Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mitbol

Problem z zamkiem

Recommended Posts

Mam taki problem: tylne drzwi (za kierowcą) nie otwierają się od wewnątrz, od zewnątrz normalnie, jak przekręcę kluczyk w drzwiach kierowcy zamek centralny normalnie się zamyka i otwiera. Zdjąłem poszycie drzwi myśląc, że to pewnie cięgno z klamki spadło, ale jednak to nie to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Cięgno jest zaczepione za klamkę i idzie aż do zamka i teraz nie wiem co to może być i jak temu zaradzić. Jakieś sugestie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak klamką z zewnątrz otwierasz a w wewnątrz nie to masz załączoną blokadę otwierania drzwi w wewnątrz

przechwytywanieb.jpg

Edited by SEMPIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzięki! To było to, że też na to nie wpadłem. Cóż samochód mam od tygodnia i dopiero go poznaje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeszcze raz dzięki.

Czyli ta blokada to jednak dobra jest :41:

Edited by SEMPIK
nie cytujemy obrazków

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

masz od tygodnia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ja mam 2 lata i teraz się o tym dowiedziałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To tak samo jak ten plastikowy kołek na klapce od wlewu paliwa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">. Za każdym razem jak tankowałem spoglądałem na ten kołeczek, aż w końcu dorwałem instrukcję obsługi, a tam czarno na białym napisane do czego to służy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">. Panowie od Opla pomyśleli prawie o wszystkim

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mogłeś już napisać do czego służy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie chodzi żeby wzbudzić ciekawość

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">. A tak poważnie do odkręcania wentyli

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontynuując temat i niestety problemy, w drugich tylnych drzwiach nie działa mi centralny tzn. czasem działa, a czasem nie z przewagą niedziałania. Chcę wymienić mikroprzełącznik tylko czy to będzie to skoro raz działa, a raz nie czy jak mikro padł to w ogóle nie powinien łapać zamek ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij od sprawdzenia kabli, ale mikroprzełącznik też może mieć takie objawy... U mnie tak było że działał raz na kilka jazd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej, to czekam na mikroprzełączniki. Wymienię, posprawdzam wszystko co będę w stanie sprawdzić i dam znać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

99% mikroprzełączniki to są. A co do kołeczka na wlewie to sprytny jest, w drodze pomoze na zakrecone mocno wentyle, pod warunkiem, że mamy oryginały lub z takimi samymi cieciami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Była to wina mikroprzełącznika. Męczyłem się z tym nitem ale w końcu wytopiłem lutownicą dziurę i się udało.

Dzięki za pomoc.

Temat do zamknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek d(^^)b

Heh ja z kolei mam taki problem że tylne drzwi za kierowcą wogóle nie dadzą się otworzyć (czy to z zewnątrz czy z wewnątrz). Centralny zamek działa, rygiel blokujący też się nie zacina. Wina chyba tkwi w samym zamku. Macie jakieś porady żeby dostać się do tego zamku w sytuacji kiedy drzwi są zamknięte?????????? Powiem tylko że przy zamkniętych drzwiach niema za bardzo dojścią do śrub dolnych mocujących poszycie drzwi. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki albo porady osób które miały taki sam problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Najprawdopodobniej masz zaryglowane drzwi i sie nie idryglowaly z pilota. mialem tak z drzwiami pasazera. niby wszystko dziala ale jak sie zarygluja to sie juz nie da odryglowac. musisz podac napiecie na kable ktore ida w kostce przy nogach pasazera. poszukam jakie to kable i napisze. musisz tam dac na przemian + i - . kable te odpowiadaja za ryglowanie zamków. pozniej musisz ten zamek sciagnac i przeczyscic albo wymienic mikroprzelaczniki koszt ok 3zl za sztuke w sklepie elektronicznym czyli wyjdzie cie 6 zeta naprawa. u mnie wystarczylo wyczyscic styki silniczka.

oczywiscie sprawdz jeszcze czy czasami kabel ci sie nie przerwal w okolicach słupka.

Centralny zamek - oznaczenia przewodów

1. czarny z czreonym paskiem - sygnał +12v - otwarcie centralnego

2. czarny z zółtym paskiem - sygnał +12v - zamknięcie cntralnego zamka

3. czarny z niebieskim paskiem +12V - rygiel

sterowanie...

4. brązowy z czerwonym paskiem - zamykanie

5. brązowy z białym paskiem - otwietanie

6. brązowy z czarnym paskiem domykanie szyb i szyberdachu

7. czerwony z niebieskim paskiem - zamykanie + szyby jezeli podamy drugi impuls to bedzie rygiel

8. czerwony z białym paskiem - otwieranie (działa tylko wtedy gdy było zamknięte przewodem czerwonym z niebieskim paskiem)

Dla przewodów 1,2,3 są to napięcia występujące na tych przeowdoach podczas działąnia centralnego.

Na przewody 4,5,6,7,8 należy podziałać masą (-) najlepiej przez kontrolkę i przy wyłączonej stacyjce.

Przewody te znajdują sie w dolnej wiązce w progu...

Edited by maka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...