Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość MAXIMO

klucz do kół

Polecane posty

Gość MAXIMO

Witam;)

Mam pytanie czy ktoś z was urzywa/urzywał lub ma jakieś zdanie na temat kluczy przekładniowych do kół?? dla przykładu podaje link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

otóż wymiana kół w mojej vici b to koszmar już zdążyłem wykończyć nasadke stanleya i yato ( tak na marginesie nie polecam stanley bo to wietnamski wymysł i sprawa dotyczy również ich kluczy nie wiele lepsze od płaskich dedry w obecnej chwili.... a co do yato to jedynie jak kupować to z seri havy duty bo są w miare wytrzymałe) aż wkońcu proxxon z cx80 dał sobie rade.... odrazu zaznaczam ze taki klucz ma być na moje potrzeby domowe i pytanie moje brzmi czy taka przekładnia 1;4 naprawde pomaga dużo?? i czy są odporne gdy sie uzywa ich raz na kwartał poza nasadka bo jak sądze nasadke odrazu wymienić musze na mojego proxxona....

z góry dziekujeza podpowiedz i ocene produktu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ja nie wiem jak ty kola dokrecasz:lol:

Ja kupilem w aucham klucz krzyzaka za bodajze 15 zl i kola zmienialem juz nim ze 3 razy (nie licze sciagania w sezonie do napraw a tego sporo bylo)

I nie narzekam.

Jak juz stanley padl to naprawde ciezko o cos lepszego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koła dokręca się momentem 110 N

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">. Ja tam kupiłem klucz za 20 zeta w motoryzacyjnym z przedłużaną rączką. Dłuższa rączka ułatwia odkręcanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MAXIMO

tylko małe ale po sezonie zimowym tak mi śruby sie zapiekły ze nie idzie tego niczym odkrecic.... a co stanleya to nie to samo co kiedys siedze w kluczach troche i odradzam kupowac jak masz w tej samej cenie np proxxona lub yato havy duty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam jakiś stary pojedynczy (nie krzyżak ) klucz do kół i już wiele kół odkręcił a nawet się nie skrzywił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jedz do serwisu wulkanizacyjnego, zapłacisz "5zl" i Ci poluzują śruby, a nie męcz się i nie łam kluczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

edit: A swoje koła odkręcam kluczem z castoramy za 20zl i nie mam żadnego problemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Edytowano przez michal1301

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja miałem stalowy klucz do kół i się złamał... kupiłem pojedynczy klucz z dziwnego stopu to się wykrzywił a końcówka wyrobiła, kupiłem krzyżak i połamałem... już sam nie wiem jaki klucz kupić.. koła miałem przykręcane w warsztacie i żaden klucz nie dał rady, a jak sam dokręcam to ręką z wyczuciem ale i tak później jest kłopot z odkręceniem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MAXIMO

tez tak mialem ale do mechanika podjechalem i poluzowal sruby za 15 zł z wymiana opon nasmarowal je czyms i stwierdzil ze teraz nie powinny sie "zapiekac"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skapi3

a możne to wina układu hamulcowego że śruby się tak zapiekają ostatnio wymieniałem klocki z przodu i tłoczek był do bani zapiekl się na amen. po wymianie docisku jest oki nic się nie zapiekło a kolo odkręca się bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Klucz wkładamy w łeb śruby i kręcimy odwrotnie do ruchu wskazówek zegara!!! W żadnym wypadku nie uderzamy w śrubę kluczem (może doprowadzić do zniszczenia klucza i śruby!!!!!!!!)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_lauh.gif" alt=":lauh:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja ostatnio mialem problem w sprinterze żeby odkręcić sruby

skakałem na kluczu i nic nie ruszyło

po nagrzaniu srub palnikiem poszlo gładko yahoo.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ramzes II
Napisano (edytowany)

najlepsze są jakieś proste a mocne klucze. Już nie raz się spotkałem z kluczami (nowy wynalazek) odkręciłem jedno koło i z klucza miałem pół kole;/

Edytowano przez Ramzes II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śruby przed przykręceniem warto oczyścić i łeb posmarować zwykłym olejem silnikowym, wtedy odkręcisz każdym kluczem. Tylko nie smarujemy gwintu, bo wtedy na pewno się zapieką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miejsce styku łba z obręczą i lekko na noniec gwintu mozna dać smaru miedziowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×