Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pm82pm

Ponowna naprawa pompy?

Polecane posty

Gość pm82pm

Drodzy,

Krążą opowieści, plotki i mity...

powiedzcie mi jak to jest z profesjonalną naprawą pompy,

czy ktoś z Was kto naprawiał już pompe wtryskową (ale profesjonalnie czyli pełna diagnostyka i wymiana uszkodzonych i wypracowanych elementów) przeżył ponowną jej awarie? Jeżeli mieliście taki przypadek to po ilu km od naprawy pompy?

ewentualnie +/- na ile km wystarcza taka naprawa?

z tego co sie orientuję są dwie grupy tacy którzy twierdzą że pompy siadają zupełnie nieprzewidzianie i moze sie to stac i po 10.000km a są też tacy którzy uważają że naprawa pompy jest w zasadzie tylko jedna i jeżeli ją zrobimy profesjonalnie mamy problem z głowy.

pytam jedynie z ciekawości

Edytowano przez pm82pm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

Myślę, że awaryjność pompy to jeden z mitów. Ja mam przejechane 210 tys. i pompa mi nie szwankuje. Oczywiście, że pompy się psują, ale chyba nie aż tak często.

W tym dziale jest sonda na temat awaryjności pompy i wyniki tej sondy są takie że ponad 70% właścicieli naszych diesli nie miało nigdy problemów z pompą.

Myślę że pompa wystarcza na ok. 270 tys. Oczywiście pewnie duże znaczenie ma jakość paliwa i jeszcze kilka czynników. Ale myślę, że musiałbyś mieć wyjątkowego pecha, żeby po 10 tys. padła ci pompa profesjonalnie regenerowana.

To jest tylko moja opinia (zapewne te ponad 29 % którzy mieli problem z pompa się ze mną nie zgodzi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowalem swoja viki tez pocieszalismy sie z zona ze to niemozliwe zeby te pompy tak siadaly ze to nie moze byc regola.No i kupilismy.A po miesiacu "caly swiat sie zawalil" bo pompa padla i stalismy sie szczuplejsi o jeszcze 3800.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czegoś nie rozumiem,

w wątku o pompach wiele osób pisze, że cała operacja regeneracji z wyjęciem i założeniem pompy kosztuje ich max. 2500 zł. a już 2 czy 3 raz czytam że ktoś zapłacił ok.4000 zł.

To w końcu jak to jest?? Dlaczego taka różnica?

Edytowano przez przemty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

Regeneracja kosztuje max 2500 nawet w boschu z gwarancją ( o czym zresztą jest mowa w odpowiednim temacie- jak to zauważyłeś). A 4 tys to koszt nowej, no chyba, że ktoś się dał naciąć na regeneracje za 3800- ale trudno mi w to uwierzyć.

PS. mówiłem, że te 29 % się ze mną nie zgodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakoś błędnie założyłem, że nikt nie kupuje nowej i wszyscy regenerują. Widac było to błędne założenie...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam na ten temat swoją teorie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeden pełen bak, paliwo złej jakości i układ paliwowy załatwiony... W większości przypadków to jest pójście na łatwizne "skoro nie pali, to pompa..." a za niewiedze się płaci. Umnie dwukrotnie przeczyszczenie pompy, późnie całego układu paliwowego łacznie z bakiem bo poprostu uszczelniacze puszczały i syf w baku niemiłosierny. Szukajcie kompetentnych mechaników, opłaci się....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja mojej pompy kosztowala 3000 w gdansku w PEZALu,sam dzwonilem i dopytywalem bo nie chcialo mi sie wierzyc mechanikowi ktory wzial jeszcze 800 za wlozenie i wyjecie.Teraz sam uwazam ze to rozboj i mozna taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

andrew742 Masz tu na forum adresy i telefony firm które regenerują pompy, możesz je dostarczyć nawet droga pocztowa, chyba za późno zajrzałeś na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Koszt nowej to 12 tys.

W Boschu regenerują pompę za 2500 + wyciągnąć/założyć + na papierosy i jest 3800

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ps. a opinie że pompy padają przy 170 tys to tak jak auto 130kkm i pada sprzegło.

Dodaj ze 100kkm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i juz predzej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez DJ_Tomcat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

No właśnie, jest to bardzo możliwe, że komuś pada pompa po 270 tys- tylko licznik pokazuje "nieco" mniej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> w to uwierzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Duzo zalezy od lanego paliwa. Vectra ma czuły punkt jaki jest pompa, jezeli bedzie sie lało tanią rope to nie dziwic sie jak Wam stanie samochod...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie, to rozbój w biały dzień

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Mnie w Bosch Serwis skasowali tylko 250PLN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokladnie tak.I za szybko mi padla,nie zdazylem sie nacieszyc autem,troche mnie to wszystko wtedy przeroslo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moim przykładzie. DTH 99' Kupowałem paliwo najlepsze, olej półsyntetyk Mobil. Ok. 90 tyś km i padła pompa o zgrozo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_19.gif" alt=":19:"> Okazało się, że to sterownik - jakiś tranzystor, czyli "drobnostka". Naprawa tj. wymontowanie, przesyłka do Bosha tam i nazad, naprawa, regeneracja, zamontowanie. Zawsze jakieś dodatkowe czyszczenie EGR - tak przy okazji bo jest na wierzchu, zmiana uszczelniaczy też przy okazji, jeszcze coś i się uzbiera te 3 tyś zł.

Podobno drugi raz się nie psują

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> (jak pierwszy raz zostaną fachowo zrobione).

Uszkodzenie sterownika pompy wynika z wady fdabrycznej. Coś żle zrobili, może za cienkie druciki, może źle zalali żelem przeciwwibracyjnym. Podobno fabrycznie poprawili pompy, obecne nie są tak awaryjne. Więc coś w tym musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mojego szwagra pompa padła przy około 190 tys. regeneracja ok 2200 zł w poznaniu z wymontowaniem i zamontowaniem wyszło ok 3000 tys. z tego co mówili mu panowie od pompy ze drugie tyle pośmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×