Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość joachim552

przepływomierz

Polecane posty

Gość joachim552

Czesc. Czy jak będe miał zepsuty przepływomierz to bedzie się świecic kontrolka chceck czy nie? Jezeli tak to ma się świecić aż auto chodzi czy tylko przy odpalaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli coś jest uszkodzone to kontrolka sie będzie świecić cały czas (u mnie świeciła się kontrolka i komp wywalił błąd przepływki) . Sprawdź błędy jest na forum opisane jak to wykonać bez odpowiedniego kabla

Tu masz jak wykonac diagnostykę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Buba20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak będzie się świecić ale nie zawsze taka metoda tego się nie diagnozuje podepnij kompa i bedziesz wiedział co i jak

to nie stara astra czy corsa ze sie zworki laczy i i liczy mrygniecia

Edytowano przez tomas k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie- też miałem awarie przepływki i mi się świecił check. A ta metoda o której pisał Buba20 działa,ale tylko jak masz benzynke...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Check może świecić, ale nie musi. Widziałem już walnięte przepływki, a kontrolka się nie świeciła, więc nie przyjmuj tego jako reguły. Podpięcie pod kompa da tyle, że będzie widać czy pracuje czy nie i w jakim zakresie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ja też potwierdzam fakt ,że występują awarie przepływomierzy nie sygnalizowane żadnym błędem na desce

Jeśli podejrzewasz , że to przepływka -umyją ją benzyną ekstrakcyjną i delikatnym małym pędzelkiem- powinno pomóc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość docentmarian

ja u swojej VB podejrzewam przeplywomierz (silnik chyba X20DTH - jak spr. czy to jest X czy Y20DTH?...:|).

objawy:

wcześniej mi się raz na jakiś czas zapalała kontrolka silnika przy schodzeniu na niskie obroty, albo przy hamowaniu. oddałem go pod komp w aso i mi powiedzieli, ze to vacum pompa i, że do wymiany bo nie trzyma podciśnienia. poczyscicili mi jakies przewody i tak chodzil z 1,5r bez problemow. ale jak ostatnio z magikami gadałem różnymi to mówią, że to przepływomierz bo i mocy nie ma takiej jak powinna i za słabo przyspiesza (myślałem nawet, że to turbina.. ). a teraz po załączeniu silnika zaczyna mi wchodzić na maksymalne obroty i tak zostaje. zadne check sie nie pali, zadna kontrolka od silnika się nie pali (tj. zapali się ale to poźniej, jak komputer stw, ze jest coś nie tak i wejdzie w tryb diagnostyczny -> 1500 obrotów i nie działający pedał gazu). po odłączeniu przepływomierza silnik odpala, ale od razu wchodzi w tryb diagn. myślę, że to wina przepływki bo po odłączeniu jest ok, ale nie jestem przekonany. bo równie dobrze on moze od razu wchodzic w ten tryb, bo widzi, ze cos jest nie tak...

przepływke oczyścielem - niby maja tam byc jakies 2 druciki, ale ja tam widze tylko jeden jakby zawiniety idacy w gore i w dol.. :|

podejrzewam jeszcze silniczek krokowy, ale nie moge go namierzyc w moim silniku (zreszta nie bardzo wiem jak wyglada, a opisy typu: jak tekturka po papierze toaletowym nie bardzo do mnei przemawiaja..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">).

ale jeszcze za obroty odopowiada jakis czujnik przepustnicy.. :|

takze prosze o pomoc, tym bardziej, ze jestem na jakims zadupiu i mechanikow od cholery, ale nikt nie ma komputera.. a do domu mam prawie 300km...

z gory dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

X do roku 2000, Y - 2001.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ja przerobilem i przeplywomierz i wezyki podcisnienia.

1. Auto muliło nie rozwijalo mocy, checka nie było - wymiana przeplywki jest OK (tylko oryginał).

2. Auto wchodzilo w tryb awaryjny, max 1500 obr, szczegolnie na postoju, blad P0400 - winny przetarty wezyk przy turbinie.

Ot cała filozofia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez DJ_Tomcat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil688

witam!

od niedawna jestem zalogowany,

mam taki problem od miesiaca moja vectra nie ma wogle mocy i kopci na czrno strasznie,ale to moim zdanim jest wynikiem tego że przepływomierz nie działa i pali się pomarańczowa kontrolka ta od silnika, byłem na komputerze i wykazało bład przepływomierza,a jeszcze jest tu ten przepływomierz o num 281 002 139, kupiłem używany ale nie miał numerów tylko kostka taka sama(na cztery piny) i podłączyłem i kontrolka zgasła ta od silnika i wykasowano błąd ale dalej brak mocy i w czasie jazdy bład wyskakiwał na komputerze, niewiem moze uszkodzony był ale moim zdaniem jak nie miał tych numerów samych to inne parametry sa i nie bedzie pasowac?? to dobrze ze go oddac mogłem, orginał kosztuje 680zł nowa podróba 120zł, Znalazłem za 200zł nowy atestowany Producent: WRC HISZPANIA

Nr katalogowy: 0 281 002 139

OPEL

OPEL VECTRA B 1996 - 2002

OPEL VECTRA B 2.0 DI 16V 60KW 82KM

OPEL VECTRA B kombi 2.0 DI 16V 60KW 82KM

dzwoniłem dopytywałem sie i sprzedajacy powiedział ze na 100 % bedzie działała ze jest atestowany a nie jakieś chinskie dziadostwo, (jak ktoś szuka też taki przepływomierz tu jest link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

lub na www.nokaut.pl i w wyszukiwarce wpisac)

czekam na jakąś odpowiedz i z góry dzięki

pozdrawiam!!!!

czyli jak mówicie, jak zmienie przepływomierz to powinno być wszystko ok?? bo na komputerze tylko wyskakuje błąd przepływomierza, i jak sądzicie ten atestowany przepływomierz z tymi samymi numerami to lipa??

Edytowano przez kamil688

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Nie baw się w przepływke WRC albo inne firmy tylko kup BOSCH wszelkie inne zakupy są złudną oszczędnością

Czarny dym, z którym mamy często do czynienia w wypadku turbo diesli, sugeruje, iż część paliwa nie zostaje spalona, czyli że turbina tłoczy zbyt mało powietrza. Oczywiście, przyczyn dymienia może być dużo więcej - podobne są objawy uszkodzenia pompy wtryskowej, awarii wtryskiwaczy czy zużycia ich końcówek.

Zacznij od podstaw . Kiedy były wymieniane filtry przede wszystkim powietrza to nie kosztuje majątek zmień go na wszelki wypadek .

Na początek tyle i na przyszłość staraj się zaglądać na porady w dięslach najważniejsze są turbiny i pompy wtryskowe także czytać czytać pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi dymił i dławił się szczególnie przy odpalaniu-mechanik zajrzał w filtr paliwa i okazało się że są walnięte uszczelniacze. To tylko taka moja sugestia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×