Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kasiuleek

Jakiej firmy zawieszenie?

Polecane posty

Po tej zimie Wiki domaga się zrobienia zawieszenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> Jakiej firmy polecacie? Tak by było porządnie, żadne Harty czy Krafty, ale czy inwestować w Lemfordera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oczywiście że tylko Lemfordera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lemforder ponad wszystko, ale ma swoją cenę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a co myślicie i Moog, TRW albo Febi? Może ktoś montował to u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak policzysz, ze 2x szybciej bedziesz musial zrobic zawieche (znow czesci i robocizna) to lepiej jednak zalozyc cos dobrego, a nie tanie zamienniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co ma być wymienione,tuleje,drążki,amortyzatory,sprężyny,tarcze,hamulce czy może cos innego?

Edytowano przez gizbern

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dzwiedz19

ja mam zawieszenie MTS sport już rok i jak ostatnio byłem na przeglądzie to wszystko było ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lemforder ale TRW tez jest dobre ,ja mam amorki sportowe Bilstein i jestem bardzo zadowolnoy jak zmienilem rok temu to byłem w szoku jak samochod trzyma sie drogi , nie pływa jak łdkoa na falach cód miód

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja mam zajechane amory spax i sprężyny low-tec, wyobraź sobie, że na przeglądzie wyszło 75% tłumienności.

To badanie w przypadku sportowego zawieszenia nic nie daje.

Przydatna lektura:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Poczytaj posty Wombat'a i pawelace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dzwiedz19

ja założyłem wszystko fabrycznie nowe amorki sprężyny i poliuretanowe elementy zawieszenia cyli te wszystkie gumki co w zawieszeniu są no i jest obnizona o 40mm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wyszło że piasta z tyłu już do wymiany...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

Więc od tego przyjdzie zacząć (nastawiam się na zainwestowanie w SKF),

a z przodem jak wybiorę się na szarpak to zobaczymy co tam dokładnie postukuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadnych wynalazków. Ja kupiłem jakiś badziew (który nie był tani) i przejechałem niecałe 500 km - tuleja do wywalenia. Zamówiłem oryginał z Ruselheim'u GM wszystko i mam spokój. Oryginał to oryginał....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj taniego gówienka typu Hans Pries, Fortuna Line ???, etc.

Polecam Febi, Ruville.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wizycie na szarpaku werdykt nie taki zły

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">

cztery tuleje wahacza z przodu (TRW) już zakupione,

wygląda na to że dojdzie jeszcze do tego poduszka amortyzatora, bo coś pobrzękuje przy mocnym skręcie kół...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×