Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mlody_jarocin

Kupno Auta

Polecane posty

Gość mlody_jarocin

Witam koledzy powiedzcie mi jakim olejem zalać silniczek? kupiłem auto a nie wiem na jakim oleju jeździł do tej pory,. mogę go zalać oryginalnym GM 15W40?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz jaki przebieg ma auto

taki olej tj 15w40 leje się jak silnikowi coś dolega -aby go uszczelnić itp itd

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlaczego minerał chcesz lać ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zastosowałem mineral w kocu przebieg 306tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mineral to ostatecznosc

wiele aut z przebiegami 200000 lata dalej na syntetyku

w tym moj bialas

a tematow podobnych jest juz od groma

wiec do czytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jaki silnik ma auto? Poza tym 10 W 40 GM olej kosztuje bańka 60 zł wiec po co minerał? Mi bierze silnik " fabrycznie " olej i pół syntetyk zalewam GM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja zakupiłem autko tez nie dawno każdy mechanik którego zapytałem o zdanie stwierdził że jeśli nie wiem jaki olej jest w środku, a autko ma taki przebieg to tylko mineral

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie 206 tys. i leje syntetyk a dokładnie elf excelium

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

takich mechanikow to omijac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

motory VB w ogole nigdy nie powinny pracowac na minerale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a czemu nie powinny??? ja mam przebieg 291000km i leje 10W40 GM, troszkę go ubywa ale nie zamierzam w najbliższym czasie zalewa minerałem, bo na tym oleju jeździ idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To zmień mechaników... Mi natomiast gdy kupiłem viki (niby wtedy 168000 i nie wiadomo czym była zalana) każdy doradzał 10W40

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co do tematu to lałbym półsyntetyk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez krzysiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlody_jarocin

przebieg mam 220tys to powiedzcie mi jaki olej mam kupić najlepiej? Ale podajcie mi oznakowanie:P np 15W40

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> żebym wiedział

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> z góry dzięki:) Silniczek 1.6 benzynka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja proponuję 10W40 GM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olej opla polsyntetyczny styknie

jak juz zalany mineral to jak najszybicej go wymienic

koszta beda ale silnik bedzie mial lepsze warunki do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wiadomo na czym jezdzil to tylko mineral.

Jak jezdzil na mineralu teraz wlejecie polsyntetyka to zeby sie nie okazało z esilnik do rozbiorki i uszczelniania bo sie z niego leje jak z durszlaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja do mojej vb 2.0 16v leje 10w-40 syntium i polecam ten olej przebieg 194 000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlody_jarocin

wysłałem list do byłych właścicieli autka z zapytaniem jakim olejem był zalany silniczek także myślę że się ze mną skontaktują i dowiem się co w nim jest żeby kupić taki sam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dobre rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

bzdura...znasz taki przypadek osobiście, żeby po zalaniu po mineralu połsyntetyka zaczęło lać się z silnika jak z durszlaka? Bo opowieści, że "u wujka teścia szwagra..." to znam setki tylko, że żadnej nikt nie potrafił podeprzec konkretnymi dowodami... jeżeli uszczelnienia bedą do d... to i po zalaniu minerala z silnika zacznie sie lać jak z durszlaka... A najważniejsze to że półsyntetyk to w większości olej mineralny z domieszkami dodatków syntetycznych i to nie 50/50 jakby nazwa wskazywała więc co złego może się stać gdy i tak wlewasz niemal mineralny?? Ja sam przejeździłem swoją astrą (92 rocznik dieselek) na Lotosie mineralnym 40 tys. km a i poprzedni właściciel jeździł na nim napewno też dużo. Obecnie autko ma 250 kkm przebiegu(w rzeczywistości conajmniej o 100 kkm wiecej)i w styczniu zalałem go półsyntetykiem Valvoline Maxlife. Od tego czasu niewidzę, żadnych skutków ubocznych tej zmiany, silniczek ładniej pracuje, wycieków nie zauważam, miejsca w których pociły sie uszczelki sa teraz suche a najwazniejsze to apetyt silniczka na olej od wymiany zmalał i to znacznie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego na motoryzacji zjadłem już zeby ale zeby ni ebyło ze jestem ogolnikowy to jak wpadnie mi w oko post wskazujacy na to ze mowie prawde to tu wkleje.

Zreszta odrazu nie zacznie Ci sie z niego lac.Ile zrobiłes km po takiej zmianie??

Owszem sa glosy (nawet na forum) ze ludzie przechodzili z gesciejszego na rzadszy olej i nic nie bylo ale byly tez osoby ktorym silnik zaczal leciec i sie konczylo na rozbiorce.

Ja mam na ten temat taki poglad i go nie zmienie...

edit.Jak na zlosc nie moge znalesc zadnego tematu o takiej zmianie.Ale poczekajmy na wypowiedz innych

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to poczekajmy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez przemty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja Vectra lata na Castrol Magnatec 10W-40, od zkupu przy 170000 do dzisiaj 280000.

Tylko ten olej i żadnych problemów. Polecam. :29:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

znalezione na forum nissana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ale oglnie jak popatrzylem jest masa dyskusji na ten temat.Tyle samo zwolennikow jak i przeciwnikow

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Ja jestem przeciwnikiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie obraź się ale jeżeli twoje dowody na poparcie twojej tezy sa takie jak w tym linku czyli bezdowodowe, napisane to było tylko co może się stać bez podparcia przykładami to cała dyskusja nie ma sensu... Gośc napisał co może się stać i tyle...bez żadnych dowodów, wywodów w tym temacie... Dalej czekam na jakiś konkretny dowód chyba, że chcesz to kończymy temat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Skoro jest cała masa dyskusji to daj linka do jednej z nich która podeprze twoje wczesniejsze stwierdzenie, że połsyntetyka nie można po mineralnym zalać... I napisz konkretnie, rzeczowo czemu jesteś przeciwnikiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Odnośnie jeszcze linka. autor odpowiedzi pisze że rzadszy olej -cokolwiek to znaczy- wypłuka nagar a ja proponuje poczytać parametry liczby TBN(i wogole co ta liczba oznacza) dla lotosa mineralnego i np. jakiegoś mobila półsyntetyka lub syntetyka... gwarantuję że syntetyk będzie miał mniej dodatków czyszczących przez co będzie miał mniejsza możliwość wypłukania nagarów...

Edytowano przez przemty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×