Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
dexter23pl

Było plask...

Polecane posty

W nocy miałem plask w drzewo stojące na poboczu drogi. Wyjeżdzając z zakrętu zarzuciło tyłem i spotkałem się z drzewem aż miło.

Na szczecie było to przy prędkości ok 30km/h i do wyklepania tylko maska, lampa urwana,zderzak, pas pod zderzakiem całkowicie to wymiany i lekko cofnięta chłodnica.

Lecz do czego zmierzam, zauważyłem od razu po tym fakcie że silnik na wolnych obrotach ma zaniżoną wartośc obrotów niż to było przed zdarzeniem. Teraz wynoszą one ok 600-650 i na kierownicy czy pedałach czuć wibracje. Tak jak by obroty były lekko za niskie. Gdzie szukać przyczyny? Może przeskoczył pasek rozrządu?

Podczas jazdy terz tak jakoś inaczej jeździ. Coś tak jakby głośniej lekko chodzi przy ok 3tys obr.Odgłos Cos w stylu jak bymy mieli zapakowane auto na max i ciągli przyczepke.

X16XEL 96r

zdjęcie belki i maski

Acha czy da rade maskę jakos po ludzku wyprostować aby nie trzeba było jej całej szpachlowac? Lekko podprostowałem lecz Ja wiecej nie daje rady.

Edytowano przez dexter23pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może coś Ci tam obciera na pasku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo czaje ten pomysł.

Przed chwila byłem na komputerze i wszytkie odczytywane parametry dobre.

Takrze zresetowane wszystkie ustawienia ECU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niwiem jak to wygląda w 1,6,ale w 1,8 wystarczy że zsunie sie jakiś wężyk od podciśnienia i występują takie objawy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaobserwowałem w czoraj zalezność pomiedzy tym nie równą pracą silnimak. Wigracje wzrastają przy większym poborze prądy. Jak włacze światła, halogeny, obrzewanie szyb lusterek, nadmuch to wtedy są bardoz wyczuwalne wibracje. Może coś ze szczotkami w alternatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat kilka dni temu rozwiązany i sprawdzony.

Okazało się że od dołu w chłodnicy urwał się jeden dzyndzel co jest wciśniety w ucho przy saniach z przodu na dole. I chłodnica leżała na nich jednym bokiem.

Dzyndzel naszczęście znalazłem i przykręciłem go długą śruba przez jego środek do nużki chłodnicy co był tam zamocowany.

Od tamtej pory nie wyczułem wibracji na kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×