Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
roton

Gorzej odpala po wymianie czujnika wałka

Polecane posty

Jak w temacie. Wiem że sporo na ten temat i wszystko już obczytałem ale nie znalazłem odp. Wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu bo wywalało błąd 0340 a auto miało absolutny brak mocy. Wszystko ok po wymianie auto odżyło ale gorzej pali - kręci dłużej. Jak go zgasiłem i odpalałem dosłownie za 1 min to nie odpaliła za 1 razem. Czy to wina nowego czujnika??? (zamiennik Hansa Prisa za 100zł). A może należy wykasować stare błędy? Czy wystarczy odłączyć baterię czy pod kompa podpiąć? Co sądzicie? Pozdrawiam Vectrowiczów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to chyba będzie odpowiedź...

a tyle się o tym pisze na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrafisz pocieszyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

100% pewności nie mam ale...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba było oryginalną używkę założyć

a nie czujnik made in china

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I za 2 mc-e bawić się ponownie, jak wymieniać to już na nowy ale oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekaw jestem czy w swojej V wymieniasz wszystko na nowe oryginały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

hehe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> racja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby wymienić wszystko co się psuje na nowe i oryginalne ale nie dla każdego auto jest wielką pasją i skarbonką w którą ładuje się mnóstwo grosza (o ile się go ma). Ściągnąłem swoją VB z Niemiec i same kłopoty. Na remont silnika i wymianę dziurawej skrzyni F18 zapłaciłem kupę kasy! Teraz uszczelka pod głowicą, planowanie, itp. i czujnik wałka na koniec! Kupiłem go za 100 i nie jest o dziwo chiński. Źle odpalała po wymianie tego czujnika - zresetowałem błędy w komp. i już wszystko gra elegancko! Pali świetnie! Żeby choć pół roku pochodził bo auto do sprzedania. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tu masz za 100 zł i oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×