Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość rychoo

Pompa Wspomagania

Polecane posty

Gość krzycho2.0

Witam potrzebuje wymienić pompę wspomagania bo moja coraz bardziej cieknie mam pytanko czy ta z linku spasuje do mnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

bedzie pasowac. ja mam taka sama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Dzięki za info ale czy oby na pewno spasuje z opisu widzę że masz silnik 1,6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> u ciebie jest taka sama?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wygladem taka sama napewno sie czyms rozni a w aukcji pisze ze pasuje do 2.0 takze spokojnie mozesz ja brac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Dzięki za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem dziś taki przypadek , że na prostej drodze przerwał mi się pasek od wspomagania. I teraz się zastanawiam czy powodem tego nie jest przypadkiem padnięta pompa wspomagania. Powiedzcie czy po tym że nie da się kołem pompy zakręcić ręką można poznać, że pompa się zużyła??? Bo nie wiem czy kupić drugą , czy na tą założyć drugi pasek???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak założysz nowy pasek na tą co masz, i na chwilę włączysz silnik by sprawdzić czy lżej Ci kierownica chodzi to się nic nie stanie od razu nowego paska nie zerwie, zwłaszcza, że nie jest on z rowkami, najwyżej będzie koło pompy stało a on będzie się ślizgać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Założyłem nowy pasek i się ślizga, pompa się nie kręci , wychodzi na to że do wymiany. Ale swoją droga to dziwne, bo wcześniej nie wykazywała żadnych śladów uszkodzenia , normalnie cicho pracowała , zero wycieków , aż tu nagle stanęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

NO czyli masz odpowiedź, pompa zatarta. Teraz śmiało możesz kupić albo nówkę zamiennik albo szrocik za grosze oryginał GM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłem dziś auto do warsztatu gdzie naprawiają pompy, jutro wam napiszę ile zapłaciłem.

Auto naprawione ,okazało się że pompa zatarta , koszt naprawy oraz wymiany łącznie z paskiem i nowym płynem 370 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej było zrobić to samemu?? 1h roboty a na pewno by się zaoszczędziło. A kolo pasowe pompy wspomagania powinno się dać przekręcić nawet ręką. ono chodzi bardzo lekko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no może i lepiej, ale ja nie mam warunków, pod blokiem to ciężko by było tą pompę wymontować;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod blokiem robiłem wymianę alternatora, wiązki kabli i rozrusznika, dla chcącego nic trudnego. Akurat mnie się OC skończyło to się bałem jechać na kanał. Zresztą jak widzę mieszkasz w Gdańsku to napewno tam macie kanały najazdowe gdzie można wjechać autem za przysłowiowe 5zł.

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy odgrzeje kotleta.

U mnie szumi coś w okolicy pompy wspomagania chyba.

Zdjołem pasek i pokręciłem kołem pompy i nic nie szumi ale wiadomo ze kręciłem wolniej i nie z takim naciskiem jak z ząłożonym paskiem.

Ale jak pociągłem koło pasowe do góry i do dołu to luzu nie ma wogóle, lecz luz jest w druga stronę.

Tz, mogę wysunąć i wsunąć ten trzpień co jest zamocowane koło pasowe, luz wynosi ok 1-2mm. Czy to normalne czy kwalifikuje się do wymiany.

Czy ma ktoś patent jak sprawdzić co dokładnie szumi? pompa, napinacz, klima, alternator.... ???

Edytowano przez dexter23pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×