Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość wma

uszczelniacze-filtr paliwa

Polecane posty

Gość wma

Mam pytanie. Wymieniałem filtr paliwa i był do 2/3 wysokości brudny. Lekko przyciemniony. Czy mam martwić się o uszczelniacze czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejbe

Wymieniaj uszczelniacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak długo tam był....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to mój po 8,5tys. Jak myślicie wymieniać ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

15 tys. kilometrów, ok. 8 miesięcy

Mój był wyżej ale mniej brudny (jaśniejszy).

Edytowano przez wma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejbe

Mos, mój filtr wyglądał podobnie po 12 tys km. Auto rano odpalało bardzo dobrze. Wtryski uszczelniłem miesiąc temu i jednak widzę różnicę. Brak teraz biało-szarej chmurki po odpaleniu. I pierwsze obroty są równiejsze. Więc raczej nie ma sensu odwlekać uszczelnienia. Na pewno będziesz spał spokojniej. Ja ogólnie jestem zwolennikiem wymiany przynajmniej silikonowych uszczelnień trawersów regularnie co 50 tys. km. Podobno w serwisach opla w Niemczech robią to profilaktycznie właśnie co 50-60 tys. km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście na jednych zrobiłem ponad 300tys.km, potem auto po odpaleniu "falowało" przez pierwsze 10s i się zmieniło uszczelniacze dopiero wtedy.... Myślę, że nie ma co panikować, lać dobre paliwo, zmieniać olej i jeździć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chyba raczej uszczelniałeś zawory, albo ja już nie wiem o co chodzi.

Powiedzcie co trzeba kupić oprócz samych uszczelniaczy, aby je wymienić. Czy np trzeba wymieniać uszczelkę pokrywy zaworów..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzejbe

Uszczelniałem wtryskiwacze, a dokładnie trawersy. Koszt uszczelek na trawersy to w Focie 4x25 zł. Do tego uszczelka pod pokrywę zaworów - założyłem Hans Pries i żałuję (70 zł), bo leci spod pokrywy. Nie wymieniałem miedzianych uszczelek pod samymi wtryskami. Do tego profilaktycznie przelewy (koszt znikomy - metr przewodu 12 zł). Robocizna - 200 zł - taniej na pewno nikt Ci nie zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×