Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest joachim552

Jak po stoi dłużej niz pół godizny nie odpala

Recommended Posts

Guest joachim552

Witam! Mam problem bo autko jest odpowietrzane już trzeci dzień i cały czas się zapowietrza...węże i przewody są ok, takze są dobrze założone, były wymieniane też na nowe... więc co doprowadza do tego? Czy możliwe że to pompa?

Edited by joachim552

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczytaj o zapowietrzaniu bo jest troche tego i posprawdzaj to co pisze w tematach...

a jak postawisz auto pupcia wyżej przodu to tez nie odpala??

A tak wogóle jak piszesz o zapowietrzaniu w jednym temacie to po co zakładasz podobny??

Edited by przemty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joachim552

Please login or register to see this quote.

praw

Nie mam jak postawić pupcią do góry bo jak wróce od mechanika i chwile postoi to już go więcej nie odpalę....może dziś sie uda....prawie wszystko już sprawdzone i jest ok...

Edited by joachim552

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie możesz postawić tyłem do góry to po jeździe a przed dłuższym postojem zaciśnij ten wężyk przelewowy idący od trójników do pompy .Jak odpali to zapowietrza się przed pompą np. uszczelnienia wtrysków.

Edited by Dannyxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest baca_cwaniak

a ja dodam z innej beczki ... kiedyś walczyłem z czymś podobnym w tym że ... w Warszawie odpalał normalnie a na działce okolice Wyszkowa(nad samą rzeką) już bardzo ciężko - całe lato jak nie więcej przez 2 lata tak miałem - moje wnioski i nie tylko to że klimat nie służył

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kapie gdzies paliwko? Skąd pewność, że zapowietrza się? Trzeba by sprawdzić włąśnie przechyloną. Może to nie zapowietrzanie. Odpowietrzasz i odpala odrazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joachim552

Please login or register to see this quote.

tak po odpowietrzeniu odpala....nie kapie nigdzie......cos sie dzieje przy silniku bo omijając filtr tez to samo....

Edited by joachim552

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest baca_cwaniak

proponuje na przyszłość założyć gruszkę ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja też miałem kiedyś podobny problem przez tydzień autko stało u mechaników i co się okazało że to przewód wchodzący do filtra paliwa także polecił bym o bardzo dokładne sprawdzenie wszystkich przewodów

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joachim552

Please login or register to see this quote.

Przewód odpada bo napisałem że jak się ominie filtr to też się tak dzieje...4 dzień u mechanika i nic.....masakra.....

Po kolejnym dniu mechanik się poddał...chyba trzeba wyciagać pompe....

Edited by joachim552

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego spróbuj zmontować zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wstępie chcę wszystkich powitać serdecznie.

Please login or register to see this quote.

Ja mam zamontowany przed gruszką i filtrem . zaraz za filtrem mam kawałek przeźroczystego przewodu i tam widze ze po wyciągnięciu z filtra paliwa zaraz leci powietrze. Ok wiem jutro wymienię przewody od baku do filtra (co prawda to będą już drugie) Pytanie mam takie: czy w baku tez jest jakaś pompka? widzę że idzie tak duża kostka 2-kablowa) Na mierniku po włączeniu zapłonu mam ok 12V. Co to wogóle jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja bym na Twoim miejscu poszukał innego mechanika.

Wyciągać pompę? po co? masz błąd P1631? pompa w ogóle nie daje?

Po prostu kolego cały czas uklad się zapowietrza, jeszcze kilka takich odpalań bez filtra i na pewno pompę wyjmiesz.

Uszczelniacze wtrysków wymieniałeś? Obudowa filtra cała? Jak po pół godziny znowu nie odpala to ewidentnie gdzieś ciągnie powietrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. Dzięki. czyli to jest moze czujnik ilości paliwa?

Dokładnie tak, przewody do czujnika poziomu paliwa -pływaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ciągnie powietrze to sprawdź przewody przelewowe i trójniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Qrister

Please login or register to see this quote.

sprawdz przewody paliwowe czy nie łapią powietrza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest honzik1976

witam Panowie

mam tez problem z odpalaniem i bede bardzo wdzięczny jak ktoś mi pomoże.

kupiłem z firmy vectrę 2000r z silnikiem Y20dth - była sprzedawana jako uszkodzona bo nie chciała dopalić -

była w AutoDrapie i cwaniaki postawili diagnozę że uszkodzone pierścienie , dodatkowo pisząc że ciśnienie sprężania wynosi od 18-21 barów - ale dla mnie to chyba ściema , bo świece wydaje się nie były ruszane i podczas wykręcania 2 sie ukręciły

Vectrę udało sie odpalic na hol , ale jak już odpaliła to strasznie powoli wkręcała się na obroty i nie miała zbytnio siły jechać

kupiłem drugi silnik i go wymieniłem - niestety odpalił znowu tylko po długim holu

jak się go zgasi i do minuty spróbuje odpalic - to zaskakuje od razu

po dłuższym czasie 10 min - sa już duże problemy : po długim kręceniu zapali na chwile i zaraz zgaśnie i tak pare razy aż w końcu znowu zapala

co może byc przyczyną ? pomóżcie proszę !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ArturL

Wszystko wskazuje na zapowietrzenie i to duże. Pierwsze przelewy, obudowa filtra paliwa, przewody paliwowe, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego ja ci powiem tak:

jezeli postawisz viki przodem pod górkę na hmmm 4-5 godzin i ci juz nie odpali to wymień sobie zawór paliwa w pompie to jest taka gruba nakrętka która posiada w sobie spręzynkę oraz kuleczkę u mnie było to samo nie chciała odpalac cudowałem na rozne sposoby a okazało się ze ten zawor paliwa jest walnięty jak wymieniłem jak ręką odjoł cena okolice 80zł tanio sprawdz to a zobaczysz ze będzie dobrze i nie cuduj nic z zadnymi gruszkami bo z serwisu jak auto wyjechało to było bez gruszki i chodziło dobrze więc i tetraz tez musi byc dobrze bez gruszki

pozdrawiam

zobacz post nr 1344

Please login or register to see this link.

Edited by koliber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest honzik1976

Please login or register to see this quote.

Napisano 16 listopad 2009 - 21:33

Wyświetl postUżytkownik marekB dnia pon, 16 lis 2009 - 07:38 napisał

A pochwal (lub moze pozal) sie jeszcze ile taka przyjemnosc Cie kosztowala i ile czasu na to trzeba sobie zarezerwowac i mechanika? Rozumiem, ze robiles to w jakims serwisie boscha?

jezeli chodzi o wymiane samego zaworka paliwa to kwestja odręcenia przy grilu pod maską zbiorniczka od wspomagania nizej pod nim masz dwie sruby wykręcasz tą z większą główką wkręcasz nową ( o ile po wykręceniu sprawdzisz dmuchając w to czy puszcza w jedną czy w dwie strony)jezlei puszcza w dwie strony to kup nowy nie wiem ile w PL moze kosztowac ja w servisie w BG zaplaciłem 16 F jakies 80zł PL nówka raptem 10 min roboty ajezeli chodzi o uszczelniacze wtrysków to juz inna bajka max 2 dni u mechanika zalezy jaki mechanik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">))

BEZ ZNACZENA !!!

czy chodzi o tą większą śrubę drążoną przy pompie , którą przykręcony jest przewód paliwowy w miejsce białej zaślepki na fotce pod linkiem

Please login or register to see this link.

???

czy w niej ma być ten zaworek ???

Edited by honzik1976

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

prosze to jes to !!!

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u siebie tak jak kolega koliber, porobiłem już wszystko co było możliwe. Pozostaje jedynie soft 007 nad którym pracuje DjTomcat, bo za pierwszym odejściem mój sterownik pokazywał że dla niego najnowszy jest 004 i nie dało rydy wgraż 007. no i druga sprawa to pokuszenie się o ten zaworek. Bo u mnie sytuacja jest taka że po nocy jak świeczki podgrzeją to od kopa pali a jak postoi 8h to już chwilę kręci, na ciepłym silniku zawsze od kopa pali, więc według mnie są 2 opcje, albo soft pomoże albo paliwo się cofa i zaworek, ale z drugiej strony chyba jakby się cofało to po nocy też by ciężko palił...? Czy ten zaworek wystarczy wykręcić i wkręcić czy później jeszcze trzeba odpowietrzać???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest honzik1976

Dziękuję Koliber

już wiem o co chodzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

napiszcie mi prosz jeszcze czy jest łatwy sposób żeby sprawdzic ten zaworek , bo znając moje szczeście kupię nowy za 80zł i objawy mogą nie zniknąć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

i jeszcze jedna nurtująca mnie sprawa - czy jak u was się ta pompa zapowietrzy ale uda wam się odpalić silnik, to czy auto wkręca się na obroty bardzo powoli i nie ma siły jechac ?

czy to jest objaw jeszcze nie do końca odpowietrzonej pompy, czy pompa jest już kaput ?

piszecie że macie problem z odpaleniem jak auto dłużej postoi , a napiszcie jeszcze jak silnik chodzi , po tym jak uda się go odpalić po zapowietrzeniu pompy ?

u mnie po wciśnięciu gazu przykładowo do połowy - obroty z 800-2500 rosną jakieś 3-4 sekundy, powyżej 2500 jak już załącza się turbina silnik wkręca się trochę żwawiej

nie wiem kiedy był wymieniany filtr paliwa, czy możliwe żeby on tak przumulał silnik ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...