Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kaczazakamil

pasek alternatora

Polecane posty

Gość kaczazakamil

witam jestem tu nowy i od razu szukam pomocy kupiłem nie dawno vectre 1.8 ze wspomaganiem bez klimy i dostałem pasek do alternatora za długi albo źle go zakładam może ma ktoś ma schemat jak go założyć lub może kupić krótszy pasek mój ma długość 1725mm z góry dziękuję za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość TOM0808

a po co chcesz go wymieniac przerwal sie, pekl ?? w 1.8 paski sa bezobslugowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz pasek wielorowkowy czy klinowy? jak wielorowkowy to niestety nie taki prosty temat, musisz odkręcać łapę silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaczazakamil

wielorowkowy i już go tam nie było tylko dali mi nowy przy zakupie. to znaczy że muszę odkręcić łapę silnika od podłużnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak i przez nią przełożyć pasek, musi pasować, pasek musi chwytać wszystkie koła na około i być napięty napinaczem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kaczazakamil

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jutro popróbuje dzięki mmaciekk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Podzielam zdanie mmaciekk. Ja też u siebie w benzyniaku przerabiałem ten temat. Trzeba odkręcić jedną łapę, przełożyć odpowiednio pasek i przykręcić. Sposób na to jest taki, rowki paska muszą iść tam na kołach, gdzie masz wytłoczenia, jedynie napinasz idzie "wierznią" stroną paska. Napinacz jak dobrze pamiętam napinałem 13 albo 15 kluczem. Jak już przełożysz pasek, to kwestia założenia go i popuszczenia napinacza. Bajer jest taki, że nie martwisz się alternatorem jak w innych modelach (gdzie to właśnie on jest napinaczem). Paski z tego co wiem są 6PK ale dwie długości. Dłuższe są jak jest klima (ja tak mam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gustaw665

potrzebuje pomocy kupiłem niedawno vectrę A 2.0 i mam problem z paskiem

jest napięty ale piszczy jak głupi i o dziwo haczy mi o filtr oleju w piątek odebrałem samochód od elektryka było ok a dzisiaj rano zaczął piszczeć i zginą prąd myślałem ze pęk pasek ale jest skręcony ząbkami do boku poprawiłem go

naładowałem aku i znowu to samo

przejechałem jakieś 6 km i znowu prąd siad a pasek piszczał

czemu haczy o filtr i czemu mi nie ładuje

elektryk wymienił szczotki łożysko alternatora i naprawił kable które robiły zwarcie

jak pada prąd to pala zapalają się lampki jedna ABS a następne są na poniższym zdjęciu

proszę o pomoc

z góry dziękuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odczytaj błędy, wymień żarówkę i klocki z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pierwsza od lewej na górze to informacja o przepaleniu się jednej z żarówek świateł hamowania, druga na górze to czujnik zużytych klocków z przodu. Być może odłączył się przewód lub padł czujnik. Ale trzeba to sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×