Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Artur1975

Żarzy się kontrolka ładowania

Recommended Posts

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że żarzy sie kontrolka ładowania. Żarzy się ona intensywniej gdy włączę odbiorniki- w szczególności ogrzewanie szyby. Ładowanie sprawdzone przy włączonych swiatłach 13.4-13,7V. Co może być przyczyną żarzenia się?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Przyczyn może być kilka luźna masa,luźny pasek,szczotki,luźne kable alternatora no i sam alternator

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a i jeszcze regulator napięcia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Najlepiej zacznij od naciągnięcia paska.

Edited by krzycho2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z tego co kojarzę, mogę się mylic, ale paska się nie naciąga- jest napinacz. Zastanawiam się nad wyciągnięciem alternatora i sprawdzeniu go.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Tak kolego masz rację ale trzeba obracać śrubę napinającą aż pasek zostanie naciągnięty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali się cały czas czy gaśnie np na wyższych obrotach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedź co do paska.

kontrolka się nie pali, tylko bardzo lekko się żarzy, a przy włączonych odbiornikach jej żarzenie jest intensywniejsze. Dodawanie gazu nic nie zmienia. Jest też tak, że po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka nie żarzy się przez chwilę, z po pewnym czasie znowu zaczyna. To żarzenie w ciągu dnia jest praktycznie nie widoczne- bardzo słabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marcin1984

u mnie też sie lekko żarzyla i gotowało akumulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pocztek to trzeba by było sprawdzić ładowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź czy coś Ci nie zżera prądu. Dokonaj pomiaru na włączony silniku:

1. gdy nie masz włączonych odbiorników

2. gdy włączysz poszczególne osobno (wentylator dmuchawy, szyba, światła, wycieraczki)

3. gdy wszystko masz włączone (światła, halogeny, dmuchawa, radio, szyba, wycieraczki etc)

Wg mnie troszkę to za mało, niby doładowuje, ale mimo to, powinno troszkę wyżej. Tak jak koledzy piszą, sprawdź masę z budą auta i klemy na aku, może zaśniedziały i jest kiepska przewodność ? Oczyść klemy papierem lub szczotką drucianą. Jeśli przygazowując żarzenie nie zmniejsza/nie zwiększa się to raczej regulator odpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poanowie ja mam ten sam problem co kolega tylko ze ja wymienilem regulator napiecia i i kip[ilem zestaw prostowniczy wlaczymem ladnie dopala za 1 razem tylko ze lampka od akumulatora dalej sie pali intensywnie co to moze byc ??

Witam

mozecie polecic mi jakis ladny wydech do mojej vici a zeby byl lagodny pomruk ps zeby byla rozsadna cena

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

podejrzewam że może to być kabel od tej lampki ładowania i gdzieś łapie masy i dlatego żarzy lub mogą być uszkodzone diody wzbudzenia

A co do tłumika to najlepiej jakiś Remus dwa razy kwadrat lub seryjny z VA2000 coś takiego

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by maciek13823

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki ... z ta lamka od ladowania to poprostu bajka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> bylem u mechaniola wyja alternator i wszystko na nowo zrobil nie ma jak to domowa robota

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> slabo polutowalem czesci hehe juz wszystko gra ale w somie mam nowe czesci i ladniutko ni teraz chodzi wszystko a co do tego wydechu to dzieki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> porozgladam sie za nim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...