Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość delkojote12

Hamownia vectra b v6 pomcy !!!

Polecane posty

Gość delkojote12

Witam byłem dzis swoją vici na hamowni no bardzo sie rozczarowałem czy jest ktos w stanie podpowiedziec mi gdzie szukac przyczyn z góry dzieki za info dołaczam wykres

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

poczytaj sobie tutaj:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niecale 160 czyli to co wyskakuje w wiekszosci V6

a co do fali na wykresie to normalka w 2.5 V6

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość delkojote12

piszesz że to wiekszosc v6 tak ma niecałe 160 km powinna miec 170 km kolega dał linka do problemów vałki ja zmieniałem cewke ma 5 miesecy kable i swiece tez i tak wogule to wkładka KM i środkowy tłumnik przelotowy remusa i końcowy leterbox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mialem w 2,6 z automatem lekko ponad 160

a smigala zdrowo-kolega z 2,5 w manualu nie mogl mnie zlapac

dla mnie to normalka

widzialem na hamowni z klubu vvoc wiele takich wynikow

to ze powinna miec

moze miala jak byla nowa

z czasem konie moga uciec

i wiele rzeczy ma na to wplyw

od swiec przez kable po paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GHOSTEK

Grzesiek, no ja już mówiłem Tobie, że nie jest źle, niutonów masz tylko 8 mniej niż fabrycznie nowy.

Wciskaj wałki od omegi 3.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie 8Nm mniej? tylko nie całe 3Nm mniej od serii, co chyba jest dobrym wynikiem, są tu na forum V6 co mają jeszcze mniej, a są też takie co mają mniej KM i objezdzają niemal wszystkie V6 na zlocie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie częsty wynik że V6 nie trzyma serii

U nas w oddziale jest Vb V6 która jeździła kulawo i jak zaczęliśmy sie jej przyglądać okazało sie że zmienna długość kolektora dolotowego nie pracuje jak należy.

Auto w średnim zakresie obrotow przyspieszało jakby ciagnelo 2tonową przyczepe.

Winowajcą był uszkodzony akumulator podciśnienia.

Co ciekawe c25xe w VA i Calibrach często wykrecają wyniki ponad 170km a tam właśnie nie ma tego skomplikowanego kolektora dolotowego sterowanego podciśnieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zdzis27

Wedlug mnie wyniki jak najbardziej normalne ,nawet bym powiedzial calkiem dobre.

Dla porownania wklejam wykres mojej Vectry ,gdy mialem jeszcze silnik 2.5 .

223Nm i jakies 155KM ,czyli mniej niz u Ciebie ,a Vectra jezdzila calkiem niezle ,napewno nie gorzej jak inne zwykle valki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A dziure w okolicach 4000obr/min na zdecydowana wiekszosc V6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie po zakupie było 157KM, a po wymianie rozrządu, filtrów i wymianie wałków ssących na G wypluło 179KM. Mierzone na tej samej hamowni w odstępie tygodnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurczę czytam to i chyba się też skusze na hamowanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> i zobaczę co mi pokaże ;-)

Edytowano przez KrisGW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

-> potwierdzam. porownojac Nasze byle X25XE to Twoja byla zdecydowanie dynamiczniejsza i zwinniejsza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak znjdziesz hamownie to stawiam browara, powodzenia!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×