Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
krzysiek111

Vectra B 2.5 V6

Polecane posty

Witam !

Chciałbym zakupić Vectre B 2.5 V6. Mam związane z nim parę pytanek. W różnych opiniach wyczytanych w necie i nie wiem czy to prawda czy nie. Duże są koszty utrzymania tej wersji silinkowej, czy części są do niej drogienp. elementy hamulcowe , zawieszenie oraz silnikowe .(wiem jest allegro, ale allegro też kłamie) czy była by to z gazem (sekwencja) spadek mocy jest duży i mniej więcej jakie spalanie jest(gazu). I jaka jego awaryjność jest ?, co się najczęściej psuje itp.

PS. Jeżeli był już podobny temat proszę podesłać mi link. Z góry dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosytz utrzymania auta z takim silnikime są wieksze oczywiscie ale nie nalezy sie bać tego silnika. Jest to jeden z najlepszych motorów dostepnych w Vb. Zawieszenie i hamulce masz identyczne jak w pozostałych wersjach poliftowych.

Oleju silnikowego wchodzi ok 4.2 l. swiec jest oczywiscie 6, troche drozsze sa kable zapłonowe (równiez 6). Ja jezdze swoja juz 3 rok i w zasadzie złego słowa nie moge powiedzieć.

Głowne awarie jakie moga Cie spotkac to lubiąca sie psuc cewka zapłonowa przy ok 200 tyś km i zdażaja sie przypadki rozszczelnienia chłodniczki oleju (200 zł plus robota chyba ze masz zdolne ręce i myślisz).

Do auta podobno mozna spokojnie wsadzis sekwencję i z opinii kolegów klubowiczy nie traci na wigorze.

Ze spalaniem to juz jest inna historia. Na poczatku musisz sie liczyc ze spalaniem w granicach 16 l/100 po miescie bo bedzie Cie korciło zeby depnąc (znam to z autopsji a uwierz mi ze jest czym). Ja po nauce jazdy z tym silnikiem schodze do 10 l po miescie a nawet ponizej wieczorem. W trasie udało mi sie spalić 7.9 jadac spokojnie (100-120)a zazwyczaj przy normalnej jezdzie pali ok 8,5 litra, wiec mozna naprawde w miare oszczednie sie poruszać.

Rozdząd kosztuje ok 450 zł SKF jak dobrze poszukasz lub nas popytasz, wymiana ok 300 zł. Pompa wody jest na pasku osprzętu wiec nie musisz sie bac jak nie zmienisz z rozrzadem ze Ci sie rozpadnie.

Auto rozpedza sie do 100 w ok 8 - 8.5 s i jedzie 230 (tyle ja jechalem). Ja moge Ci z czystym sumieniem polecić.

Kupując to auto jednak musisz wiedzieć ze ono lubi fachowa obsługe i wskazane jest aby jej kierownik miał pojęcie o mechanice bo glupia wymiana kabli i swiec to dla nowicjusza operacja na co najmniej 3 godzimy a warszttay potrafią sobie krzyknąc 200 zł za samą wymianę a ASO krzykneło mi 1600 zł z kabelkami:) (kupilem za 250 oryginały:) i sam zmieniłem (4 h z myciem silnika)

Uwierz mi ze jest tutaj wielu dobrych i pomocnych ludzi którzy pomogą w razie czego:)

Mozesz poszukac auta z klubu, było cos na sprzedaż ostatnio a koledzy raczej nie drutują. Ja sam wkladam tylko oryganle czesci

Przy zakupie sprawdz dziłanie sprzęgła, zawieszenia silnika i maglownicy.

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radecki_VKP

Tak się rozpisałeś aż nabrałem apetytu na 2,5 V6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> Było 1.8 , jest 2.0 , następny musi być V6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet się nie zastanawiaj. Ja trochę się bałem ale nie żałuję. Mam sekwencję. Pali mi 11-13l gazu. Jeśli masz trochę pojęcia o mechanice to spokojnie zrobisz wszystko sam. Nie jest to tak trudny silnik jak by się mogło wydawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radecki_VKP

11-13 to pali moje 2.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2,5 nie musisz tak kręcić jak słabsze silniki dlatego spalanie wychodzi takie same

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiem co piszę, miałem 1.8. A co do reszty koledzy juz wszystko ładnie napisali, nic tylko brać i się cieszyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w V6 trzba sie liczyc ze spalaniem

od 8 litrow na trasie (bardzo spokojna jazda moze i 7 sie pokazac)

do 20 po miescie przy ciezkiej nodze

zejscie na 11-12 po miescie graniczyc z cudem

(ja od kilku lat nie moge dojsc do tego wyniku)

i nie jest to wina auta bo mam juz drugie V6

a spalanie na tym samym poziomie 14-16 po miescie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak lekkiej nogi jak kolega snowsurfer to nie mam, ale do Ciebie tez mi daleko gawlak cool.gif u mnie tak w granicach 11-13 Ale fakt zazwyczaj spozniony jestem ph34r.gif A ja mam meleksa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe ja mialem melexa i palil mi tak samo jak manual

tylko ze ja mam ciezka noge

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SNOWSURFER mała poprawka odnośnie oleju :-) 4,5 litra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> a po za tym to wszystko super rozpisałeś, więc chyba chłopak się skusi na V

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ze spalaniem to tak jak inni koledzy też napisali... da się zrobić po mieście 11-13 a da się też i trzymać 16 i > jak pisze Gawlak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Trasa 7,5 i > w zależności od warunków i potrzeb

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

A do tego pomruk V`ki.... nic tylko kupować i śmigać

Edytowano przez KrisGW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówisz ze 4,5? moze fakt hehe, nie bylem w stanie ocenic czy w bance zostało 0.8 czy 0.5 l:)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tu coś masz z forum

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Snowsurfer i znów mała poprawka co do chłodnicy oleju:rolleyes:

Za 200zł niestety ale kupisz używaną w nie wiadomo jakim stanie

JAk juz to tylko oryginał za 700zł plus robota

A nie wymiana nie należy do najtrudniejszych

DzięKi doświadczeniom GAwlaka -Zrobiłem to sam w kilka godz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dodam ze najgorsze po usterce chlodniczki oleju

jest czyszczenie ukladu z tego szlamu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inni wlasciciele 2.5 juz sie wypowiedzieli

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ja dodam, ze na 2.5 przesiadlem sie z 2.0 i koszty sa znacznie nizsze... poniewaz 2.5 sie nie psuje (odpukac, na razie). Ale tak chyba jest z tymi autami, ze sie mniej psuja. Typowe rzeczy eksploatacyjne, zadnych kosmosow.

Spalanie na poziomie umiarkowanym. Tak jak kazda Vectra - pali tyle, ile chcesz zeby palila. Przy czym przy 2.0 chciejstwo konczylo sie gdzies kolo 15 litrow (i zabawa tez). Przy V6 mozna spokojnie wiecej, ale wtedy kiedy sie ostro bawisz na miescie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Polecam 2.5, ale niekoniecznie na pierwsze auto. Vectra jest ciezkim i mocnym autem, moze sprawiac niewprawionemu driverowi troche klopotow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dołączam sie do opinii posiadaczy 2.5 V6.Poprzednią viki miałem 1.6 16v....ale słąba moc i kolizja spowodowała czas na zmiany...myslałem nad 1.8,2.0 ale po opiniach na temat stosunku mocy do masy i spalania byłem bardzo skonny do 2.5...posłuchałem jak działe ten silink i wiedzialem że chce 2.5:) Teraz mam 2.5 i jestem zadowolony.Spalanie mam jak snowsurfer napisał a nawet czasem mniejsze.Awaryjność jak w każdym innym aucie:P Bo każde auto sie psuje a że jednemu bardziej,innemu mniej to kwestia poprzedniego właściela i dbania o auto.Jednaym słowem POLECAM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">

MIR dzięki za poprawianie mnie ale moja świętokrzyska gwara jest ciagle we mnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez voytec123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy właściwie wszystko już napisali na temat najlepszego motorka VB.

Nie zastanawiaj się więc i kupuj!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JAk juz to tylko oryginał za 700zł plus robota

Byly na allegro chłodniczki robione na zamówienie przyzwoicie wygladające za ok 200 pln jesli dobrze pamietam.

A swoja drogą, kiedy padła Ci chłodniczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie, trzeba się przyzwyczaić do dosyć sporej podsterowności

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale to chyba tylk w 2.5V6 bo w swoim 1.8 nie zauważyłem tego tak bardzo , jak dla mnie Viki prowadzi się za****ście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

latem spoko, ale zimą się odczuwa ciężki i mocny silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to prawda, najgorsze zasnieżone, wypukłe ronda, przód elegancko wyjezdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy tak chwalą i chwalą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (ja też) to teraz troszkę minusów.

- nie da się napisać o maksymalnym spalaniu, można osiągnąć każdy wynik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

- V6 robi duże wrażenie, ale przy tej masie nie jest czymś nadzwyczajnym. Jakieś mniejsze autko z silnikiem 1,8 lub 2,0 bawi się z nami jak chce.

- fabryczne 8,5 sec. do 100km/h. to tylko w niesamowicie zadbanych egzemplarzach i to też niektórych. Byłbym skłonny napisać 9-9,5

- silnik ciężki do podkręcania. O ile parę koni to nie problem to dalej trzeba mieć gruby portfel.

- pierwsze spojrzenie pod maskę "szok", ale nie jest tak źle.

Dźwięk silnika wynagradza wszystko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Byly na allegro chłodniczki robione na zamówienie przyzwoicie wygladające za ok 200 pln jesli dobrze pamietam.

A swoja drogą, kiedy padła Ci chłodniczka?

Miałem akcje z Chłodniczką zaraz po zakupie

Była naprawiana -wytrzymała do pierwszego kręcenia 6500obr/min:42:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem akcje z Chłodniczką zaraz po zakupie

Była naprawiana -wytrzymała do pierwszego kręcenia 6500obr/min:42:

koledze chyba bardziej o to chodziło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jasiuvectra

Vectra 2.5 V6 autko dla ludzi z wyobraźnią

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jest tak szybki tak mocny że trzeba umiec go okiełznać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">:D co do awaryjności jak dla mnie poezja,nic a nic w mojej się nie psuje,co do spalania udało mi się w trasie zejść do 8l benzyny w mieście minimum 12 a jak wariuje do 16 litrów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nic tylko polecic ,i szczerze gdybym miał wybór 1.8 2.0 albo 2.5 V6 oczywiście V-ka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> nie ma lepszego,moja niunia rozpędza sie do 100km/h w 8 sekund sprawdzałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Jasiuvectra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×