Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość joachim552

autko straciło na mocy!! Help

Polecane posty

Gość joachim552

Wita! Wiem że być może ten temat był ale szukałem i są podobne ale nie to czego chyba szukam, a mianowicie Vectra B 98 2.0 dti autko coś jakby straciło na mocy turbina się później załącza ok 2200 2500 obrotów jeżeli wogóle się załącza bo jeszcze kiedyś ją słyszałem teraz już nie....nie ma takiego przyśpieszenie jak przed zimą. Nie ma żadnego checka I auto pali więcej paliwa. To się dzieje od następnego skrzyżowania bo jak zapalam auto i ruszam to jest ok ale jak później stanę i 1 2 i lipa mul bagienny proszę o poradę!!1 pozdrawiam

Edytowano przez joachim552

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie tylko tyle ze u mnie to turbina się załancza powyzej 16000 obr juz a co do mocy to ma ją tylko jak jest zimny np ... ale jest jeszcze taka kwestja ze jak np stanę pod gorkę i zaczynam ruszać to np mam 5 tys obrotów a jedzie 30km/h ;/;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedź na Techa i odczytaj błędy- też tak miałem i mi wyszło że przepływomierz... Tylko mi się świecił Check...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi się nic nie pali ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobny problem wystąpił też w moim aucie. Ruszał dobrze, ale po przejechaniu ok 300- 400 m totalny brak mocy. Powodem był zawór EGR. Po podłączeniu pod komputer i skasowaniu błędu problem znikł bez powrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie bardzo rozumiem bo pisałes ze powodem był EGR i po szczytaniu błędów wykasowałes je i problem zniknoł tzn ze co ?? czysciłeś EGR wymieniałeś EGR czy poprostu wykasowałeś błędy ??

Edytowano przez koliber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×