Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

hydro3

przewod olejowy z bloku od turbo """"

Polecane posty

witam jak w temacie mam problem z przewodem co wychodzi z bloku i idzie w gore do turbo ten cieniutki on jest jakos zlaczany na polowie i widze ze sie rozszczelnil bo mam olej rozbryzgany albo czujnik cisnienia oleju przepuszcza ale widze ze olej widac na tym cienkim przewodzie i pytanie czy moge go sam wymienic czy musze jechac do mechanika i ile taki nowy przewod kosztuje moze ktos juz wymienial

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

a tu fotka o jaki mi chodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GM9202544 / 58 60 735 PRZEWÓD, ZASIALNIE OLEJOWE, BLOK CYLINDRÓW DO TURBOSPRĘŻARKI - cena nowego w ASO 190zł

Nie wiem jak z dostępem do tego przewodu bo tego nie robiłem ale demontaż to odkręcenie śruby przelotowej (są tam dwie podkładki)od strony turbiny i odkręcenie nakretki od złączki od strony bloku.

Może najpierw wyczyśc to dokładnie i obserwuj skąd zacznie wyciekać.

coś dzisiaj epidemia - w VB to samo...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a u mnie puszcza przewód na powrocie smarowania turbosprężarki, to ten od dołu, jest małowidoczny, wymieniłem uszczelkę nr 6 ze zdjęcia za całe 3zł (oryginał z ASO) ale nic to nie dało, sączy dalej i wychodzi, że sam przewód na harmonijce może puszczać.

Przewód w ASO to już nie 3zł a 250zł...dwóch mechaników stawia na przewód, jak im powiedziałem, że uszczelka wymieniona, no bo zaczeli od uszczelki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł, nie wiem np. pękła obudowa turbiny (mechanicy taką opcję wykluczają, gdyż jeszcze się z nią nie spotkali, a długo już w fachu siedzą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

dla potomnych nr kat

5 PRZEWÓD, ZWROT OLEJU, BLOK CYLINDRÓW DO TURBOSPRĘŻARKI nr części 90500930, nr kat 8 60 789

6 USZCZELKA, PRZEWÓD ZWROTNY OLEJU DO TURBOSPRĘŻARKI nr części 90467805, nr kat 8 60 828

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dostal ktos to za w miare normalne pieniadze?

Taki sam przewod jest rozumiem w 2.0 dth?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są identyczne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale rozumie ze z vb juz nie pasuje?? bo tam chyba innaczej turbo lezy?

Edytowano przez danielprg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w EPC, widać że z VB są identyczne -> nr są takie same (to co podał zubek)

Edytowano przez matrox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to git bo uzywane:) z vb a z vc to mega roznica cenowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ma ktos dostep do taniego nowego przewodu:> u mnie w aso to 300 z dwiema uszczelkami i czas oczekiwania 3 dni

Edytowano przez danielprg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to drogo, ja w NEXTEAM na Modlińskiej w warszawie płaciłem rok temu 250zł i było od ręki. U mnie też obryzgało troche silnik u dołu (no i miałem czasem braki na bagnecie, po wymianie ok.). Pozdrawiam

ps. mi mechanik mówił, że do dostania tylko w Aso jesli chodzi o nową część

Edytowano przez kielon84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamowilem w Konocarze na mialkim szlaku 212zł, najlepsze jest to ze w aso na obwodnicy chcieli odemnie 285zł. Co serwis to inne ceny masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytanko bo teraz cieknie mi z przewodu drugiego...powrotu. Wymienilem uszczelke i dalej cieknie czy trzeba tam dac jakims silikonem? co to za buteleczka o nr 9? bo nie wiem czy caly przewod kupowac? bo cieknie ewidentnie kolo srob...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nikt nie pomoze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

buteleczka to klej do gwintów, a co do reszty nie pomogę, u mnie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zgubiłem się z jakiego przewodu Ci cieknie konkretnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten co idzie z turba do bloku, wymienilem uszczelke i dalej sie przy srubach saczy;/

dokladnie przewod nr 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a widzisz myślałem że założyłeś stary bo a starych te końcówki się wyginają , ale żeby w nowym ciekło ? kurka przecież to jest niemożliwe żeby ciekło uszczelka jest dosyć gruba , może rurka jest wadliwa , a ta eliptyczna końcówka na pewno jest idealnie prosta chodzi mi o płaszczyznę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie nie z pol roku temu wyminilem ten przewod drugi zasilajacy, teraz mi cieklo z przewodu nr 5, ewidentnie przy srubach sie poci to wymienilem uszczelke nowa z aso i dalej to samo;/ przeciesz nei bede tam klasc sylikonu bo jak sie zaslepi przewod to by byly dopiero jaja;/ teraz to mam juz zonka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to ewidętnie masz go do wymiany , tez to przerabiałem jak kupiłem autko cały czas gdzieś mi cieknął olej i jak padła turbina to wtedy się okazało ze właśnie ta owalna kąńcuwka była wygięta i nie dolegała , podejżewam że turbina była przegrzana

wyciągnij tą rurke i sprawdz czy ta końcuwka jest płaska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no masakra tak zrobie nie przygladalem sie czy byla akurat plaska, najgorsze jest teraz nie bede mial nawet jak do gda podjechac zeby kupic;/ no i niestety tani przewodzik nie jest. Ale moze byc tak jak mowisz Darek skoro dalej cieknie. Myslalem na poczatku ze to z tego eleastycznego złacza. ale to ewidentnie przy uszczelce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak jest z wymianą przewodu. Nie wiem z którego leci olej ale z któregoś napewno, jakoś na dniach będę musiał się tym zająć. Da się to samemu zrobić? Jak jest z ciśnieniem oleju przy wymianie? Będzie leciał czy nie? No i jak z dostępem do tych rurek? Da się od dołu bez demontowania czegoś więcej niż tylko osłony silnika?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu to sam zrobisz jak umiesz śruby odkręcać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Robiłem to niedawno. Lewarek, zdjęcie osłony silnika z jednej strony wystarczy. Ciśnienia oleju nie ma bo silnik zgaszony, więc plamami oleju się nie martw. Jedyne co to musiałem torchę pokombinować aby włożyć ten przewód we właściwe miejsce, bo trochę ciasno, ale po paru próbach udało się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w silniku 1.9 uszczelki przewodu olejowego zwrotnego turbosprężarki pasują od fiata?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś kiedyś potrzebował to od cromy podchodzą bez problemu. Sprawdzone, założone - nie cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego piszesz o tym w dziale silników DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Poprzez nieuwagę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×