Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
rafalski

Pomocy

Recommended Posts

Witam potrzebuje pomocy mam problem z moją viki do 4000 obrotów szarpie jak bym jechał 1.4 a powyżej 4000 dostaje takiego pałera że szok.Wymieniłem cewkę,przepływomierz, świece na beru ultra x titan Żadnych błendów nie ma a stare świeczki są tak ładne żadnych nagarów nic nie ma a kolor kawa z dużą ilością mleka spalanie ma super

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie kable i jaką cewkę kupiłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kable są orginalne ale są w porządku sprawdzałem a cewka też bosza

Mało tego odłączyłem obydwie sondy i żaden chek mi się nie zapalił a silnik pracował bez żadnego efektu tak jak do tej pory

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zapala Ci sie ta kontrolka jak masz wlaczony zaplon a silnik nie pracuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co to znaczy, że są w porządku?

Dokładnie w ten weekend miałem takie same objawy, z tym, że mi szarpało do 2500obr. Akurat mieliśmy spot oddziału dolnośląskiego więc chłopaki dłubali... kable miałem 4 miesiące ... stan wizualny - super, stan techniczny - brak śladów przebicia... a jednak po wymianie kabli (zamieniłem się na moment z jednym z kolegów) problem jak ręką odjął.

Najlepiej zanim kupisz kable, zamień się z jakimś znajomym na przewody (o ile ma sprawne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">) [najlepiej gdyby miał przewody do VB 2.5], albo podjedź do motoryzacyjnego i zapytaj czy możesz na chwile przed zakupem założyć i sprawdzić czy to to

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Moim zdaniem to przewody! U siebie też je na wstępie eliminowałem "bo są przecież nowe, raptem 4 miesiące mają" ... a jednak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrolka cheka się zapala normalnie jak miałem źle przepływomierz,okablowanie do niego od razu mi go chek wywalił w momencie do dania gazu z biegu jałowego nie idzie od razu na obroty tylko skacze jak kangur a przekroczy tą wartość do do odcięcia zapłonu jest sekunda

Witam od najgorszych rzeczy się zaczyna wymieniłem cewkę ,przepływomierz, a okazało się ,że to kurde kable jednak były. zwracam honor i dzięki za rady pozdro dla wszystkich co czytali mój problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...