Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
SNOWSURFER

Gdzie są czujniki wlaczajace wentylatory w x25xe

Polecane posty

Witam, mam problem od pewnego czasu a ze idzie lato i temp bedzie rosla wiec pora sie tym zając. Czy w x25xe są 2 czujniki w chłodnicy od temperatury? Pyta, bo od dawna wlacza mi sie tylko jeden wentylator przy 100 st C a to zdaje sie temp wlaczanie 2 wiatraka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

przy wentylatorach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> chyba nie działa Ci pierwszy bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sa dwa czujniki w chlodnicy

ale jeden jest od klimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie wiem ze pierwszy bieg nie dziala, to wina ktorego czujnika?

Kurde, dawno nic nie rozbieralem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o ile pamietam to gorny jest od wentylatora silnika

sprawdz gdzie kable ida

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy górny odpowiada za 2 biegi wentylatora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik odpowiada za wszystko

o ile pamietam

nie ma nic innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta sie tam dogrzebać bez dodatkowych rozbiórek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dojscie jest beznajdziejne

sam wiesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

teraz sobie przypomnialem o przekaznikach

czy przypadkiem ktorys za to tez nie odpowiada ??

jak nie jak tak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no z dojsciem to wiem ze jest z du..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> zastanawiam sie czy nie latwiej byloby z dołu zadziałać a odnosnie przekazników... mozesz mieć racje, trza by w elektrycznym popytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z dolu sie nie da (nie ma takiej opcji)

jak wymienialem czujnik w chlodnicy to lampe wyjmowalem

wiec powodzenia z wymiana

btw w razie W mam czujniki oba z chlodnicy

przekazniki chyba tez sie walaja

sprawdz oznaczenia to poszukam

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra, gitara, zerkne, dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość porcoo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i jak kolego wysmysliles cos? bo mi tez nie dziala 1 bieg wentylatora... czujnik na chlodnicy mialem zmianiany ok 3 miesiace temu pomoglo ale widac nie na dlugo....

pozdr

ps

mam jeszcze prosbe moglby ktorys/as z kolegow/kolezanek podeslac fotke przekaznikow przy akumulatorze bo wydaje mi sie ze wlasnie ten pierwszy od prawej mam nie oryginalny i ktos tam cos juz grzebal... chcialem sie tylko upewnic:)

Edytowano przez porcoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maslanka

Witam

Wszystko było ok do dzisiaj - zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego i okazało się po wstępnych oględzinach że mam chyba wyciek właśnie na tym górnym czujniku temperatury - płyn "sączy" się przez niego a nie na gwincie. Trochę dziwne ale główny wąż który idzie od termostatu jest suchy więc chce się zapytać czy to możliwe i czy ktoś miał taki przypadek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bywaly juz wyciekli przez czujnik

Czy czujnik wlaczajacy wentylatory jest tam gdzie zaznaczylem na czerowono?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

w X25XE czujnik ktory odpowiada za wlaczanie 1 i 2 biegu ma taka kostke

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

oraz dochodza do niej 3 przewody

pin 1 brazowo zolty 0.75 mm2

pin 2 brazowo zolty 0.75M.5 mm2

pin 3 brazowy 0.75M.5 mm2

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość porcoo
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

z tego co sie orientuje to jest on po podniesieniu maski po prawej stronie na gorze chlodncy [od niego odchodzi taka gruba wiazka z przewodami]

u mnie byl 4-ro pinowy

pozdr

Edytowano przez porcoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

W TiSie dla silnika X25XE pokazuje wtyczke 3 pinowa taka jak podalem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśli chodzi Ci o ten ze zdjęcia, to występuje tylko w silnikach X/Y20DTH oraz Y22DTR

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

wszystko sie zgadza, wtyczka 3 pinowa, czujnik zlokalizowany, tylko pozostaje go odkręcić...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×