Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ksysiek

Pomoc w wyborze zawieszenia sport-komfort

Recommended Posts

Witam.

Czy możecie mi polecić kompletne zawieszenie gwintowane,które

-Podejdzie do vectry sedan poliftowej

-Które podczas jazdy swoją twardością nie doprowadzi do pękania szyb i nie wytrzęsie kierowcy i pasażerów.

-Czy jest może jakieś pośrednie zawieszenie jeśli chodzi o twardość i można było by w miarę wytrzymać tą jazdę po dziurach takie 50% komfort 50% sport

Cena nie gra roli chociaż nie przesadzając to może do 2000zł

Czy kupując w sklepie są takie gotowe zestawy czy mam sprężyny osobno kupić amorki osobno?

Jeśli można to proszę o jakiś link jak to ma wyglądać.

Edited by ksysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 2000zł to nie kupisz nowego gwintu. Chyba, że szajs TA Technix, a jak sam piszesz taczki nie chcesz.

Szukaj używek weitec, KW, FK. H&R unikaj z racji twardości.

Niezależnie jaki gwint kupisz, musisz się liczyć z tym, że im niżej tym twardziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zawsze wydawało mi się że im wyżej tym twardziej bo wtedy bardziej sciskasz sprężyny i zawieszenie twardniej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

tak jak napisałem Ci w innym temacie czego szukać ... Cursor czy ja wiem czy FK takie dobre ?

W kwocie +/- 2000 zł dostaniesz NOWE Koni SPORT i to chyba będzie najrozsądniejsze rozwiązanie jeśli nie chcesz stacić bardzo komfortu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

im niżej tym twardziej

jeżeli skręcasz gwint (żeby samochód był niżej) to sprężyna się ściska i twardnieje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

się CI pomieszało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koni:

Please login or register to see this link.

(cena jest troche zawyzona, ale akurat pierwsza strona z googla). Komplet springi + amorki, dobrze ze soba dobrane.

Alternatywa - osobno springi + amorki sport.

Wiecej -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja, nie wczytalem jakos o tym gwincie. Chociaz dobry gwint do 2000zl moze byc trudny. A na Koni jak zrobisz na maks twardosc to masz jak gwint

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

w takim razie chyba mi się pomieszało

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blush.png" alt=":blush:"> myślałem że tak jest i nawet tak gdzieś czytałem w takim razie sory za zamęt

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ostatnio widziałem na allegro nowe koni sport przód za 844 zł wiec trzeba popytać bo ceny się mocno różnią u innych

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc siedzę przed monitorem grzebie w internecie dostaje oczopląsów oczy łzawią i znalazłem takie dwie zawiechy gwintowane możecie coś wypowiedzieć się o tych zestawach

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z dolnej polki jezdzilem na Technix:

Please login or register to see this link.

Taniej kupisz np JOM:

Please login or register to see this link.

Lub totalny no-name:

Please login or register to see this link.

Z nieco wyzszej chyba najlepiej:

Please login or register to see this link.

Lub Supersport (troche osob ma tej firmy zawieszki):

Please login or register to see this link.

Wszystko zalezy od Ciebie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No tak wszystko jest tylko nie w Polsce

A jeśli byśmy z wymienionych zostawili

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

najbardziej odpowiednie pod komfort-sport tak jak chcę to które tak ostatecznie bo po niemiecku tylko znam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> wasis das i raczej się nie doczytam się nic ciekawego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego jaki jest komfort nie da sie wyczytac. Trzeba sie przekonac na wlasnej skorze. Supersporty uchodza za twarde zawieszenia. Po AP spodziewalbym sie lepszej jakosci.

Dlaczego podaje Ebay? Bo masz do wyboru kilkanascie, jak nie wiecej, marek. Jest wiekszy rynek, wieksza konkurencja, lepsze ceny i wieksza dbalosc o klienta.

Na niemieckich forach narzekaja czesto na jakosc "tuningowych marek" jak np. FK. Dlatego wolalbym kupic Koni, K&W, moze AP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dasz radę wyczytać które mają dodatkowo regulację amortyzatorów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zadne. To sa tanie zawiechy. Za 1000zl to nie kupisz dobrego markowego zawieszenia (nie gwintu).

Gwint z regulowana sila tlumienia masz tutaj:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli powyżej 4000zł moje wymagania by kosztowały,ale niestety muszę odpuścić.Normalnie nie wiem kto to kupuje.

Powiedz mi jeszcze jak oceniasz jazdę na twoich dotychczasowych gwintach-gwincie chodzi mi o ty czy taczka czy nie było tragedii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Optimum miedzy komfortem a sportem byl na H&R -30mm:

Please login or register to see this image.

Najbardziej komfortowo bylo na -20mm od wersji sport, ale malo wystarczajace obnizenie :)

Jesli chodzi o "skalowalnosc" to gwint Technaxx byl fajny - szlo ustawic idealnie przod i tyl, zeby wizualnie bylo cacy:

03.jpg

Najbardziej zadowolony jestem jednak chyba z Koni kit (link podawalem wczesniej):

08.jpg

Tylko ze komfortu nie ma przez rozmiar felg i profil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie dobrze wspomniałeś o jednym jeszcze parametrze co pominąłem chodzi o koła.

Ja mam 205/55/R16 i chciałbym obniżyć vectre jakieś 2 do 2,5 cm . A jeśli skręcenie gwinta jest większe to tym twardsze jak chłopaki wspomnieli.Więc nawet taki zestaw Technixa przy lekkim skręceniu powinien podejść?

Share this post


Link to post
Share on other sites

205/55/16 to dosyc male (jesli chodzi o srednice) kolka. Moja tak wyglada na zimowkach 205/55:

Please login or register to see this image.

To powyzej jest Koni -40mm. Wez poprawke na V6. U Ciebie przy 2.0 16V przod siadzie troche mniej - bedzie zawsze tendencja do nizsego tylu (patrz moja fotka z H&R, tam jest moje ex 2.0).

Przy rozmiarze 20/55/16 masz pelna dowolnosc - wiec spokojnie mozna obnizyc i wiecej i mniej. Jak zalezy Ci na okolo 20mm to nie szukaj w ogole gwintu! Kup sobie jakies fajne springi Vogtlanda i amorki sport Sachsa i wsio:

Please login or register to see this link.

Masz 35/20mm czyli idealne obnizenie. Bedzie pieknie wygladac, a Vogtland to bardzo dobra marka. No i z nowymi amorkami wydasz max 1000zl. W ogole bym sie nie zastanawial na Twoim miejscu.

EDIT: Przy tych springach mozesz nawet zostawic seryjne amorki. Tylko, ze przod Ci sie szybciej zuzyje, ale to wtedy sobie kupisz Sachsa Touringa albo jakies Bilsteiny i tyle.

Edited by MIR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się kieruje tym gwintem ze względu na

-możliwość podniesienia na zimę czyli tak jak standard.

-możliwość obniżenia na lato

-możliwość skręcenia do momentu efektu przedtaczkowego z możliwością obniżenia

Kucze sam już nie wiem co robić.

A z twoich zdjęć i tak jak mówisz rzeczywiście przydało by się jeszcze obniżyć więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gwint = taczka. Bedzie albo duza taczka, albo mala taczka. Nie licz na to, ze podnoszeniem poprawisz (znaczaco) komfort.

Bede sie upieral przy tym kryterium -25mm ktore podales. W takiej opcji naprawde najlepsze beda springi sportowe, a do 2.0 16V NIE MA lepszej opcji niz ciut wiecej na przod i ciut mniej na tyl. Vogtlandy 35/20 bedziesz chwalil, wierz mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> jesli chodzi o profi gwint do 2k zł, to bedzie ciezko.

ze swojej strony polecam zawieszenie firmy Koni. juz od 5 lat uzytkuje zawieszenia tego producenta i sa to jedne z najlepiej zainwestowanych pieniedzy w auto.

wczesniej jezdzilem na zestawie Koni Sport Kit (o ktorym wspominal juz MIR) i bylem bardzo zadowolony, jednak z racji wsadzenia opon o nizszym profilu i mocnego odelzenia 'tylka' Viki zdecydowalem sie na zakup gwintu rowniez firmy Koni. regulacja w zakresie wysokosci i czulosci pracy jest nieoceniona. ponizej foto, jak VB siedzi na gwincie.

Please login or register to see this image.

jesli chcesz byc zadowolony, to doloz jeszcze troche do puli i kupuj zestaw Koni Sport Kit. co prawda bedziesz mial 'jedynie' mozliwosc regulacji czulosci pracy, jednak nizsze sprezyny, ktore sa w zestawie pozwola Ci na uzyskanie optymalnej wysokosci. ponizej foto mojej VB na takim zestawie.

img0011hy1.jpg

mam nadzieje, ze pomoglem potwierdzajac opinie, jaka wyrazil moj poprzednik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No więc niech będzie zestaw,który proponuje MIR

Vogtland 35/20

Please login or register to see this link.

amorki bilstein ale nie wiem czy to są z regulacją odbicia

Please login or register to see this link.

Może być?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> te Bilstein'y to zwykle gazowki, bez regulacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem też bilstein'y

B6 za 186zł

B6 sport za 599zł (chyba za sztukę)

Warto dokładać do sporta czy da się jeżdzić na B6 pod tymi springami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sie. Zakladaj B6 i gitara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...