Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
aracle

brak mocy i max 80 km/h w 1,6

Recommended Posts

miałem ostatnio taki przypadek w samochodzi klienta.

samochód się "zamulił" i max 80km/h jechał i świeciła kontrolka "check",na wolnych obrotach miodzio tak do 2500- 3000 powyżej się "krztusił", na komputerze zczytali błąd czujnika wału korbowego (ten przy kole pasowym) po wymianie bez poprawy przyjechał i zacząlem szukac. okazało się że popuściła się śruba mocująca koło pasowe wału korbowego i "wybiło" klin na kole i koło się przesuwało i myliło zapłon po wymianie wszystko chodzi auto śmiga. może ktoś będzie miał podobne objawy.

wcześniej już się z tym spotkałem w pasacie i w audi tylko tam "wybiło" klin w kółku zębatym do rozrządu na wale korbowy.

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki uczynny człowiek:) dziekujemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ze mialem podobny przypadek to opisze go krotko dla innych moze sie przyda

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> chodzi tu o zamulenie auta w silniku X16XEL 16V vb sedan 98r. a wiec

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Posiadalem kiedys auto Vectre A 1.6 8V z 91r. auto jak na swoj wiek i moc w sumie mialo jakiegos tam kopa;P ale nadszedl czas na kupno nowego auta znalazlem za rozsadne pieniadze Vectre B 1.6 16V mowie 101km to juz troche lepiej niz 75km przejechalem sie ta viki B i chyba z tego podekscytowania nie zauwazylem ze auto troche muli. Kupiłem je i tak jezdzilem. Po jakims czasie siedzac na forum znalazlem wiele watkow na temat zamulenia auta do 2k obrotow o problemach z egr przepustnica oraz nieszczelnum ukladem dolotowym sonda lambda, swiece, kable itp. wiec zastanowilem sie grubo ze to moje auto faktycznie ma mula nie zbiera sie w polowie tak jak moja stara Viki A wiec zaczelem wszystkie te rzeczy sprawdzac wymieniac zaslepiac i i robilem wszystko co opisywali na forum ;P i nie przynosilo to zadnych rezultatow jezdilem do mechanikow kasowali tylko pieniadze mowiac ze jest dobrze lecz nic dalej mialo mula jak nie wiem co. Pojechalem jeszcze do znajomego co sie zna na samochodach i sam je naprawia w swoim garazu otworzylem maske posprawdzal niektore rzeczy i stwierdzil albo katalizator zawalony albo elektronika albo rozrzad. Mowilem mu ze kat raczej szczelny powinien byc w elektronice raczej nic bo dwa razy na kompie bylem i nic nie wykrylo check sie nie swiecil, powiedzial ze mam mu do jutra zostawic auto on zobaczy rozrzad. Nastepnego dnia przychodze po auto i co? rozrzad do wymiany + koło pasowe i zebatka na wal korbowy, a dokladnie to rozrzad juz profilaktycznie ale kolo pasowe popekane przy srobie a zebatka na wal miala zerwany klin i przeskakiwala w ten sposob rozrzad byl przestawiony o dwa zabki i gubil zaplon. Stwierdzil ze gosciu co to wymienial chyba robil to sam i sie nie znal na tym robil wszystko na sile nie wiedzial ze pompa wody tez idzie napiac pasek i ogolnie to tam bajzel byl ;/ poskrecal to w miare mozliwosci ustawil rozrzad jak powinno byc i wszystko smiga jak nalezy auto wchodzi na obroty jak powinno zrywne zwawe az chce sie jezdzic;) i dlateo pewnie auto bylo dosc tanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a za czesci i naprawe wyniesie mnie kolo 320zl rozrzad 120 kolo pasowe i zebatka na wal + robocizna jakies 500zl;p

P.S

Moze to sie komus przyda w problemach z zamuleniem auta szarpaniem itp.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

niezły zbieg okoliczności ale ta vectra która do mnie trafiła to też z 1998 roku, też sedan i ten sam silnik, przebieg (według licznika ok 170000km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh no moj tez ma taki przebieg ;P heh no naprawde dziwny zbieg okolicznosci ;P hehe no to sie trafilo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...