Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość bagatt

VECTRA B V6 2.5

Polecane posty

Gość bagatt

Witam wszystkich to moj pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość . Jestem użytkownikiem Vectry b 2.5 v6 rocznik 2000 . Samochod jest w rodzinie od zawsze ma przebieg 93 tys i ostatnio dziwnie zaczął jedzić.

Objawy :

Po uruchomieniu silnika wszystko pracuje ok, równo, obroty nie skaczą natomiast przy dodawaniu gazu ale tylko i wylacznie jak samochod jest na biegu i najbardziej odczuwalne jest to przy jedynce i dwojce jest objaw zamułki czyli w przedziale 1-3 tys ciagnie jakby chciala i nie mogła po czym dostale mocy i kreci sie juz do konca super. Czy to czujnik wału ? W zeszłym roku miałem podobny objaw mechanik wymienił swiece i kable bo myślałem ze jest na nich przebicie i wtedy rzeczywiscie to było to ale problem wrocił. Dodam ze jesli wciskam pedał gazu powoli nie ma tego efektu zamulenia. NIe swieci sie zadna dioda check engine jakies pol roku temu rowniez podlaczalem ja pod komputer, spec stwierdził ze parametry silnika sa jak fabryczne.

Z góry dzieki za kazda pomoc.

p.s

ewentualnie jeśli znacie jakiego znachora w warszawie ktorego mozecie polecic bede wdzieczny ( moj nie cierpi tego samochodu i powiedzial zebym wrocil do niego jak zmienie fure

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez bagatt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz podejrzewam

wykręć go i umyj benzyną ekstrakcyjną. Delikatnie ! Są w nim druciki które łatwo przerwać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_excl.png" alt=":excl:">

Często jest tak,że awaria przepływomierza nie jest sygnalizowana na blacie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bagatt

własnie wrocilem do domu i juz w ogole niejedzie a przy dodawaniu gazu tak jakby nie przepalala paliwa, jest znikoma szansa ze to swiece? (17 tys maja ostrego katowania ostatnia podroz to prawie non stop 200 po poznanskiej). reanimacja przeplomierza mnie nie kreci bo juz teraz wiem ze popsuje te druciki o ktorych wspominales

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do takiego człowieka: Bartek: 501141216, powiedz, że jesteś kolegą pawła od rudej vectry i powiedz mu o co Ci chodzi

p.s. dzwoń jutro czyli sobota

p.s 2: next time poszukaj trochę, jest dział mazowieckie i tam - warsztaty - polecamy i odradzamy

Edytowano przez P@ffcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bagatt

juz sie skontaktowalem, w poniedzialek napisze co i jak . Dzieki

cewka wymieniona

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> juz wszystko bryka ok . dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

az nieprawdopodobne ze padla cewka przy takim przebiegu... u mnie ponad 200 tys na blacie i ciagle cyka jak w zegareczku.

Nastepnym razem jak bedziesz mial jakis problem zapraszamy na spoty w każdy pierwszy czwartek miesiąca

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×