim dodaniu gazu i puszczeniu sama wkreca sie na maxymalne obroty kreci sie jeszcze po wyjeciu kluczyka,spr stan oleju a tam jest ok 30 litrow! zdiolem waz od interkulera,wylecial olej,w turbinie nie bylo oleju za wiele,plyn chlodniczy jest bez znian wiec to chyba jest ropa w oleju,dwoch mechanikow nie moglo sie zdecydowac co jest powodem typowali najpierw turbine potem pompe wtryskowa,uszczelniacze wtryskiwaczy i same wtryski,no i pierscienie. Czy ktos wie co to moze byc? z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejbe

30 litrów zmieściło Ci się w układzie smarowania? To niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na uszczelnienie wtryskiwaczy "rewersy"

Sprawdź też czy któryś wtrysk nie jest pęknięty.

Na końcu pompę wtryskową,ale to mało prawdopodobne.

Edytowano przez gizbern

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejbe

Gdyby to były trawersy, to miałby olej w ropie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi padły uszczelniacze, a miałem ropę w oleju, a nie olej w ropie. Tylko ja miałem powrót paliwa podłączony nie do pompy, a do przewodów przy filtrze. Może draboll ma też tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejbe

Kolega pisze tu o 30 litrach. Gdyby tyle miał to sikałoby chyba wszystkimi otworami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale żeście się uczepili dokładnie tych 30l, pewnie metafora taka, że w cholerę przybyło stanu oleju i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość draboll

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak myslalem zeby zaczac od uszczelniaczy bo to jest najtansze, a ta wielka ilosc oleju jest przyczyna tego ze sie wkreca na maxa na obroty czy to juz inna usterka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To znaczy że jest wielka dziura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość draboll

no tak bo gdzies ta ropa przeplywa ale to jest przyczyna tych wysokich obrotow?

no tak bo gdzies ta ropa przeplywa ale to jest przyczyna tych wysokich obrotow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja powiem tak: 3 lata temu w 2.0 DTI z dnia na dzień pojawiły się u mnie problemy z odpalaniem gorącego silnika, przybyło znacznie oleju, a podczas jazdy auto samo przyspieszało od około 2500 obr/min (albo raczej samo dodawało gazu od tych obrotów, również na biegu jałowym). Wszystkie objawy ustąpiły po wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy.

Edytowano przez psx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×