Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest myszamilan88

Vectra B 1.6 16V Ogromne ilości przepalanego oleju

Recommended Posts

Guest myszamilan88

Witam mam taki problem. Otóż od jakiegoś czasu moja Vectra zaczęła żłopać olej(w sumie odkąd ją kupiłem, tj. trochę ponad pół roku). Na początku zaczynało się "niewinnie" brała ok 1l na 1000km, nie było tak źle. Pojechałem do jednego mechanika, wymieniałem uszczelniacze na zaworach. Ok 1000 km było ok, lecz nagle samochód zaczął strasznie kopcić czarnym dymem, oraz zaczął schodzić płyn chłodzący. Inny mechanik powiedział że prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą, i prawdopodobnie spadły uszczelniacze. Rzeczywiście okazało się że spadły uszczelniacze, wymienił, dał nową uszczelkę i złożył. Kopcenie lekko ustało, lecz od wczoraj jest tragedia. Na ok 100 km, wypiło mi 1 litr oleju!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> Zaczął nagle strasznie kopcić, jeszcze gorzej niż kiedyś.

Może to być wina tego że mechanik jak sam powiedział nie splanował głowicy przy wymianie uszczelki, i ona po prostu spadła czy coś? Nie mam już zdrowia do tego silnika, niby ładnie równo chodzi, ale z tym olejem to jest porażka. Bardzo proszę o pomoc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przede wszystkim zmień mechanika - przy każdym zdjęciu głowicy z bloku silnika POWINNO się ją splanować a jak już głowica jest u gościa od głowic to powinien sprawdzić szczelność, gniazda, zawory itp. Z tego co opisujesz wygląda na jakiś ewidentny błąd mechanika a w związku z tym głowica ponownie jest do zdjęcia - chyba musisz go zmienić na takiego, który zrobi dobrze Twój silnik

Edited by YaSIu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...