Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Mrowa

Hamulce i500

Recommended Posts

Guest Mrowa

Witam mam vectre b i500 i tarcze z przodu juz sa dosc zuzyte i niedluge sie przymierzam do wymiany.

Poniewaz koszt nowych tarcz i klockow na orginal 308mm jest duzy to mam pytanie.

Czy ktos probowal zalozyc tarcze ze zwyklego v6 288mm?

Da sie to zrobic?

Ewentualnie co trzeba by zalatwic.

Mi sie wydaje ze tarcze + zaciski czy cos jeszcze?

Edited by Mrowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jarzma, ale to co chcesz zrobić to jest komiczne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

zawsze są zamienniki, nie musisz pakować od razu ATE

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

masz zimmermany na niemieckim jebaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Spójrz na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie, moje zdanie jest takie - nie można kupować czegoś używanego od czego zależy bezpośrednio nasze bezpieczeństwo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mrowa

Please login or register to see this quote.

To zrezygnuje.

Dzwonilem dzis do hurtowni gm u nas i tarcze z klockami kosztuja 1000zl wiec jakos to przelkne ale dzieki za opinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zdzis27

Please login or register to see this quote.

Jak juz pisali inni wczesniej nie musisz kupowac oryginalu.

Proponowane powyzej Zimmermany kosztuja niewiele ponad 400zl w Niemczech ,mysle ze jakies inne w PL kupisz jeszcze taniej.

Natomiast klocki jak ktos pisal kilka dni temu sa takie same jak w zwyklym V6 gdzie sa tarcze 288mm ,a takie klocki mozna kupic za okolo 150-200zl i wcale nie sa to najtansze zamienniki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostatnio patrzyłem na allegro za tarczami 308mm od saaba i sa tańsze o połowe niż w UK może warto spróbowac bo pasuja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czy ktoś może to logicznie wytłumaczyć?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

To po co w takim razie zakładać tarcze 308 mm jak są takie same klocki jak w 288 mm?

Czyli reasumując siła hamowania powinna być taka sama - taki sam nacisk klocka na tarczę.

Chyba, że już jest za późno i nie potrafię tego zrozumieć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarcze hamulcowe o śr. 308mm mają większą pojemność cieplną, a tym samym lepiej odprowadzają ciepło które wytwarza się podczas hamowania

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promień tarczy zwiększa się, a klocek jest bardziej wysunięty na obrzeże. Przez to zmienia się punkt w którym jest przyłożona siła hamowania. Żeby zamontować tarcze 308 wystarczy mieć jarzma od SAABa 9-5 przedliftowego <01r. Pod tarcze 308mm

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A zaciski są dokładnie takie same?

Coś nie chce mi się wierzyć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Matrox, Shymon - dziękuję za odpowiedzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...