Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bukowa479

Muł bez turbiny.....

Polecane posty

Witam,

Moja Viki przed załączeniem się turbiny to jest coś strasznego, szczególnie na wyższych biegach 3,4,5.... .Jak już się Turbo włączy to się sprawnie zbiera. I teraz mam pytanie. Możliwe że kolektor dolotowy jest tak zasyfiony że dostaje zbyt mało powietrza ?????? Raczej nie był czyszczony a przebieg 250 tys... Dodam że nie mam żadnego checka, wszystko cacy razem z paleniem po nocy (odpukać). Gdzie jeszcze szukać przyczyny ???? Słyszałem coś o Turbodziurze ale nie myślę że by była aż taka ?????? :/

Czekam na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miaem podobny pryzpadek i nie było checka.Okazało się ze miałem probelm z podcisnieniem. pompa vacum dawał za małe podcisnienie i był muł. Zacząłbym od sprawdzenia wszystkich wezyków i połaczen w układzie podcisnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak tą pompe można sprawdzić ???? tylko miernikiem czy są jakieś domowe sposoby ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłącz wężyk od pompy i sprawdź czy ciągnie. To ssanie ma być wyczuwalne dość dobrze. Wiadomo najlepiej miernikiem do podciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Do pomiaru musisz mieć wakuometr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale jak wspomniałem wyżej na 1 i 2 całkiem nieźle ciągnie autko, problemy zaczynają na wyższych biegach, tj. przy 60 na 4 przyspieszyć do załączenia się Turbinki to trzeba chwile poczekać. Może mieć na to wpływ zasyfiony kolektor dolotowy ????

Miał ktoś podobne objawy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja bym zacząl od podcisnienia bo to mniejsze koszty a jak tu bedzie wszytsko ok to sprawdz kolektor a to jo juz drozsza inpreza czyszczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak długo masz już ten samochód,

czy wcześniej były takie problemy i przy ilu obr. załącza sie turbina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może to przepływomierz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W sumie już jeżdze nim 4 rok, wydaje mi się że przedtem się lepiej zbierał, turbina się włącza ok 1800 obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×