Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość myszamilan88

Vectra B 1.6 16V Ogromne ilości przepalanego oleju

Polecane posty

Gość myszamilan88

Witam mam taki problem. Otóż od jakiegoś czasu moja Vectra zaczęła żłopać olej(w sumie odkąd ją kupiłem, tj. trochę ponad pół roku). Na początku zaczynało się "niewinnie" brała ok 1l na 1000km, nie było tak źle. Pojechałem do jednego mechanika, wymieniałem uszczelniacze na zaworach. Ok 1000 km było ok, lecz nagle samochód zaczął strasznie kopcić czarnym dymem, oraz zaczął schodzić płyn chłodzący. Inny mechanik powiedział że prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą, i prawdopodobnie spadły uszczelniacze. Rzeczywiście okazało się że spadły uszczelniacze, wymienił, dał nową uszczelkę i złożył. Kopcenie lekko ustało, lecz od wczoraj jest tragedia. Na ok 100 km, wypiło mi 1 litr oleju!!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> Zaczął nagle strasznie kopcić, jeszcze gorzej niż kiedyś.

Może to być wina tego że mechanik jak sam powiedział nie splanował głowicy przy wymianie uszczelki, i ona po prostu spadła czy coś? Nie mam już zdrowia do tego silnika, niby ładnie równo chodzi, ale z tym olejem to jest porażka. Bardzo proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przede wszystkim zmień mechanika - przy każdym zdjęciu głowicy z bloku silnika POWINNO się ją splanować a jak już głowica jest u gościa od głowic to powinien sprawdzić szczelność, gniazda, zawory itp. Z tego co opisujesz wygląda na jakiś ewidentny błąd mechanika a w związku z tym głowica ponownie jest do zdjęcia - chyba musisz go zmienić na takiego, który zrobi dobrze Twój silnik

Edytowano przez YaSIu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×