Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
szabla_86

zgasł na autostradzie w anglii

Recommended Posts

witam tak jak w temacie, auto padło na autostradzie w anglii, wszystko było ok i nagle zgasł, kontrolki się palą i wszystko wygląda normalnie ale nie chce odpalić, co może być przyczyną tej awarii i jak sprawdzić co się zepsuło ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nikt Ci nie odpowie na takie pytanie jeśli nie podasz jakichś informacji.

W pierwszej kolejności sprawdz pompe paliwa. powinieneś ją słyszeć przy tylnej kanapie przez kilka sekund po przekreceniu kluczyka na zapłon lub gdy krecisz rozrusznikiem. SPrawdz czy nie ma gdzies wycieków paliwa. sprawdz czy na świecach są iskry. Jesli to bedzie ok bedziemy kombinować dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vn800

Mialem identyczna sytuacje.Podczas jazdy na autostradzie zgasl mi silnik.Wiadomo,zjazd na pobocze i szukanie usterki.Check sie wowczas nie zapalil,auto krecilo rozrusznikiem,pompe bylo slychac,kontrolki w normie i to bylo na tyle.Silnik nie chcial zaskoczyc.Gosc z Rac wsadzil lapki pod maske i rowniez nic nie znalazl.Podlaczyl sie na chwile tylko z dodatkowym zestawem akumulatora do odpalenia auta i o dziwo silnik ozyl.Po powrocie do domu wizyta w warsztacie i sprawdzenie bledow na kompie.Wynik 0,ani jednego bledu.Przygoda zdarzyla mi sie jakies 2 miesiace temu i do tej pory cisza.Kable i swiece mam wymieniane jakies 4 miesiace temu.Przyczyna tej awarii jest dla mnie zagadka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdzałem czy jest iskra na świecach i stwierdzam że jej nie ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> auto podczas awarii pracowało na gazie i nie rozumiem czy jakby pompka paliwa sie zepsół to może zgasnąć, przecież podczas jazdy na gazie pompka nie podaje paliwa do silnika, czy się myle ?

Edited by szabla_86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź masę na kablach. Miałem identyczna sytacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego a podpowiesz w jaki sposób sprawdza się mase na kablach ? bo nie za bardzo wiem gdzie co i jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdz miernikiem rezystancje miedzy "-" akumulatora a przewodami masowymi(zazwyczaj brązowe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o to że pod maską masz w różnych miejscach silnika i karoserii przykręcone przewody z masą. Mi nie łączył jeden i przez to nagle podczas jazdy zgasło auto i za cholere nie chcialo odpalić. przeczyściłem dokręciłem i chodzi dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ile mniej jest tych miejsc ? i gdzie dokladnie moge znalezc te przewody ?

dzisiaj jeszcze zauważyłem ze nie chodzi pompka paliwa. w kostce przy pompie są 4 zworki a tylko w jednej jest prąd ( chyba od poziomu paliwa bo wskaźnik paliwa działa) czy możne to być połączone z tym ze nagle zgasł i ze nie ma iskry?? check się nie zapala;/ ps. jest jakiś bezpiecznik od pompki paliwa?? jeżeli tak to gdzie on się znajduje? dodam ze do modułu dochodzi prąd ale nie wychodzi na świece... dochodzi w sensie ze w jednej zworce probówka pokazuje ze jest prąd 12V a w reszcie tylko ze jest prąd ale już nie 12V;/ proszę o spis usterek które w/g waszej wiedzy i doświadczenia mogą być przyczyna w/w problemu. z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

rozmawialem dzisiaj z mechanikiem i powiedzial ze prawopodobnie nawalil czunik polozenia walu;/ moze byc to prawda?? czy poprostu chce ze mnie sciagnac kase??

czujnik polozenia walu wymieniony. Viki jak nie chodzila tak nie chodzi:/

co panowie ? nikt nie pomoze w rozwiazaniu mojego problemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A podpinałeś się pod kompa? być może komputer zdech przez co nie daje sygnału na czujniki cewkę itd, po przekręceniu kluczyka zapala się na chwilę check?

W pierwszej kolejności niech ktoś Ci sprawdzi przekaźniki, tu też może być problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mam za bardzo możliwości podłączenia auta pod kompa, sprawdzałem przekażniki które znajduja sie w puszce pod maską, załączają sie więc chyba działają, nie mam pojęcia co robić, nie ma wogule iskry i nie załącza sie pompka paliwa, czeck sie wogule nie zapala. Dodam że w dzień awarii miałem odłączony aku na pare godzin i może błędy sie skasowały. Fioletowe prekażniki sa takie same i maja identyczne oznaczenia, załączają sie a ten brązowy nie wiem od czego jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli przy przekręceniu kluczyka w zapłon nie zapala Ci się na chwilę check to oznacza że spalony jest komputer albo nie dostaje zasilania, podmień z kimś przekaźniki wyeliminujesz w ten sposób brak zasilania komputera.

Sprawdzałeś te duże bezpieczniki które są pod maską?

Przekaźniki i bezpieczniki pod maską znajdują się w 3 miejscach na pewno wszystkie sprawdzałeś

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mam za bardzo od kogo podmienic przekazniki . Jest sposob na sprawdzenie przekaznikow czy sa dobre bez miernika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej będzie ciężko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy moze byc zepsuty modul zaplonowy? ma on wplyw na pompke paliwa? skoro nie ma iskry to moze nawalil modul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moze padl immo ? mozna go jakos odlaczyc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...