Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
bukowa479

Muł bez turbiny.....

Recommended Posts

Witam,

Moja Viki przed załączeniem się turbiny to jest coś strasznego, szczególnie na wyższych biegach 3,4,5.... .Jak już się Turbo włączy to się sprawnie zbiera. I teraz mam pytanie. Możliwe że kolektor dolotowy jest tak zasyfiony że dostaje zbyt mało powietrza ?????? Raczej nie był czyszczony a przebieg 250 tys... Dodam że nie mam żadnego checka, wszystko cacy razem z paleniem po nocy (odpukać). Gdzie jeszcze szukać przyczyny ???? Słyszałem coś o Turbodziurze ale nie myślę że by była aż taka ?????? :/

Czekam na odpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miaem podobny pryzpadek i nie było checka.Okazało się ze miałem probelm z podcisnieniem. pompa vacum dawał za małe podcisnienie i był muł. Zacząłbym od sprawdzenia wszystkich wezyków i połaczen w układzie podcisnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak tą pompe można sprawdzić ???? tylko miernikiem czy są jakieś domowe sposoby ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odłącz wężyk od pompy i sprawdź czy ciągnie. To ssanie ma być wyczuwalne dość dobrze. Wiadomo najlepiej miernikiem do podciśnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Do pomiaru musisz mieć wakuometr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale jak wspomniałem wyżej na 1 i 2 całkiem nieźle ciągnie autko, problemy zaczynają na wyższych biegach, tj. przy 60 na 4 przyspieszyć do załączenia się Turbinki to trzeba chwile poczekać. Może mieć na to wpływ zasyfiony kolektor dolotowy ????

Miał ktoś podobne objawy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja bym zacząl od podcisnienia bo to mniejsze koszty a jak tu bedzie wszytsko ok to sprawdz kolektor a to jo juz drozsza inpreza czyszczenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak długo masz już ten samochód,

czy wcześniej były takie problemy i przy ilu obr. załącza sie turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a może to przepływomierz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W sumie już jeżdze nim 4 rok, wydaje mi się że przedtem się lepiej zbierał, turbina się włącza ok 1800 obrotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...