Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest wma

uszczelniacze-filtr paliwa

Recommended Posts

Guest wma

Mam pytanie. Wymieniałem filtr paliwa i był do 2/3 wysokości brudny. Lekko przyciemniony. Czy mam martwić się o uszczelniacze czy to normalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Wymieniaj uszczelniacze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jak długo tam był....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to mój po 8,5tys. Jak myślicie wymieniać ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Please login or register to see this quote.

15 tys. kilometrów, ok. 8 miesięcy

Mój był wyżej ale mniej brudny (jaśniejszy).

Edited by wma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Mos, mój filtr wyglądał podobnie po 12 tys km. Auto rano odpalało bardzo dobrze. Wtryski uszczelniłem miesiąc temu i jednak widzę różnicę. Brak teraz biało-szarej chmurki po odpaleniu. I pierwsze obroty są równiejsze. Więc raczej nie ma sensu odwlekać uszczelnienia. Na pewno będziesz spał spokojniej. Ja ogólnie jestem zwolennikiem wymiany przynajmniej silikonowych uszczelnień trawersów regularnie co 50 tys. km. Podobno w serwisach opla w Niemczech robią to profilaktycznie właśnie co 50-60 tys. km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście na jednych zrobiłem ponad 300tys.km, potem auto po odpaleniu "falowało" przez pierwsze 10s i się zmieniło uszczelniacze dopiero wtedy.... Myślę, że nie ma co panikować, lać dobre paliwo, zmieniać olej i jeździć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Please login or register to see this quote.

Chyba raczej uszczelniałeś zawory, albo ja już nie wiem o co chodzi.

Powiedzcie co trzeba kupić oprócz samych uszczelniaczy, aby je wymienić. Czy np trzeba wymieniać uszczelkę pokrywy zaworów..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest andrzejbe

Uszczelniałem wtryskiwacze, a dokładnie trawersy. Koszt uszczelek na trawersy to w Focie 4x25 zł. Do tego uszczelka pod pokrywę zaworów - założyłem Hans Pries i żałuję (70 zł), bo leci spod pokrywy. Nie wymieniałem miedzianych uszczelek pod samymi wtryskami. Do tego profilaktycznie przelewy (koszt znikomy - metr przewodu 12 zł). Robocizna - 200 zł - taniej na pewno nikt Ci nie zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...