Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

korekk_01

błąd P0400 - zaślepka zaworu egr

Polecane posty

Bardzo zamulony na I i II biegu zero mocy. wymiana kolektora ssącego niewiele dała, zapaliła się jedna kontrolka potem druga. Badanie opcomem awaria zaworu egr. Wymieniłem egr dokładając synną zaślepkę zapaliła sie kontrolka silnika. Proszę o pomoc lub radę.

Edytowano przez Gawara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze nikt nie wie jaki to silnika

mniemam że diesel - w dieslach zaślepki się nie zakłada (zresztą w VC to i w benzyniakach rzczej nikt nie zakłada)

zdejmij zaślepkę i spróbuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość seba197719

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam ten sam problem błąd po400 takie same objawy czyszczenie zaworu egr nic nie dało, czytałem ze może jeszcze wyczyścić boost sensora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam założoną zaślepkę (Fiat to robi w silnikach JTD) i nie mam problemów. Opisałem to już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość menti

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak jak pisał zubek73...o jakim silniku mówimy??? Pewnie chodzi o diesla...tylko którego (opla czy fiata)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyć dobrze podciśnienia na końcu typować EGR

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Silnik to 1.9 diesel Z19DTH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P0400 oznacza zbyt mały przepływ gazów wydechowych przez zawór EGR w takim przypadku silnik powinien kręcić się normalnie, muli bardzo mocno tylko jak EGR się zablokuje w pozycji otwartej, ale wtedy nie wystąpi błąd 0400, ale ewentualnie błąd wskazujący na nieszczelność w układzie doprowadzenia powietrza.

Mozliwe, że autko muli bo działa w trybie awaryjnym, możliwe, że muli bo zawór EGR mimo, że wymieniony jest nadal jakiś nie do koca sprawny a może problem jest z wysterowaniem turbiny, która nie daje odpowiedniego ciśnienia.

Trzeba by troszkę posiedzieć z laptopem i opcomem i pogrzebać w blokach pomiarowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po badaniu w serwisie okazało sie że nowy zawór jest padnięty. Musze go reklamować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Cześć,i mnie dziś dopadło...depnąłem mocniej,po czym noga z gazu a tu "autko z kluczem",zatrzymałem się przed skrzyżowaniem i zonk nie mogę ruszyć,pedał przyspieszenia prawie wcale nie reagował...zgasiłem,odpaliłem,dalej to samo,zepchnąłem auto na pobocze...przyjechał znajomy i zaholował mnie do mechanika. Podpiąłem OP-COMa i odczytał taki błąd: P0400 - Rozpoznany zbytni przepływ recyr- kulacji gazu wydechowego.Mechanik popukał młoteczkiem po zaworze i auto ożyło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Zastanawia mnie co TIS proponuje w takim wypadku? Jako że już czyściłem raz EGR a i kiedyś w oplu mi wspominali że coś tam kiepsko z jego kondycją więc zamówiłem nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

TIS oczywiście na pewno zaleca wymianę a ty jesteś du...a bo trzeba było zadzwonić po innego kolegę, który by ci przywiózł naprawiony EGR, nawet by go założył i śmigał byś dalej a tak jesteś lżejszy o jakieś 500zł bo kupiłeś nowy zawór

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez jabolkg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Od dziś będę pamiętał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blush.png" alt=":blush:">

BTW na zabrudzonym lepiej się jeździło-teraz szarpie w okolicach 2200-2500 obr.(może to chwilowe)

Edytowano przez grand

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Norma szczególnie w nowych, chyba robią je zbyt ciasno spasowane i trzeba trochę pojeździć żeby szarpanie ustało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie

czy mogę całkowicie zaslepić EGr, wiem że walnie błędem ...ale pytanie brzmi czy mogę przez jakis czas? a potem wywalić z kompa? bo na razie nie mam mozliwosci dostania się do tunera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozesz ale silnik bedzie pracowsl w trybie awaryjnym, jak dla mnie to nie jazda a katorga jakas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zaślepieniu EGRa silnik nie pracuje w trybie awaryjnym - jedynie świeci się check na desce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

?? Moj błąd

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> w 3.0 od razu awaryjny ale przecież to nie ten silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Katorge to ja mam teraz, jak mnie chińske skutery na światłach biorą ...a jak dla próby zaślepiłem to zupełnie inna jazda, więc chodziło mi czy mogę całkiem zaślepić na jakiś czas, a potem wyprogramuję bo na razie cienko z geldem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pamiętaj , że do wyrzucenia błędu egr-a z tablicy błędów potrzebny jest duet tech2 i kumanty zawodnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja tego napewno nie zrobię, ale w okolicy białegostoku jest podobno magik ktory to zrobi ,chyba że znacie kogos, to wyslę ECU gdzes wpolskę...,

no i przed chwilą zrobiłem zaslepkę z grubszej blaszki, wszystko złożyłem,wypiołem wtyczkę z egr, pokasowałem błędy, i jedynie co mi się zapala to auto z kluczykiem, które zaraz gasnie po zapaleniu silnika....żadnych check engingów

i co wy na to????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

my na to

odpisz jutro albo za kilka dni jak pięknie się check pali

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

prawdopodobnie już jutro odpiszesz albo jeszcze dziś że mam rację

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (a czarować to umiem z kuli

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:"> )

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładni jak xpirat pisze - check się zapali jak trochę pojeździsz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zgadaj z Włodraskim , wyprogramuje CI EGR i będziesz miał problem z głowy.

Edytowano przez JakubLDZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dowiedz się czy wy programuje błąd po odpięciu egr całkowicie to znaczy nawet wtyczki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to musi być wtyczka podpieta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×