Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ksysiek

Pomoc w wyborze zawieszenia sport-komfort

Polecane posty

Witam.

Czy możecie mi polecić kompletne zawieszenie gwintowane,które

-Podejdzie do vectry sedan poliftowej

-Które podczas jazdy swoją twardością nie doprowadzi do pękania szyb i nie wytrzęsie kierowcy i pasażerów.

-Czy jest może jakieś pośrednie zawieszenie jeśli chodzi o twardość i można było by w miarę wytrzymać tą jazdę po dziurach takie 50% komfort 50% sport

Cena nie gra roli chociaż nie przesadzając to może do 2000zł

Czy kupując w sklepie są takie gotowe zestawy czy mam sprężyny osobno kupić amorki osobno?

Jeśli można to proszę o jakiś link jak to ma wyglądać.

Edytowano przez ksysiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za 2000zł to nie kupisz nowego gwintu. Chyba, że szajs TA Technix, a jak sam piszesz taczki nie chcesz.

Szukaj używek weitec, KW, FK. H&R unikaj z racji twardości.

Niezależnie jaki gwint kupisz, musisz się liczyć z tym, że im niżej tym twardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawsze wydawało mi się że im wyżej tym twardziej bo wtedy bardziej sciskasz sprężyny i zawieszenie twardniej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

tak jak napisałem Ci w innym temacie czego szukać ... Cursor czy ja wiem czy FK takie dobre ?

W kwocie +/- 2000 zł dostaniesz NOWE Koni SPORT i to chyba będzie najrozsądniejsze rozwiązanie jeśli nie chcesz stacić bardzo komfortu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

im niżej tym twardziej

jeżeli skręcasz gwint (żeby samochód był niżej) to sprężyna się ściska i twardnieje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

się CI pomieszało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koni:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

(cena jest troche zawyzona, ale akurat pierwsza strona z googla). Komplet springi + amorki, dobrze ze soba dobrane.

Alternatywa - osobno springi + amorki sport.

Wiecej -

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Racja, nie wczytalem jakos o tym gwincie. Chociaz dobry gwint do 2000zl moze byc trudny. A na Koni jak zrobisz na maks twardosc to masz jak gwint

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w takim razie chyba mi się pomieszało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blush.png" alt=":blush:"> myślałem że tak jest i nawet tak gdzieś czytałem w takim razie sory za zamęt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ostatnio widziałem na allegro nowe koni sport przód za 844 zł wiec trzeba popytać bo ceny się mocno różnią u innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No więc siedzę przed monitorem grzebie w internecie dostaje oczopląsów oczy łzawią i znalazłem takie dwie zawiechy gwintowane możecie coś wypowiedzieć się o tych zestawach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z dolnej polki jezdzilem na Technix:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Taniej kupisz np JOM:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Lub totalny no-name:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Z nieco wyzszej chyba najlepiej:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Lub Supersport (troche osob ma tej firmy zawieszki):

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Wszystko zalezy od Ciebie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No tak wszystko jest tylko nie w Polsce

A jeśli byśmy z wymienionych zostawili

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

najbardziej odpowiednie pod komfort-sport tak jak chcę to które tak ostatecznie bo po niemiecku tylko znam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> wasis das i raczej się nie doczytam się nic ciekawego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego jaki jest komfort nie da sie wyczytac. Trzeba sie przekonac na wlasnej skorze. Supersporty uchodza za twarde zawieszenia. Po AP spodziewalbym sie lepszej jakosci.

Dlaczego podaje Ebay? Bo masz do wyboru kilkanascie, jak nie wiecej, marek. Jest wiekszy rynek, wieksza konkurencja, lepsze ceny i wieksza dbalosc o klienta.

Na niemieckich forach narzekaja czesto na jakosc "tuningowych marek" jak np. FK. Dlatego wolalbym kupic Koni, K&W, moze AP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dasz radę wyczytać które mają dodatkowo regulację amortyzatorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zadne. To sa tanie zawiechy. Za 1000zl to nie kupisz dobrego markowego zawieszenia (nie gwintu).

Gwint z regulowana sila tlumienia masz tutaj:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli powyżej 4000zł moje wymagania by kosztowały,ale niestety muszę odpuścić.Normalnie nie wiem kto to kupuje.

Powiedz mi jeszcze jak oceniasz jazdę na twoich dotychczasowych gwintach-gwincie chodzi mi o ty czy taczka czy nie było tragedii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Optimum miedzy komfortem a sportem byl na H&R -30mm:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Najbardziej komfortowo bylo na -20mm od wersji sport, ale malo wystarczajace obnizenie :)

Jesli chodzi o "skalowalnosc" to gwint Technaxx byl fajny - szlo ustawic idealnie przod i tyl, zeby wizualnie bylo cacy:

03.jpg

Najbardziej zadowolony jestem jednak chyba z Koni kit (link podawalem wczesniej):

08.jpg

Tylko ze komfortu nie ma przez rozmiar felg i profil ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dobrze wspomniałeś o jednym jeszcze parametrze co pominąłem chodzi o koła.

Ja mam 205/55/R16 i chciałbym obniżyć vectre jakieś 2 do 2,5 cm . A jeśli skręcenie gwinta jest większe to tym twardsze jak chłopaki wspomnieli.Więc nawet taki zestaw Technixa przy lekkim skręceniu powinien podejść?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

205/55/16 to dosyc male (jesli chodzi o srednice) kolka. Moja tak wyglada na zimowkach 205/55:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

To powyzej jest Koni -40mm. Wez poprawke na V6. U Ciebie przy 2.0 16V przod siadzie troche mniej - bedzie zawsze tendencja do nizsego tylu (patrz moja fotka z H&R, tam jest moje ex 2.0).

Przy rozmiarze 20/55/16 masz pelna dowolnosc - wiec spokojnie mozna obnizyc i wiecej i mniej. Jak zalezy Ci na okolo 20mm to nie szukaj w ogole gwintu! Kup sobie jakies fajne springi Vogtlanda i amorki sport Sachsa i wsio:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Masz 35/20mm czyli idealne obnizenie. Bedzie pieknie wygladac, a Vogtland to bardzo dobra marka. No i z nowymi amorkami wydasz max 1000zl. W ogole bym sie nie zastanawial na Twoim miejscu.

EDIT: Przy tych springach mozesz nawet zostawic seryjne amorki. Tylko, ze przod Ci sie szybciej zuzyje, ale to wtedy sobie kupisz Sachsa Touringa albo jakies Bilsteiny i tyle.

Edytowano przez MIR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się kieruje tym gwintem ze względu na

-możliwość podniesienia na zimę czyli tak jak standard.

-możliwość obniżenia na lato

-możliwość skręcenia do momentu efektu przedtaczkowego z możliwością obniżenia

Kucze sam już nie wiem co robić.

A z twoich zdjęć i tak jak mówisz rzeczywiście przydało by się jeszcze obniżyć więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gwint = taczka. Bedzie albo duza taczka, albo mala taczka. Nie licz na to, ze podnoszeniem poprawisz (znaczaco) komfort.

Bede sie upieral przy tym kryterium -25mm ktore podales. W takiej opcji naprawde najlepsze beda springi sportowe, a do 2.0 16V NIE MA lepszej opcji niz ciut wiecej na przod i ciut mniej na tyl. Vogtlandy 35/20 bedziesz chwalil, wierz mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-> jesli chodzi o profi gwint do 2k zł, to bedzie ciezko.

ze swojej strony polecam zawieszenie firmy Koni. juz od 5 lat uzytkuje zawieszenia tego producenta i sa to jedne z najlepiej zainwestowanych pieniedzy w auto.

wczesniej jezdzilem na zestawie Koni Sport Kit (o ktorym wspominal juz MIR) i bylem bardzo zadowolony, jednak z racji wsadzenia opon o nizszym profilu i mocnego odelzenia 'tylka' Viki zdecydowalem sie na zakup gwintu rowniez firmy Koni. regulacja w zakresie wysokosci i czulosci pracy jest nieoceniona. ponizej foto, jak VB siedzi na gwincie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

jesli chcesz byc zadowolony, to doloz jeszcze troche do puli i kupuj zestaw Koni Sport Kit. co prawda bedziesz mial 'jedynie' mozliwosc regulacji czulosci pracy, jednak nizsze sprezyny, ktore sa w zestawie pozwola Ci na uzyskanie optymalnej wysokosci. ponizej foto mojej VB na takim zestawie.

img0011hy1.jpg

mam nadzieje, ze pomoglem potwierdzajac opinie, jaka wyrazil moj poprzednik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No więc niech będzie zestaw,który proponuje MIR

Vogtland 35/20

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

amorki bilstein ale nie wiem czy to są z regulacją odbicia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Może być?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

-> te Bilstein'y to zwykle gazowki, bez regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem też bilstein'y

B6 za 186zł

B6 sport za 599zł (chyba za sztukę)

Warto dokładać do sporta czy da się jeżdzić na B6 pod tymi springami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da sie. Zakladaj B6 i gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×