Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość maciek5144

pomarańczowa lampka od silnika i wysokie obroty

Polecane posty

Gość maciek5144

Witam! Od 2 miesięcy poruszam się Oplem Vectra 1.6 16 V Ecotec. Silnik ma przejechane 300 tyś Km( wiem, że to nie mało), jest po wymianie rozrządu, oleju i po szlifie. Jest na gazie sekwencyjnym od 2 lat. Dzisiaj zaistniał problem, a mianowicie po kilkunastu kilometrach zapala mi się pomarańczowa kontrolka od silnika, i silnik zaczyna wskakiwać co jakiś czas na wysokie obroty,na benzynie jest podobnie, a temperatura na postoju przekracza 90 stopni.Co to może być? Potrzebuję waszej pomocy panowie,bo samochód potrzebny mi jest do pracy.Dodam jeszcze,żę te problemy z obrotami zaczynają się w chwili zaświecenia się tej pomarańczowej kontrolki ze znaczkiem silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynamy od tej porady, jak dowiesz sie co to za błąd pisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek5144

Witam. Zrobiłem to co mówiła instrukcja i odczytałem błąd.Wiem, że jest jeden, ponieważ ten sam schemat powtarzał się raz po raz, później włączałem zapłon 30 razy z odstępem 5 sek, ale błąd pozostał. Podaję numer błędu: 0505.(10 mignięć pauza, 5 mignięć pauza, 10 mignięć pauza, 5 mignięć).

Co mam robić dalej? Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam

Edytowano przez maciek5144

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba od krokowca trzeba zacząć - opisy są na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek5144

czyli teraz mechanik, podłączenie pod komputer i dowiedzieć się co dokładnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak jak kolega zubek73 Ci napisał poczytaj najpierw na forum bo możliwe że sam to możesz zrobić a co do podłączenia pod komputer to po co jeżeli sam wykryłeś co to za błąd za pomocą kodu błyskowego???

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek5144

ok.Dzięki.Nie chciałbym uszkodzić silniczka krokowego, więc oddam go do czyszczenia komuś bardziej kompetentnemu:). Może znacie kogoś w warszawie w granicach bielan, kto by to zrobił i nie zdarł ze mnie majątku?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek5144

Witam.Dla wiadomości tych, co mogą mieć podobny problem z autem co ja ww.

Nie był to silniczek krokowy ani nic, co mogłoby na to wskazywać. Była to guma między korektorem ssącym a przepustnicą.Wymieniłem ją,założyłem lepsze opaski uciskowe, do tego założyłem nowe świece NGK i autko fruwa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

Jeżeli chodzi o świecącą kontrolkę...po odczytaniu błedu według wskazówki ww. kontrolka po 30 odpaleniach silnika znikła.

Powodzenia w podobnych zmaganiach. Koszt naprawy z gumą wyszedł mnie: Guma 25 zł, świece 80 zł, naprawa 50 zł.

Gumę kupiłem w podrzędnym sklepiku sieciowym, bo w oplu chcieli 150 zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_yahoo.gif" alt=":yahoo:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×