Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
aracle

brak mocy i max 80 km/h w 1,6

Polecane posty

miałem ostatnio taki przypadek w samochodzi klienta.

samochód się "zamulił" i max 80km/h jechał i świeciła kontrolka "check",na wolnych obrotach miodzio tak do 2500- 3000 powyżej się "krztusił", na komputerze zczytali błąd czujnika wału korbowego (ten przy kole pasowym) po wymianie bez poprawy przyjechał i zacząlem szukac. okazało się że popuściła się śruba mocująca koło pasowe wału korbowego i "wybiło" klin na kole i koło się przesuwało i myliło zapłon po wymianie wszystko chodzi auto śmiga. może ktoś będzie miał podobne objawy.

wcześniej już się z tym spotkałem w pasacie i w audi tylko tam "wybiło" klin w kółku zębatym do rozrządu na wale korbowy.

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki uczynny człowiek:) dziekujemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ze mialem podobny przypadek to opisze go krotko dla innych moze sie przyda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> chodzi tu o zamulenie auta w silniku X16XEL 16V vb sedan 98r. a wiec

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Posiadalem kiedys auto Vectre A 1.6 8V z 91r. auto jak na swoj wiek i moc w sumie mialo jakiegos tam kopa;P ale nadszedl czas na kupno nowego auta znalazlem za rozsadne pieniadze Vectre B 1.6 16V mowie 101km to juz troche lepiej niz 75km przejechalem sie ta viki B i chyba z tego podekscytowania nie zauwazylem ze auto troche muli. Kupiłem je i tak jezdzilem. Po jakims czasie siedzac na forum znalazlem wiele watkow na temat zamulenia auta do 2k obrotow o problemach z egr przepustnica oraz nieszczelnum ukladem dolotowym sonda lambda, swiece, kable itp. wiec zastanowilem sie grubo ze to moje auto faktycznie ma mula nie zbiera sie w polowie tak jak moja stara Viki A wiec zaczelem wszystkie te rzeczy sprawdzac wymieniac zaslepiac i i robilem wszystko co opisywali na forum ;P i nie przynosilo to zadnych rezultatow jezdilem do mechanikow kasowali tylko pieniadze mowiac ze jest dobrze lecz nic dalej mialo mula jak nie wiem co. Pojechalem jeszcze do znajomego co sie zna na samochodach i sam je naprawia w swoim garazu otworzylem maske posprawdzal niektore rzeczy i stwierdzil albo katalizator zawalony albo elektronika albo rozrzad. Mowilem mu ze kat raczej szczelny powinien byc w elektronice raczej nic bo dwa razy na kompie bylem i nic nie wykrylo check sie nie swiecil, powiedzial ze mam mu do jutra zostawic auto on zobaczy rozrzad. Nastepnego dnia przychodze po auto i co? rozrzad do wymiany + koło pasowe i zebatka na wal korbowy, a dokladnie to rozrzad juz profilaktycznie ale kolo pasowe popekane przy srobie a zebatka na wal miala zerwany klin i przeskakiwala w ten sposob rozrzad byl przestawiony o dwa zabki i gubil zaplon. Stwierdzil ze gosciu co to wymienial chyba robil to sam i sie nie znal na tym robil wszystko na sile nie wiedzial ze pompa wody tez idzie napiac pasek i ogolnie to tam bajzel byl ;/ poskrecal to w miare mozliwosci ustawil rozrzad jak powinno byc i wszystko smiga jak nalezy auto wchodzi na obroty jak powinno zrywne zwawe az chce sie jezdzic;) i dlateo pewnie auto bylo dosc tanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a za czesci i naprawe wyniesie mnie kolo 320zl rozrzad 120 kolo pasowe i zebatka na wal + robocizna jakies 500zl;p

P.S

Moze to sie komus przyda w problemach z zamuleniem auta szarpaniem itp.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niezły zbieg okoliczności ale ta vectra która do mnie trafiła to też z 1998 roku, też sedan i ten sam silnik, przebieg (według licznika ok 170000km).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh no moj tez ma taki przebieg ;P heh no naprawde dziwny zbieg okolicznosci ;P hehe no to sie trafilo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×