Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
wojtas89

osłona przegubu lewego wewnętrzna

Polecane posty

Odnośnie maluje sobie ostatnio zaciski a tu mym oczom ukazuje się rozerwana osłona przegubu tego krótkiego od strony kierowcy . dużo z nią nie przejeździłem bo jak zmieniałem oponki na letnie to nie było widać więc może jakieś 1000km . pękła pewnie przez to że poduszka była urwana i silnik bardzo skakał a przegub krótki to i szedł wysoko . ale pytanie moje ?

Wymieniał to ktoś samodzielnie??? bo z tatusiem obczailiśmy sprawę i by najlepiej żeby nie grzebać przy przegubie zewnętrznym odkręcić piastę od Mcphersona i tam jeszcze jakiś drążek i wtedy wyciągnąć półoś ze skrzyni . tylko pytanie czy się tak da i czy można nową osłonę założyć od tamtej strony czy trzeba ją pchać od strony przegubu zewnętrznego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

nie odkręcaj amortyzatora bo konty pochylenia kół bedziesz musiał ustawiać odkręcasz przegub w piaście 32 chyba klucz potem sworzeń wachacza od zwrotnicy odchylasz kolumne macpersona wraz ze zwrotnicą i wyjmujesz przegub potem od skrzyni wyjmujesz i masz cały wał z przegubami osłone nakładasz na ten przegub tak że demontujesz przegub są tam takie zawleczki w środku trzeba je rozchylić nakładasz na wał gume zakładasz przegub nasówasz osłone

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a czyli nie da się wyciągnąć i wymienić osłony tej wewnętrznej przy skrzyni bez ruszania tej przy piaście zewnętrznej ??? bo zewnętrzną mam dobrą tylko ta wewnętrzna przy skrzyni mi padła . a tu są te śmieszne opaski metalowe i jak rusze to nie wiem czy znów się da założyć . albo tą też od razu wymienic zoabcze jak ceny będą wyglądać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale czemu chcesz ruszać osłonę przegubu zewnętrznego przy wymianie osłony przegubu wewnętrznego???

Tak jak kolega OZI napisał, wyciągasz całą półoś, po czym wysuwasz wewnętrzny przegub i wymieniasz osłonę.

Nie ma potrzeby ruszania przegubu zewnętrznego.

PS. Wyciągnięcie półosi wiąże się ze spuszczeniem oleju ze skrzyni.

PS2. Opaski na osłonach przegubów są jednorazowe.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a bo że półoś myślałem że całą wyciągnąć . ale tak już zamówiłem obydwie gumy bo jak już bede grzebał to wymienię . a koszt po 17 zł każda już ze smarem to niedużo . a to olej trzeba spuścić a moge później wlać ten sam??? czy jak auto będzie przechylone mocna to jest szansa że niewycieknie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dalej nie bardzo rozumiem, ponieważ ściągając jeden z przegubów z półosi, drugi może śmiało pozostać nienaruszony

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Ciężko powiedzieć, czy po wyjęciu półosi (w mocno przechylonym aucie), nie wyleje Ci się choć trochę oleju ze skrzyni.

Bezpieczniej jest zlać olej, i po skończonej robocie zalać go z powrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat - Czy odkręcając wahacz na gumach ( dwie 19 ) odchylę go na tyle aby ściągnąć starą osłonę i założyć nową (wewnętrzną od strony skrzyni)

I kolejne pytanie - czy przy okazji wymienić olej w skrzyni i na jaki ?

Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×