Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
dexter23pl

Było plask...

Recommended Posts

W nocy miałem plask w drzewo stojące na poboczu drogi. Wyjeżdzając z zakrętu zarzuciło tyłem i spotkałem się z drzewem aż miło.

Na szczecie było to przy prędkości ok 30km/h i do wyklepania tylko maska, lampa urwana,zderzak, pas pod zderzakiem całkowicie to wymiany i lekko cofnięta chłodnica.

Lecz do czego zmierzam, zauważyłem od razu po tym fakcie że silnik na wolnych obrotach ma zaniżoną wartośc obrotów niż to było przed zdarzeniem. Teraz wynoszą one ok 600-650 i na kierownicy czy pedałach czuć wibracje. Tak jak by obroty były lekko za niskie. Gdzie szukać przyczyny? Może przeskoczył pasek rozrządu?

Podczas jazdy terz tak jakoś inaczej jeździ. Coś tak jakby głośniej lekko chodzi przy ok 3tys obr.Odgłos Cos w stylu jak bymy mieli zapakowane auto na max i ciągli przyczepke.

X16XEL 96r

zdjęcie belki i maski

Acha czy da rade maskę jakos po ludzku wyprostować aby nie trzeba było jej całej szpachlowac? Lekko podprostowałem lecz Ja wiecej nie daje rady.

Edited by dexter23pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może coś Ci tam obciera na pasku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie za bardzo czaje ten pomysł.

Przed chwila byłem na komputerze i wszytkie odczytywane parametry dobre.

Takrze zresetowane wszystkie ustawienia ECU

Share this post


Link to post
Share on other sites

niwiem jak to wygląda w 1,6,ale w 1,8 wystarczy że zsunie sie jakiś wężyk od podciśnienia i występują takie objawy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaobserwowałem w czoraj zalezność pomiedzy tym nie równą pracą silnimak. Wigracje wzrastają przy większym poborze prądy. Jak włacze światła, halogeny, obrzewanie szyb lusterek, nadmuch to wtedy są bardoz wyczuwalne wibracje. Może coś ze szczotkami w alternatorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat kilka dni temu rozwiązany i sprawdzony.

Okazało się że od dołu w chłodnicy urwał się jeden dzyndzel co jest wciśniety w ucho przy saniach z przodu na dole. I chłodnica leżała na nich jednym bokiem.

Dzyndzel naszczęście znalazłem i przykręciłem go długą śruba przez jego środek do nużki chłodnicy co był tam zamocowany.

Od tamtej pory nie wyczułem wibracji na kierownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...