Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kaczazakamil

pasek alternatora

Recommended Posts

Guest kaczazakamil

witam jestem tu nowy i od razu szukam pomocy kupiłem nie dawno vectre 1.8 ze wspomaganiem bez klimy i dostałem pasek do alternatora za długi albo źle go zakładam może ma ktoś ma schemat jak go założyć lub może kupić krótszy pasek mój ma długość 1725mm z góry dziękuję za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TOM0808

a po co chcesz go wymieniac przerwal sie, pekl ?? w 1.8 paski sa bezobslugowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz pasek wielorowkowy czy klinowy? jak wielorowkowy to niestety nie taki prosty temat, musisz odkręcać łapę silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kaczazakamil

wielorowkowy i już go tam nie było tylko dali mi nowy przy zakupie. to znaczy że muszę odkręcić łapę silnika od podłużnicy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak i przez nią przełożyć pasek, musi pasować, pasek musi chwytać wszystkie koła na około i być napięty napinaczem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kaczazakamil

Please login or register to see this quote.

jutro popróbuje dzięki mmaciekk

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Podzielam zdanie mmaciekk. Ja też u siebie w benzyniaku przerabiałem ten temat. Trzeba odkręcić jedną łapę, przełożyć odpowiednio pasek i przykręcić. Sposób na to jest taki, rowki paska muszą iść tam na kołach, gdzie masz wytłoczenia, jedynie napinasz idzie "wierznią" stroną paska. Napinacz jak dobrze pamiętam napinałem 13 albo 15 kluczem. Jak już przełożysz pasek, to kwestia założenia go i popuszczenia napinacza. Bajer jest taki, że nie martwisz się alternatorem jak w innych modelach (gdzie to właśnie on jest napinaczem). Paski z tego co wiem są 6PK ale dwie długości. Dłuższe są jak jest klima (ja tak mam).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gustaw665

potrzebuje pomocy kupiłem niedawno vectrę A 2.0 i mam problem z paskiem

jest napięty ale piszczy jak głupi i o dziwo haczy mi o filtr oleju w piątek odebrałem samochód od elektryka było ok a dzisiaj rano zaczął piszczeć i zginą prąd myślałem ze pęk pasek ale jest skręcony ząbkami do boku poprawiłem go

naładowałem aku i znowu to samo

przejechałem jakieś 6 km i znowu prąd siad a pasek piszczał

czemu haczy o filtr i czemu mi nie ładuje

elektryk wymienił szczotki łożysko alternatora i naprawił kable które robiły zwarcie

jak pada prąd to pala zapalają się lampki jedna ABS a następne są na poniższym zdjęciu

proszę o pomoc

z góry dziękuje

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odczytaj błędy, wymień żarówkę i klocki z przodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pierwsza od lewej na górze to informacja o przepaleniu się jednej z żarówek świateł hamowania, druga na górze to czujnik zużytych klocków z przodu. Być może odłączył się przewód lub padł czujnik. Ale trzeba to sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...