Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mnr86

szarpanie na cieplym silniku

Polecane posty

Witam!!!! podpinalem sie pod inny temat ale nie bylo odzewu takze zakladam nowy:)

Mianowicie moja Viki dziwnie sie zachowuje na zimnym silniku jest wszystko ok, ale jak sie troche zagrzeje i dodam gazu tak od serca to strasznie szarpie i sie muli jednoczesnie. jak stoje w miejscu na rozgrzanym silniku i ja przegazuje do dechy to rzyca woda albo paliwem(ciezko okreslic). swieczki wymieniane prze zima tak samo jak przewodyWN(uzywane ale oryginalne)Dzisiaj sprawdzalem jak zegne przewody WN przy koncowkach ktore ida do swiec widac pekniecia i pomarszczenia i taki brazowawy nalot. MOje pytanie brzmi czy to normalne czy nie??? tutaj szukac problemow??? A i jeszce komputer nie pokazuje zadnych bledow i nie posiadam instalacji LPG. Dziekuje z gory za zainteresowanie sie moim problemem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może łapie lewe powietrze możesz sprawdzić jeszcze czy przepustnica nie jest zapaćkana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość #Adiii#

Ja bym obstawiał może złą jakośc paliwa jakie lejesz do viki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Niewiem czy twoje problemy są od Przewodów WN ale mogą być.

Napewno przewody są do wywalenia skoro są popękane

Nasze silniki muszą mieć dobrą iskrę inaczej będą szopki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno naszla mnie taka mysl: Rozmawialem z poprzednim wlascicielem(czlonek rodziny) i powiedzial mi ze raz w czasie jazdy samochod mu zgasl, odpalil zapalil sie check i odciecie do 4500 obrotow. pojechal na Techa i wywalilo bledy od czujnikow walu korbowego i polozenia walkow rozrzadu. elektryk je pokasowal i sluch o nich zaginal. Moga one miec z tym cos wspolnego??? jak tak to ktory wymieniac i dlaczego:) dziekuje za zainteresowanie!!! Pozdrawiam

Edytowano przez mnr86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazalo sie ze to cewka:) po problemie temat do zamkniecia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie występuje drżenie silnika.

Właśnie nie wiem od czego jest to zależne. Ja mam drżenie które przenosi się do kabiny i na kierownicę, jest co prawda lekkie, ale drażniące i odczuwalne. Tak być nie może. Mam to tylko wtedy, gdy silnik jest ciepły, czyli po przejechaniu kilku km. Zastanawiam się nad tymi stabilizatorami (gumami) czy jak kto woli poduszkami górnymi silnika, bo jak jest zimny silnik to poducha trzyma, a jak się nagrzeje to przekazuje ciepło do tej gumowej poduszki i już jest gorzej bo guma traci właściwości bo być może jest już do wymiany. Stojąc przed autem po lewej stronie jest taka poduszeczka i być może jest wywalona. Jeden mechanik powiedział mi, że to poduszka a drugi zaprzeczył i mówił, że jakby to byłą ta poduszka to by było widać na niej że jest wybita. Jednak jak przeczytałem na forum, czasami tego nie widać, a guma nie jest już tak elastyczna jak wcześniej i może oddawać drgania.

Co jeszcze mam? Przy prędkości 100 -110 km/m mam drgania (bicie) na kierownicy, które przy większej prędkości mija. Teraz nie wiem czy to źle wyważone koło, czy może ta poduszka przekazuje drgania silnika akurat przy takiej prędkości bo akurat wtedy wpada w rezonans czy coś innego. Dziwne. Co prawda kół jeszcze nie wyważałem bo nie miałem kiedy, ale będę się musiał tym zająć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak mialem astre 1.7 turbodiesla to "mechanik" stwierdzil zebym nie wymienial poduszek bo wtedy wszystko bedzie usztywnione i bedzie bardziej trzeslo:) taki ot off topic:) a tak na serio koleczka musisz wywaazyc i jesli trzeba ustaw sobie zbieznosc. a co do szarpania to beda raczej poduszki(guma po pewnym okresie tak jak napisales traci swoje wlasciwosci"parcieje") Powodzenia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×