Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest delkojote12

Hamownia vectra b v6 pomcy !!!

Recommended Posts

Guest delkojote12

Witam byłem dzis swoją vici na hamowni no bardzo sie rozczarowałem czy jest ktos w stanie podpowiedziec mi gdzie szukac przyczyn z góry dzieki za info dołaczam wykres

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

poczytaj sobie tutaj:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niecale 160 czyli to co wyskakuje w wiekszosci V6

a co do fali na wykresie to normalka w 2.5 V6

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest delkojote12

piszesz że to wiekszosc v6 tak ma niecałe 160 km powinna miec 170 km kolega dał linka do problemów vałki ja zmieniałem cewke ma 5 miesecy kable i swiece tez i tak wogule to wkładka KM i środkowy tłumnik przelotowy remusa i końcowy leterbox

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mialem w 2,6 z automatem lekko ponad 160

a smigala zdrowo-kolega z 2,5 w manualu nie mogl mnie zlapac

dla mnie to normalka

widzialem na hamowni z klubu vvoc wiele takich wynikow

to ze powinna miec

moze miala jak byla nowa

z czasem konie moga uciec

i wiele rzeczy ma na to wplyw

od swiec przez kable po paliwo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest GHOSTEK

Grzesiek, no ja już mówiłem Tobie, że nie jest źle, niutonów masz tylko 8 mniej niż fabrycznie nowy.

Wciskaj wałki od omegi 3.0

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie 8Nm mniej? tylko nie całe 3Nm mniej od serii, co chyba jest dobrym wynikiem, są tu na forum V6 co mają jeszcze mniej, a są też takie co mają mniej KM i objezdzają niemal wszystkie V6 na zlocie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie częsty wynik że V6 nie trzyma serii

U nas w oddziale jest Vb V6 która jeździła kulawo i jak zaczęliśmy sie jej przyglądać okazało sie że zmienna długość kolektora dolotowego nie pracuje jak należy.

Auto w średnim zakresie obrotow przyspieszało jakby ciagnelo 2tonową przyczepe.

Winowajcą był uszkodzony akumulator podciśnienia.

Co ciekawe c25xe w VA i Calibrach często wykrecają wyniki ponad 170km a tam właśnie nie ma tego skomplikowanego kolektora dolotowego sterowanego podciśnieniami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zdzis27

Wedlug mnie wyniki jak najbardziej normalne ,nawet bym powiedzial calkiem dobre.

Dla porownania wklejam wykres mojej Vectry ,gdy mialem jeszcze silnik 2.5 .

223Nm i jakies 155KM ,czyli mniej niz u Ciebie ,a Vectra jezdzila calkiem niezle ,napewno nie gorzej jak inne zwykle valki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A dziure w okolicach 4000obr/min na zdecydowana wiekszosc V6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po zakupie było 157KM, a po wymianie rozrządu, filtrów i wymianie wałków ssących na G wypluło 179KM. Mierzone na tej samej hamowni w odstępie tygodnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę czytam to i chyba się też skusze na hamowanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> i zobaczę co mi pokaże ;-)

Edited by KrisGW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> potwierdzam. porownojac Nasze byle X25XE to Twoja byla zdecydowanie dynamiczniejsza i zwinniejsza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak znjdziesz hamownie to stawiam browara, powodzenia!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...