Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mnr86

szarpanie na cieplym silniku

Recommended Posts

Witam!!!! podpinalem sie pod inny temat ale nie bylo odzewu takze zakladam nowy:)

Mianowicie moja Viki dziwnie sie zachowuje na zimnym silniku jest wszystko ok, ale jak sie troche zagrzeje i dodam gazu tak od serca to strasznie szarpie i sie muli jednoczesnie. jak stoje w miejscu na rozgrzanym silniku i ja przegazuje do dechy to rzyca woda albo paliwem(ciezko okreslic). swieczki wymieniane prze zima tak samo jak przewodyWN(uzywane ale oryginalne)Dzisiaj sprawdzalem jak zegne przewody WN przy koncowkach ktore ida do swiec widac pekniecia i pomarszczenia i taki brazowawy nalot. MOje pytanie brzmi czy to normalne czy nie??? tutaj szukac problemow??? A i jeszce komputer nie pokazuje zadnych bledow i nie posiadam instalacji LPG. Dziekuje z gory za zainteresowanie sie moim problemem. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

może łapie lewe powietrze możesz sprawdzić jeszcze czy przepustnica nie jest zapaćkana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest #Adiii#

Ja bym obstawiał może złą jakośc paliwa jakie lejesz do viki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Przemo21

Niewiem czy twoje problemy są od Przewodów WN ale mogą być.

Napewno przewody są do wywalenia skoro są popękane

Nasze silniki muszą mieć dobrą iskrę inaczej będą szopki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jeszcze jedno naszla mnie taka mysl: Rozmawialem z poprzednim wlascicielem(czlonek rodziny) i powiedzial mi ze raz w czasie jazdy samochod mu zgasl, odpalil zapalil sie check i odciecie do 4500 obrotow. pojechal na Techa i wywalilo bledy od czujnikow walu korbowego i polozenia walkow rozrzadu. elektryk je pokasowal i sluch o nich zaginal. Moga one miec z tym cos wspolnego??? jak tak to ktory wymieniac i dlaczego:) dziekuje za zainteresowanie!!! Pozdrawiam

Edited by mnr86

Share this post


Link to post
Share on other sites

okazalo sie ze to cewka:) po problemie temat do zamkniecia:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie występuje drżenie silnika.

Właśnie nie wiem od czego jest to zależne. Ja mam drżenie które przenosi się do kabiny i na kierownicę, jest co prawda lekkie, ale drażniące i odczuwalne. Tak być nie może. Mam to tylko wtedy, gdy silnik jest ciepły, czyli po przejechaniu kilku km. Zastanawiam się nad tymi stabilizatorami (gumami) czy jak kto woli poduszkami górnymi silnika, bo jak jest zimny silnik to poducha trzyma, a jak się nagrzeje to przekazuje ciepło do tej gumowej poduszki i już jest gorzej bo guma traci właściwości bo być może jest już do wymiany. Stojąc przed autem po lewej stronie jest taka poduszeczka i być może jest wywalona. Jeden mechanik powiedział mi, że to poduszka a drugi zaprzeczył i mówił, że jakby to byłą ta poduszka to by było widać na niej że jest wybita. Jednak jak przeczytałem na forum, czasami tego nie widać, a guma nie jest już tak elastyczna jak wcześniej i może oddawać drgania.

Co jeszcze mam? Przy prędkości 100 -110 km/m mam drgania (bicie) na kierownicy, które przy większej prędkości mija. Teraz nie wiem czy to źle wyważone koło, czy może ta poduszka przekazuje drgania silnika akurat przy takiej prędkości bo akurat wtedy wpada w rezonans czy coś innego. Dziwne. Co prawda kół jeszcze nie wyważałem bo nie miałem kiedy, ale będę się musiał tym zająć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak mialem astre 1.7 turbodiesla to "mechanik" stwierdzil zebym nie wymienial poduszek bo wtedy wszystko bedzie usztywnione i bedzie bardziej trzeslo:) taki ot off topic:) a tak na serio koleczka musisz wywaazyc i jesli trzeba ustaw sobie zbieznosc. a co do szarpania to beda raczej poduszki(guma po pewnym okresie tak jak napisales traci swoje wlasciwosci"parcieje") Powodzenia:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...