Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość lukaszek.d

wyciek oleju spod korka

Polecane posty

Gość lukaszek.d

Witam wszystkich, mam vectrę B 1.6 16V od dwóch latek i ogólnie to spisuję się dobrze ale ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów no i olej, do tej pory jeździłem na półsyntetyku teraz przerzuciłem się na mineral, no bo mam już ponad 230tyś i od czasu wymiany mam wyciek spod korka wlewowego, wymieniłem już korek i jest dalej to samo, podpowie mi ktoś jak mogę "zatamować"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> ten wyciek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie sytuacja wygladała nastepujaco ze ten korek klekotał i puszczał olej. Postanowiłem wymienic oring uszczelniajacy, który pomogł średnio, wiec dodatkowo na ten plastik który wchodzi do wlewu załozyłem dodatkowy lekko wiekszy oring, i wepchałem go lekko w ta szczeline w koło korka. Po tym zabiegu wyciek ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukas0022

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kolego musisz uwazac z tym wiekszym oringiem...ja tak kiedys zrobilem krek wciskal sie troche ciezej wiec myslalem ze bedzie git no i bylo przez 1000km robilem raz taka dluga jazde i wiadomo olej goracy a ten wiekszy oring od tej temp dostal w dupe a dodatkowo korek sie troszeczke odkrecil i gdy stanelem na prz koprzejezdzie kolejowym poczulem zapach oleju odrazu pod maske a tam a jak pol slinika zaswintuszonego olejem wlasnie przez ten oring teraz mam zwykly orginallny miekki oring i fakt lekko sie poci w okolicach korka ale to nic strasznego pozdrawiam:)

Edytowano przez lukas0022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta sprawe z korkiem załatwiałem gdzies koncem listopada a poczatkiem grudnia i jak do tej pory nic sie nie stało. Zreszta ten oryginalny oring i tak trzyma chyba dobrze ze nawet do tego górnego olej nie dochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszek.d

ok dzięki Wam chłopaki za podpowiedzi, muszę wtedy pokombinować z tymi oringami, mam nadzieję,że mi pomoże bo po wymianie oleju i tym wycieku już gorzej silnik chyba nie mógł wygladać i muszę to zwalczyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To po PLUSIE + dla kazdego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

weż silikon samochodowy i problem z głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja miałem ten sam problem.... z tym że u mnie powodem "psucia" korka była luźno przykręcona plastikowa osłona silnika (chyba powinna mieć jeszcze jakieś gumowe łaczniki z przodu (?) a u mnie trzymała się na 2-óch śrubkach i w czasie jazdy wpadała w drgania powodując że korek po jakimś czasie stawał się luźny i nastepował wyciek....

Zdjąłem osłonę, kupiłem nowy korek i jest ok .... a jak paliła ok 0,5l oleju /1000km tak dalej jest podobnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego co do tych gumek to podjedz na ASO. One czesto parcieja od ciepła silnika i pękaja, tak jak było u mnie. Koszt 2 szt to zaledwie 5zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli korek siedzi normalnie, dosc ciasno i wygania olej to nie uszczelniajcie na siłe. trzeba znalezc przyczyne. bo moze wywalac olej innym miejscem, np uszczelka pod głowica. a to juz gorzej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×