Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hydro3

przewod olejowy z bloku od turbo """"

Recommended Posts

witam jak w temacie mam problem z przewodem co wychodzi z bloku i idzie w gore do turbo ten cieniutki on jest jakos zlaczany na polowie i widze ze sie rozszczelnil bo mam olej rozbryzgany albo czujnik cisnienia oleju przepuszcza ale widze ze olej widac na tym cienkim przewodzie i pytanie czy moge go sam wymienic czy musze jechac do mechanika i ile taki nowy przewod kosztuje moze ktos juz wymienial

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

a tu fotka o jaki mi chodzi

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GM9202544 / 58 60 735 PRZEWÓD, ZASIALNIE OLEJOWE, BLOK CYLINDRÓW DO TURBOSPRĘŻARKI - cena nowego w ASO 190zł

Nie wiem jak z dostępem do tego przewodu bo tego nie robiłem ale demontaż to odkręcenie śruby przelotowej (są tam dwie podkładki)od strony turbiny i odkręcenie nakretki od złączki od strony bloku.

Może najpierw wyczyśc to dokładnie i obserwuj skąd zacznie wyciekać.

coś dzisiaj epidemia - w VB to samo...

Please login or register to see this link.

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites

a u mnie puszcza przewód na powrocie smarowania turbosprężarki, to ten od dołu, jest małowidoczny, wymieniłem uszczelkę nr 6 ze zdjęcia za całe 3zł (oryginał z ASO) ale nic to nie dało, sączy dalej i wychodzi, że sam przewód na harmonijce może puszczać.

Przewód w ASO to już nie 3zł a 250zł...dwóch mechaników stawia na przewód, jak im powiedziałem, że uszczelka wymieniona, no bo zaczeli od uszczelki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł, nie wiem np. pękła obudowa turbiny (mechanicy taką opcję wykluczają, gdyż jeszcze się z nią nie spotkali, a długo już w fachu siedzą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

dla potomnych nr kat

5 PRZEWÓD, ZWROT OLEJU, BLOK CYLINDRÓW DO TURBOSPRĘŻARKI nr części 90500930, nr kat 8 60 789

6 USZCZELKA, PRZEWÓD ZWROTNY OLEJU DO TURBOSPRĘŻARKI nr części 90467805, nr kat 8 60 828

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie dostal ktos to za w miare normalne pieniadze?

Taki sam przewod jest rozumiem w 2.0 dth?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są identyczne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale rozumie ze z vb juz nie pasuje?? bo tam chyba innaczej turbo lezy?

Edited by danielprg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem w EPC, widać że z VB są identyczne -> nr są takie same (to co podał zubek)

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

to git bo uzywane:) z vb a z vc to mega roznica cenowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ma ktos dostep do taniego nowego przewodu:> u mnie w aso to 300 z dwiema uszczelkami i czas oczekiwania 3 dni

Edited by danielprg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to drogo, ja w NEXTEAM na Modlińskiej w warszawie płaciłem rok temu 250zł i było od ręki. U mnie też obryzgało troche silnik u dołu (no i miałem czasem braki na bagnecie, po wymianie ok.). Pozdrawiam

ps. mi mechanik mówił, że do dostania tylko w Aso jesli chodzi o nową część

Edited by kielon84

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamowilem w Konocarze na mialkim szlaku 212zł, najlepsze jest to ze w aso na obwodnicy chcieli odemnie 285zł. Co serwis to inne ceny masakra

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanko bo teraz cieknie mi z przewodu drugiego...powrotu. Wymienilem uszczelke i dalej cieknie czy trzeba tam dac jakims silikonem? co to za buteleczka o nr 9? bo nie wiem czy caly przewod kupowac? bo cieknie ewidentnie kolo srob...

Share this post


Link to post
Share on other sites

buteleczka to klej do gwintów, a co do reszty nie pomogę, u mnie działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zgubiłem się z jakiego przewodu Ci cieknie konkretnie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten co idzie z turba do bloku, wymienilem uszczelke i dalej sie przy srubach saczy;/

dokladnie przewod nr 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

a widzisz myślałem że założyłeś stary bo a starych te końcówki się wyginają , ale żeby w nowym ciekło ? kurka przecież to jest niemożliwe żeby ciekło uszczelka jest dosyć gruba , może rurka jest wadliwa , a ta eliptyczna końcówka na pewno jest idealnie prosta chodzi mi o płaszczyznę

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie nie z pol roku temu wyminilem ten przewod drugi zasilajacy, teraz mi cieklo z przewodu nr 5, ewidentnie przy srubach sie poci to wymienilem uszczelke nowa z aso i dalej to samo;/ przeciesz nei bede tam klasc sylikonu bo jak sie zaslepi przewod to by byly dopiero jaja;/ teraz to mam juz zonka

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to ewidętnie masz go do wymiany , tez to przerabiałem jak kupiłem autko cały czas gdzieś mi cieknął olej i jak padła turbina to wtedy się okazało ze właśnie ta owalna kąńcuwka była wygięta i nie dolegała , podejżewam że turbina była przegrzana

wyciągnij tą rurke i sprawdz czy ta końcuwka jest płaska

Share this post


Link to post
Share on other sites

no masakra tak zrobie nie przygladalem sie czy byla akurat plaska, najgorsze jest teraz nie bede mial nawet jak do gda podjechac zeby kupic;/ no i niestety tani przewodzik nie jest. Ale moze byc tak jak mowisz Darek skoro dalej cieknie. Myslalem na poczatku ze to z tego eleastycznego złacza. ale to ewidentnie przy uszczelce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jest z wymianą przewodu. Nie wiem z którego leci olej ale z któregoś napewno, jakoś na dniach będę musiał się tym zająć. Da się to samemu zrobić? Jak jest z ciśnieniem oleju przy wymianie? Będzie leciał czy nie? No i jak z dostępem do tych rurek? Da się od dołu bez demontowania czegoś więcej niż tylko osłony silnika?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez problemu to sam zrobisz jak umiesz śruby odkręcać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Robiłem to niedawno. Lewarek, zdjęcie osłony silnika z jednej strony wystarczy. Ciśnienia oleju nie ma bo silnik zgaszony, więc plamami oleju się nie martw. Jedyne co to musiałem torchę pokombinować aby włożyć ten przewód we właściwe miejsce, bo trochę ciasno, ale po paru próbach udało się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w silniku 1.9 uszczelki przewodu olejowego zwrotnego turbosprężarki pasują od fiata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby ktoś kiedyś potrzebował to od cromy podchodzą bez problemu. Sprawdzone, założone - nie cieknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dlaczego piszesz o tym w dziale silników DTI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Poprzez nieuwagę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...