Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest rychoo

Pompa Wspomagania

Recommended Posts

Guest krzycho2.0

Witam potrzebuje wymienić pompę wspomagania bo moja coraz bardziej cieknie mam pytanko czy ta z linku spasuje do mnie

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

bedzie pasowac. ja mam taka sama

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Dzięki za info ale czy oby na pewno spasuje z opisu widzę że masz silnik 1,6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> u ciebie jest taka sama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wygladem taka sama napewno sie czyms rozni a w aukcji pisze ze pasuje do 2.0 takze spokojnie mozesz ja brac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Dzięki za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem dziś taki przypadek , że na prostej drodze przerwał mi się pasek od wspomagania. I teraz się zastanawiam czy powodem tego nie jest przypadkiem padnięta pompa wspomagania. Powiedzcie czy po tym że nie da się kołem pompy zakręcić ręką można poznać, że pompa się zużyła??? Bo nie wiem czy kupić drugą , czy na tą założyć drugi pasek???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak założysz nowy pasek na tą co masz, i na chwilę włączysz silnik by sprawdzić czy lżej Ci kierownica chodzi to się nic nie stanie od razu nowego paska nie zerwie, zwłaszcza, że nie jest on z rowkami, najwyżej będzie koło pompy stało a on będzie się ślizgać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Założyłem nowy pasek i się ślizga, pompa się nie kręci , wychodzi na to że do wymiany. Ale swoją droga to dziwne, bo wcześniej nie wykazywała żadnych śladów uszkodzenia , normalnie cicho pracowała , zero wycieków , aż tu nagle stanęła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

NO czyli masz odpowiedź, pompa zatarta. Teraz śmiało możesz kupić albo nówkę zamiennik albo szrocik za grosze oryginał GM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstawiłem dziś auto do warsztatu gdzie naprawiają pompy, jutro wam napiszę ile zapłaciłem.

Auto naprawione ,okazało się że pompa zatarta , koszt naprawy oraz wymiany łącznie z paskiem i nowym płynem 370 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie lepiej było zrobić to samemu?? 1h roboty a na pewno by się zaoszczędziło. A kolo pasowe pompy wspomagania powinno się dać przekręcić nawet ręką. ono chodzi bardzo lekko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no może i lepiej, ale ja nie mam warunków, pod blokiem to ciężko by było tą pompę wymontować;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod blokiem robiłem wymianę alternatora, wiązki kabli i rozrusznika, dla chcącego nic trudnego. Akurat mnie się OC skończyło to się bałem jechać na kanał. Zresztą jak widzę mieszkasz w Gdańsku to napewno tam macie kanały najazdowe gdzie można wjechać autem za przysłowiowe 5zł.

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy odgrzeje kotleta.

U mnie szumi coś w okolicy pompy wspomagania chyba.

Zdjołem pasek i pokręciłem kołem pompy i nic nie szumi ale wiadomo ze kręciłem wolniej i nie z takim naciskiem jak z ząłożonym paskiem.

Ale jak pociągłem koło pasowe do góry i do dołu to luzu nie ma wogóle, lecz luz jest w druga stronę.

Tz, mogę wysunąć i wsunąć ten trzpień co jest zamocowane koło pasowe, luz wynosi ok 1-2mm. Czy to normalne czy kwalifikuje się do wymiany.

Czy ma ktoś patent jak sprawdzić co dokładnie szumi? pompa, napinacz, klima, alternator.... ???

Edited by dexter23pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...