Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
szabla_86

zgasł na autostradzie w anglii

Polecane posty

witam tak jak w temacie, auto padło na autostradzie w anglii, wszystko było ok i nagle zgasł, kontrolki się palą i wszystko wygląda normalnie ale nie chce odpalić, co może być przyczyną tej awarii i jak sprawdzić co się zepsuło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nikt Ci nie odpowie na takie pytanie jeśli nie podasz jakichś informacji.

W pierwszej kolejności sprawdz pompe paliwa. powinieneś ją słyszeć przy tylnej kanapie przez kilka sekund po przekreceniu kluczyka na zapłon lub gdy krecisz rozrusznikiem. SPrawdz czy nie ma gdzies wycieków paliwa. sprawdz czy na świecach są iskry. Jesli to bedzie ok bedziemy kombinować dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vn800

Mialem identyczna sytuacje.Podczas jazdy na autostradzie zgasl mi silnik.Wiadomo,zjazd na pobocze i szukanie usterki.Check sie wowczas nie zapalil,auto krecilo rozrusznikiem,pompe bylo slychac,kontrolki w normie i to bylo na tyle.Silnik nie chcial zaskoczyc.Gosc z Rac wsadzil lapki pod maske i rowniez nic nie znalazl.Podlaczyl sie na chwile tylko z dodatkowym zestawem akumulatora do odpalenia auta i o dziwo silnik ozyl.Po powrocie do domu wizyta w warsztacie i sprawdzenie bledow na kompie.Wynik 0,ani jednego bledu.Przygoda zdarzyla mi sie jakies 2 miesiace temu i do tej pory cisza.Kable i swiece mam wymieniane jakies 4 miesiace temu.Przyczyna tej awarii jest dla mnie zagadka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem czy jest iskra na świecach i stwierdzam że jej nie ma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> auto podczas awarii pracowało na gazie i nie rozumiem czy jakby pompka paliwa sie zepsół to może zgasnąć, przecież podczas jazdy na gazie pompka nie podaje paliwa do silnika, czy się myle ?

Edytowano przez szabla_86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź masę na kablach. Miałem identyczna sytacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego a podpowiesz w jaki sposób sprawdza się mase na kablach ? bo nie za bardzo wiem gdzie co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdz miernikiem rezystancje miedzy "-" akumulatora a przewodami masowymi(zazwyczaj brązowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że pod maską masz w różnych miejscach silnika i karoserii przykręcone przewody z masą. Mi nie łączył jeden i przez to nagle podczas jazdy zgasło auto i za cholere nie chcialo odpalić. przeczyściłem dokręciłem i chodzi dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ile mniej jest tych miejsc ? i gdzie dokladnie moge znalezc te przewody ?

dzisiaj jeszcze zauważyłem ze nie chodzi pompka paliwa. w kostce przy pompie są 4 zworki a tylko w jednej jest prąd ( chyba od poziomu paliwa bo wskaźnik paliwa działa) czy możne to być połączone z tym ze nagle zgasł i ze nie ma iskry?? check się nie zapala;/ ps. jest jakiś bezpiecznik od pompki paliwa?? jeżeli tak to gdzie on się znajduje? dodam ze do modułu dochodzi prąd ale nie wychodzi na świece... dochodzi w sensie ze w jednej zworce probówka pokazuje ze jest prąd 12V a w reszcie tylko ze jest prąd ale już nie 12V;/ proszę o spis usterek które w/g waszej wiedzy i doświadczenia mogą być przyczyna w/w problemu. z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

rozmawialem dzisiaj z mechanikiem i powiedzial ze prawopodobnie nawalil czunik polozenia walu;/ moze byc to prawda?? czy poprostu chce ze mnie sciagnac kase??

czujnik polozenia walu wymieniony. Viki jak nie chodzila tak nie chodzi:/

co panowie ? nikt nie pomoze w rozwiazaniu mojego problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A podpinałeś się pod kompa? być może komputer zdech przez co nie daje sygnału na czujniki cewkę itd, po przekręceniu kluczyka zapala się na chwilę check?

W pierwszej kolejności niech ktoś Ci sprawdzi przekaźniki, tu też może być problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie mam za bardzo możliwości podłączenia auta pod kompa, sprawdzałem przekażniki które znajduja sie w puszce pod maską, załączają sie więc chyba działają, nie mam pojęcia co robić, nie ma wogule iskry i nie załącza sie pompka paliwa, czeck sie wogule nie zapala. Dodam że w dzień awarii miałem odłączony aku na pare godzin i może błędy sie skasowały. Fioletowe prekażniki sa takie same i maja identyczne oznaczenia, załączają sie a ten brązowy nie wiem od czego jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przy przekręceniu kluczyka w zapłon nie zapala Ci się na chwilę check to oznacza że spalony jest komputer albo nie dostaje zasilania, podmień z kimś przekaźniki wyeliminujesz w ten sposób brak zasilania komputera.

Sprawdzałeś te duże bezpieczniki które są pod maską?

Przekaźniki i bezpieczniki pod maską znajdują się w 3 miejscach na pewno wszystkie sprawdzałeś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie mam za bardzo od kogo podmienic przekazniki . Jest sposob na sprawdzenie przekaznikow czy sa dobre bez miernika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej będzie ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy moze byc zepsuty modul zaplonowy? ma on wplyw na pompke paliwa? skoro nie ma iskry to moze nawalil modul ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze padl immo ? mozna go jakos odlaczyc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×