Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Mrowa

Hamulce i500

Polecane posty

Gość Mrowa

Witam mam vectre b i500 i tarcze z przodu juz sa dosc zuzyte i niedluge sie przymierzam do wymiany.

Poniewaz koszt nowych tarcz i klockow na orginal 308mm jest duzy to mam pytanie.

Czy ktos probowal zalozyc tarcze ze zwyklego v6 288mm?

Da sie to zrobic?

Ewentualnie co trzeba by zalatwic.

Mi sie wydaje ze tarcze + zaciski czy cos jeszcze?

Edytowano przez Mrowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jarzma, ale to co chcesz zrobić to jest komiczne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

zawsze są zamienniki, nie musisz pakować od razu ATE

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

masz zimmermany na niemieckim jebaju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Spójrz na to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie, moje zdanie jest takie - nie można kupować czegoś używanego od czego zależy bezpośrednio nasze bezpieczeństwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mrowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To zrezygnuje.

Dzwonilem dzis do hurtowni gm u nas i tarcze z klockami kosztuja 1000zl wiec jakos to przelkne ale dzieki za opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zdzis27

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak juz pisali inni wczesniej nie musisz kupowac oryginalu.

Proponowane powyzej Zimmermany kosztuja niewiele ponad 400zl w Niemczech ,mysle ze jakies inne w PL kupisz jeszcze taniej.

Natomiast klocki jak ktos pisal kilka dni temu sa takie same jak w zwyklym V6 gdzie sa tarcze 288mm ,a takie klocki mozna kupic za okolo 150-200zl i wcale nie sa to najtansze zamienniki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio patrzyłem na allegro za tarczami 308mm od saaba i sa tańsze o połowe niż w UK może warto spróbowac bo pasuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czy ktoś może to logicznie wytłumaczyć?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

To po co w takim razie zakładać tarcze 308 mm jak są takie same klocki jak w 288 mm?

Czyli reasumując siła hamowania powinna być taka sama - taki sam nacisk klocka na tarczę.

Chyba, że już jest za późno i nie potrafię tego zrozumieć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tarcze hamulcowe o śr. 308mm mają większą pojemność cieplną, a tym samym lepiej odprowadzają ciepło które wytwarza się podczas hamowania

Edytowano przez matrox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Promień tarczy zwiększa się, a klocek jest bardziej wysunięty na obrzeże. Przez to zmienia się punkt w którym jest przyłożona siła hamowania. Żeby zamontować tarcze 308 wystarczy mieć jarzma od SAABa 9-5 przedliftowego <01r. Pod tarcze 308mm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A zaciski są dokładnie takie same?

Coś nie chce mi się wierzyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Matrox, Shymon - dziękuję za odpowiedzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×