Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
rafalski

Pomocy

Polecane posty

Witam potrzebuje pomocy mam problem z moją viki do 4000 obrotów szarpie jak bym jechał 1.4 a powyżej 4000 dostaje takiego pałera że szok.Wymieniłem cewkę,przepływomierz, świece na beru ultra x titan Żadnych błendów nie ma a stare świeczki są tak ładne żadnych nagarów nic nie ma a kolor kawa z dużą ilością mleka spalanie ma super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie kable i jaką cewkę kupiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kable są orginalne ale są w porządku sprawdzałem a cewka też bosza

Mało tego odłączyłem obydwie sondy i żaden chek mi się nie zapalił a silnik pracował bez żadnego efektu tak jak do tej pory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a zapala Ci sie ta kontrolka jak masz wlaczony zaplon a silnik nie pracuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co to znaczy, że są w porządku?

Dokładnie w ten weekend miałem takie same objawy, z tym, że mi szarpało do 2500obr. Akurat mieliśmy spot oddziału dolnośląskiego więc chłopaki dłubali... kable miałem 4 miesiące ... stan wizualny - super, stan techniczny - brak śladów przebicia... a jednak po wymianie kabli (zamieniłem się na moment z jednym z kolegów) problem jak ręką odjął.

Najlepiej zanim kupisz kable, zamień się z jakimś znajomym na przewody (o ile ma sprawne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">) [najlepiej gdyby miał przewody do VB 2.5], albo podjedź do motoryzacyjnego i zapytaj czy możesz na chwile przed zakupem założyć i sprawdzić czy to to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Moim zdaniem to przewody! U siebie też je na wstępie eliminowałem "bo są przecież nowe, raptem 4 miesiące mają" ... a jednak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kontrolka cheka się zapala normalnie jak miałem źle przepływomierz,okablowanie do niego od razu mi go chek wywalił w momencie do dania gazu z biegu jałowego nie idzie od razu na obroty tylko skacze jak kangur a przekroczy tą wartość do do odcięcia zapłonu jest sekunda

Witam od najgorszych rzeczy się zaczyna wymieniłem cewkę ,przepływomierz, a okazało się ,że to kurde kable jednak były. zwracam honor i dzięki za rady pozdro dla wszystkich co czytali mój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×