Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pawzar

długo trzeba kręcic i dopiero odpala?

Polecane posty

Gość pawzar

Witam. Mam problem. musze długo kręcić rozrusznikiem i dopiero mi odpala 1.8 16V Vecta B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość #Adiii#

za każdym razem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mówili mi ze filtr paliwa lub pompa paliwa Nie wiem sam ?? Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź węże w baku co idą z pompy paliwa do pokrywy pompki, mogą być zparciałe (około 5zł taki wężyk).

A przerywa ci auto jak jedziesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

nie wszystko jest dobrze. juz gdzies tak tydzien sie dzieje musze ją z 10 sekund krecic

a jak sprawdzic te węze. Są pod siedzeniami z tyłu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak. podnosisz kanape i pod wyciszeniem jest okrągła plastikowa pokrywka ją sciągasz i pod nią metalowa któą musisz przekręcić i wyjąć ale najpierw odepnij przewody paliwowe (wycieknie z 50ml paliwa) i w środku znajdziesz pompę wyciągnij ją i bedzie wszystko widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

ok . ale jak mi nie przerywa to tez mam to zrobic??? a te przewody paliwowe to odłączyć od pompy??? a moze świece słabe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacznij od najprostrzego, to częsta przyczyna słabego palenia, ja już 2 razy zmieniałem węże, to jest 15 min roboty. Można wróżyć co to jest ale od czegoś zacząć trzeba i radzę od tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

dobrze ale te weze przed wyjęciem pompy skad mam zdjąc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po otworzeniu dekla pod siedzeniem zobaczysz, i odepniesz też wtyczke z kablami którą też zobaczysz, węże są na szybkozłączki to śróbokętem powinieneś sobie poradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

a mam jeszcze pytanie moge tak narazie jezdzic??? a jak bede to robil to musze spóścić paliwo z baku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

50ml to jest kieliszek!!! nic nie buj zciągaj węże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

a te przewody to sa na wierzchu przy pompie, te do wymiany???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

okok dz

sprawdzałem te węze i jak nowe. Filter tez dobry. moze świece??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź świece i kable, zobacz też czy nie masz przypadkiem oleju na świecach od góry, to też może być przyczyną ciężkiego odpalania (brak przewodzenia prądu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

zmieniłem świece i było troche oleju. ale nadal jest tak jak było. Nie wiem co robić?? Pomózcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uzupelnij profil - bedzie latwiej.

rozrusznik, akumulator sprawdziles?

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

1,8 16V nie sprawdzałem rozrusznika, a akumulatar jest dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze czas sie mu przyjrzec

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> bendiks nie zawsze wybija

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

bendyks zawsze wybija . i chyba wszystko z nim dobrze

wybija zawsze tylko nie wiem .Pomozcie prosze

nikt nie ma pomysłu na mój problem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomysły są napisane ale pytanie czy ty z nich skorzystałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawzar

tak pompe sprawdziłem, jest ok. swiece wymienione i kable , rozrusznik sie nie zawiesza wiec jest tez ok . ale nadal ciezko pali dlugo trzeba kręcić

Mam juz. Problemy łącza immobilizera. Dzieki wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pawelroz

możesz opisać dokładniej jak to naprawiłeś? w którym to było miejscu itp.

dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość janek4

Pawzae napisz dokładnie jak to zrobiłes co z tym immobilajzerem zrobiłes bo mam dokładnie ten sam problem.

z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×