Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość sebcio93

Instalacja do Vectry 2.2

Polecane posty

Gość sebcio93

Witam jestem nowy na tym forum. Mam pewien problem. Jaki jest najlepszy gaz do Vectry C 2.2 np taka jak ta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

lub

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

proszę wymienić wady i zalety. Czekam na odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do tej vectry żaden gaz nie jest dobry... dlaczego? - wpisz w wyszukiwarkę "direct" albo "Z22YH" i poczytaj w dziale lpg

ewentualnie:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ale ja bym se darował

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebcio93

ale to sa dość stare tematy i może coś się do tej pory pozmieniało??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja przy tym silniku mam STAG 4 na listwie REG'a i od listopada nie ma problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie sądzę

PS. nie zakładaj dwóch takich samych tematów - dubla wywalam

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebcio93

czyli lepiej zagazować 1.8?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Alvaro Ty masz Z22SE a w linku jest direct (Z22YH)

Zagazować można starsze 2.2 - Z22SE(147KM) i 1.8 w wersji 122KM (Z18XE).

Do gazu raczej się nie nadaje Z22YH (155KM) i Z18XER (140KM).

Nie twierdzę że tego się nie da zagazować ale na pewno nie jest to standardowa robota.

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ojć, sorki nie doczytałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kruszynka1

widze ze w razie koniecznosci bede mogl instalowac podtlenek w moja 1.8

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebcio93

czyli jeśli nie chcę mieć problemów to lepiej brać 1.8 do zagazowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przeczytaj co napisałem powyżej - nie każde 2.2 i nie każde 1.8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kruszynka1

2.2 - Z22SE(147KM) produkowany od marca 2002

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez kruszynka1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebcio93

czyli trzeba patrzeć na rodzaj silnika a na co mam zwrócić uwagę przy kupnie Vectry ? jakieś szczególne uwagi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik Z22YH (2.2 direct 155KM) wymaga specjalnej instalacji gazowej, która podczas pracy na lpg umożliwi wtrysk benzyny co któryś cykl, co zapobiega przegrzaniu i uszkodzeniu wtryskiwaczy benzyny tkwiących w komorze spalania. Istnieją już na rynku takie instalki, ale informacji na temat ich spisywania się podczas eksploatacji praktycznie brak poza artykułami sponsorowanymi. Cena instalacji przeraża, kwestia oszczędności paliwa jest dyskusyjna a stopień skomplikowania przerasta większość gazowników. Dlatego mało kto się w to pakuje. Oczywiście ten silnik może też pracować na zwykłej taniej sekwencji... pytanie tylko jak długo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez skubany_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×