Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość 19gieksa64

Pytanie o instalacjie

Polecane posty

Gość 19gieksa64

Witam nikaj tego nieznalazlem a wiec tu pisze cosik takiego mam 2 pytanka:??

1.Slyszalem ze podobno gazownicy odlanczaja rure dolotowa od filtra powietrza bo podobno tam sie gromadzi gazi ja rozrywa i montuja taki otwor we filtrze powietrza ktory robi za wypychanie gazu z filtra to prawda(ja zauwarzylem ze mam ten otwor we filtrze powietrza ale rure mam normalnie wpieta czy niepowinnienem jej wypiac>>ale czy wtedy niebedzie bral lewego powietrza i sie dlawil??

2. CZy jak sie skonczy paliwo w butli to czy auto same sie przelancza na benzyne??(mam II generacje)czy poprostu sie dlawi i wylancza??bo jakos ja jezdze prawie na pustym zbiorniku tak mi pokazuje wskaznik na bulti ale tez benzyny mi niebierze i to dosc intrygujace:> dzieki za odp i sorki jak by co za glupie pytania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Tak robią niedouczeni gazownicy. Zostaw tak jak masz.

2. Standardowo II gen się nie przełączy (ale może są wyjątki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego wszystko jest na forum. Ale ci odpowiem.

1. Rure doprowadzajaca powietrze do filtr odpina sie od rezonatora, po to by powietrze było zasysane swobodnie, aby nie wystepował efekt zadławienia po wyluzowaniu ( przewaznie robione), co do tych otworów to sa to klapy antywybuchowe, chronia one przed rozerwaniem obudowy filtra podczas wystrzału gazu - zdaza sie przy zle wyregulowanym gazie

2. Przy tej instalacji nie ma czegos takiego. Koniec gazu i zadławnienie. Co do wskaznika gazu to jemu bym zbytnio nie ufał.

I to wszystko by było

Edytowano przez tomekk1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×