Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Ćwirek

Nieznośny dzwięk

Recommended Posts

Cześ koledzy,

Może zacznę od tego co zostało już zrobione:

- opony nowe: Fulda EcoControl

- koła wyważone

- zawieszenie OK

- geometria ustawiona

Mój problem polega na tym że coś huczy mi w kołach z przodu, zatem pytanie czy teraz zostają tylko łożyska piasty czy może jeszcze coś innego.

Opis konkretnej sytuacji:

Gdy jadę prosto to jest OK, gdy zakręcam w lewo to coś huczy, gdy zaś zakręcam w prawo to przestaje. Dzieje się tak zarówno na oponach zimowych jak i letnich, felgach stalowych i alu.

Proszę o jakieś podpowiedzi, z góry dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawe łożysko w kole do wymiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Swiete slowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by sonar

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da się, albo czy można je w ogóle smarować ?? A jak wymiana to jakiej firmy polecacie żeby nie było za drogie ale żeby też dało się trochę pojeździć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kup jakiejs dobrej firmy np. skf

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko wymiana wchodzi w grę. I nie daj się oszukać że jak po prawej poszło po lewej też lepiej wymienić. Bo taką opinię słyszałem nie raz a to jest oszustwo

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, czyli firma skf i 2 łożyska

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale w końcu będzie cicho <jupi>

A powiedzcie mi jeszcze czy trzeba ustawiać geometrie po wymianie tych łożysk, bo piaste trzeba sciągać przecież ??

Edited by Cwirek50

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba trzeba. Jak ja bylem na geometrii tak profilaktycznie to gosciu powiedzial ze lozysko jest do wymiany i bezsensu robic teraz. Wiec pewnie po wymianie trzeba zrobic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ja wymienialem lozyska to mechanior powiedzial ze nie trzeba nic robic. i mial racje . po wymianie nie bylo robionej geometrii i jest wszystko ok. troche mu nie wierzylem i pojechalem do znajomego, zalozyl aparature na kola i jes gut

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może doradzicie które wybrać, może ktoś miał już z nimi styczność:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja na jesień miałem identyczną sytuację. Wymieniłem łożysko prawe. Kupiłem bezpośrednio u mechanika SKF nowe łożysko- zapłaciłem 110zł plus 60zł robota. A po robocie cisza nieziemska

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

geometrii nie trzeba po tym ustawiać, tak jak już koledzy Ci powiedzieli.

Tylko nie zwlekaj z tym za długo, bo jak łożysko się konkretnie rozwali już, to będzie miał piastę do wymiany, a to wydatek już trochę większy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jedno ale do tej wypowiedzi

MUSISZ USTAWIC GEOMETRIE ,BO WLASNIE JAK ZDEJMUJESZ PIASTE TO JA TRACISZ !!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

dokładnie jak odkręcasz amortyzator od zwrotnicy to zmieniasz konty pochylenia kół

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ja juz nie wiem jak oni to zrobili z wymiana tych lozysk ze nie mialem robionej zbieznosci i jest dobrze????

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co może byc jak mi skrzypi coś z przodu podczas kręcenia kierownicą np. w miejscu...czyżby łożyska na mc pehrsonie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

weź kogos do pomocy ,posadź w aucie odpal silnik ,przy otwartej masce połóż ręce na wierzchu kolumny a pomocnik niech kreci kierownica z jednej strony na drugą

jak zgrzytanie skrzypienie będzie mocno wyczuwalne to przyjrzyj sie dokładnie skąd dobiera hałas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...