Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość joachim552

Jak po stoi dłużej niz pół godizny nie odpala

Polecane posty

Gość joachim552

Witam! Mam problem bo autko jest odpowietrzane już trzeci dzień i cały czas się zapowietrza...węże i przewody są ok, takze są dobrze założone, były wymieniane też na nowe... więc co doprowadza do tego? Czy możliwe że to pompa?

Edytowano przez joachim552

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o zapowietrzaniu bo jest troche tego i posprawdzaj to co pisze w tematach...

a jak postawisz auto pupcia wyżej przodu to tez nie odpala??

A tak wogóle jak piszesz o zapowietrzaniu w jednym temacie to po co zakładasz podobny??

Edytowano przez przemty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joachim552

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

praw

Nie mam jak postawić pupcią do góry bo jak wróce od mechanika i chwile postoi to już go więcej nie odpalę....może dziś sie uda....prawie wszystko już sprawdzone i jest ok...

Edytowano przez joachim552

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie możesz postawić tyłem do góry to po jeździe a przed dłuższym postojem zaciśnij ten wężyk przelewowy idący od trójników do pompy .Jak odpali to zapowietrza się przed pompą np. uszczelnienia wtrysków.

Edytowano przez Dannyxxx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość baca_cwaniak

a ja dodam z innej beczki ... kiedyś walczyłem z czymś podobnym w tym że ... w Warszawie odpalał normalnie a na działce okolice Wyszkowa(nad samą rzeką) już bardzo ciężko - całe lato jak nie więcej przez 2 lata tak miałem - moje wnioski i nie tylko to że klimat nie służył

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kapie gdzies paliwko? Skąd pewność, że zapowietrza się? Trzeba by sprawdzić włąśnie przechyloną. Może to nie zapowietrzanie. Odpowietrzasz i odpala odrazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joachim552

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak po odpowietrzeniu odpala....nie kapie nigdzie......cos sie dzieje przy silniku bo omijając filtr tez to samo....

Edytowano przez joachim552

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość baca_cwaniak

proponuje na przyszłość założyć gruszkę ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem kiedyś podobny problem przez tydzień autko stało u mechaników i co się okazało że to przewód wchodzący do filtra paliwa także polecił bym o bardzo dokładne sprawdzenie wszystkich przewodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joachim552

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przewód odpada bo napisałem że jak się ominie filtr to też się tak dzieje...4 dzień u mechanika i nic.....masakra.....

Po kolejnym dniu mechanik się poddał...chyba trzeba wyciagać pompe....

Edytowano przez joachim552

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego spróbuj zmontować zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie chcę wszystkich powitać serdecznie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja mam zamontowany przed gruszką i filtrem . zaraz za filtrem mam kawałek przeźroczystego przewodu i tam widze ze po wyciągnięciu z filtra paliwa zaraz leci powietrze. Ok wiem jutro wymienię przewody od baku do filtra (co prawda to będą już drugie) Pytanie mam takie: czy w baku tez jest jakaś pompka? widzę że idzie tak duża kostka 2-kablowa) Na mierniku po włączeniu zapłonu mam ok 12V. Co to wogóle jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja bym na Twoim miejscu poszukał innego mechanika.

Wyciągać pompę? po co? masz błąd P1631? pompa w ogóle nie daje?

Po prostu kolego cały czas uklad się zapowietrza, jeszcze kilka takich odpalań bez filtra i na pewno pompę wyjmiesz.

Uszczelniacze wtrysków wymieniałeś? Obudowa filtra cała? Jak po pół godziny znowu nie odpala to ewidentnie gdzieś ciągnie powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok. Dzięki. czyli to jest moze czujnik ilości paliwa?

Dokładnie tak, przewody do czujnika poziomu paliwa -pływaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ciągnie powietrze to sprawdź przewody przelewowe i trójniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Qrister

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdz przewody paliwowe czy nie łapią powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość honzik1976

witam Panowie

mam tez problem z odpalaniem i bede bardzo wdzięczny jak ktoś mi pomoże.

kupiłem z firmy vectrę 2000r z silnikiem Y20dth - była sprzedawana jako uszkodzona bo nie chciała dopalić -

była w AutoDrapie i cwaniaki postawili diagnozę że uszkodzone pierścienie , dodatkowo pisząc że ciśnienie sprężania wynosi od 18-21 barów - ale dla mnie to chyba ściema , bo świece wydaje się nie były ruszane i podczas wykręcania 2 sie ukręciły

Vectrę udało sie odpalic na hol , ale jak już odpaliła to strasznie powoli wkręcała się na obroty i nie miała zbytnio siły jechać

kupiłem drugi silnik i go wymieniłem - niestety odpalił znowu tylko po długim holu

jak się go zgasi i do minuty spróbuje odpalic - to zaskakuje od razu

po dłuższym czasie 10 min - sa już duże problemy : po długim kręceniu zapali na chwile i zaraz zgaśnie i tak pare razy aż w końcu znowu zapala

co może byc przyczyną ? pomóżcie proszę !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArturL

Wszystko wskazuje na zapowietrzenie i to duże. Pierwsze przelewy, obudowa filtra paliwa, przewody paliwowe, itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego ja ci powiem tak:

jezeli postawisz viki przodem pod górkę na hmmm 4-5 godzin i ci juz nie odpali to wymień sobie zawór paliwa w pompie to jest taka gruba nakrętka która posiada w sobie spręzynkę oraz kuleczkę u mnie było to samo nie chciała odpalac cudowałem na rozne sposoby a okazało się ze ten zawor paliwa jest walnięty jak wymieniłem jak ręką odjoł cena okolice 80zł tanio sprawdz to a zobaczysz ze będzie dobrze i nie cuduj nic z zadnymi gruszkami bo z serwisu jak auto wyjechało to było bez gruszki i chodziło dobrze więc i tetraz tez musi byc dobrze bez gruszki

pozdrawiam

zobacz post nr 1344

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez koliber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość honzik1976

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Napisano 16 listopad 2009 - 21:33

Wyświetl postUżytkownik marekB dnia pon, 16 lis 2009 - 07:38 napisał

A pochwal (lub moze pozal) sie jeszcze ile taka przyjemnosc Cie kosztowala i ile czasu na to trzeba sobie zarezerwowac i mechanika? Rozumiem, ze robiles to w jakims serwisie boscha?

jezeli chodzi o wymiane samego zaworka paliwa to kwestja odręcenia przy grilu pod maską zbiorniczka od wspomagania nizej pod nim masz dwie sruby wykręcasz tą z większą główką wkręcasz nową ( o ile po wykręceniu sprawdzisz dmuchając w to czy puszcza w jedną czy w dwie strony)jezlei puszcza w dwie strony to kup nowy nie wiem ile w PL moze kosztowac ja w servisie w BG zaplaciłem 16 F jakies 80zł PL nówka raptem 10 min roboty ajezeli chodzi o uszczelniacze wtrysków to juz inna bajka max 2 dni u mechanika zalezy jaki mechanik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">))

BEZ ZNACZENA !!!

czy chodzi o tą większą śrubę drążoną przy pompie , którą przykręcony jest przewód paliwowy w miejsce białej zaślepki na fotce pod linkiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

???

czy w niej ma być ten zaworek ???

Edytowano przez honzik1976

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

prosze to jes to !!!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tak jak kolega koliber, porobiłem już wszystko co było możliwe. Pozostaje jedynie soft 007 nad którym pracuje DjTomcat, bo za pierwszym odejściem mój sterownik pokazywał że dla niego najnowszy jest 004 i nie dało rydy wgraż 007. no i druga sprawa to pokuszenie się o ten zaworek. Bo u mnie sytuacja jest taka że po nocy jak świeczki podgrzeją to od kopa pali a jak postoi 8h to już chwilę kręci, na ciepłym silniku zawsze od kopa pali, więc według mnie są 2 opcje, albo soft pomoże albo paliwo się cofa i zaworek, ale z drugiej strony chyba jakby się cofało to po nocy też by ciężko palił...? Czy ten zaworek wystarczy wykręcić i wkręcić czy później jeszcze trzeba odpowietrzać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość honzik1976

Dziękuję Koliber

już wiem o co chodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

napiszcie mi prosz jeszcze czy jest łatwy sposób żeby sprawdzic ten zaworek , bo znając moje szczeście kupię nowy za 80zł i objawy mogą nie zniknąć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

i jeszcze jedna nurtująca mnie sprawa - czy jak u was się ta pompa zapowietrzy ale uda wam się odpalić silnik, to czy auto wkręca się na obroty bardzo powoli i nie ma siły jechac ?

czy to jest objaw jeszcze nie do końca odpowietrzonej pompy, czy pompa jest już kaput ?

piszecie że macie problem z odpaleniem jak auto dłużej postoi , a napiszcie jeszcze jak silnik chodzi , po tym jak uda się go odpalić po zapowietrzeniu pompy ?

u mnie po wciśnięciu gazu przykładowo do połowy - obroty z 800-2500 rosną jakieś 3-4 sekundy, powyżej 2500 jak już załącza się turbina silnik wkręca się trochę żwawiej

nie wiem kiedy był wymieniany filtr paliwa, czy możliwe żeby on tak przumulał silnik ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×