Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Tomek S

2.0 DTI 2000r Przepływka a może co inne

Recommended Posts

Guest Tomek S

Witajcie

Mam ogromny problem - auto ma problemy po odpaleniu (odpala ładnie) pochodzi z 30sec i gaśnie po ponownym odpaleniu nie reaguje na pedał gazu. Gaszę odpalam i auto na naciśnięcie pedału reaguje jednak wchodzi max 1200 obrotów zapala się check pracuje nie równo i kopci na jasno. Po tych problemach kupiłem nową przepływkę (ponieważ przy zaczytywaniu błędów dużo ich było związanych z przepływką). Kupiłem założyłem podróbkę i ... odpadam autko ładnie chodzi cały dzień. Rano odpalam i powtórka z rozrywki dokładnie to samo. Reklamowałem przepływkę pieniądze oddali i kupiłem oryginał Bosch. Zakładam i chula aż miło - przychodzi ranek i nic powtórka z rozrywki - już sam nie wiem co jeszcze mam sprawdzić. POMOCY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy aby napewno wyskakują tylko błędy informujące o niedomaganiu/uszkodzeniu przepływomierza?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

Please login or register to see this quote.

Był jeden błąd odnośnie kąta wtrysku - jednak po podłączeniu do KCS'a i sprawdzeniu na chodzącym parametry na zielonym polu więc pan od komputera twierdzi że nie ma to wpływu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytam się czy są dodatkowe bo wg Mnie problem może być z czym innym,

Proponowałbym jeszcze raz zczytać błędy i podać tu na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

przy ostatniej wizycie na kompie innych błędów nie było ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nie wiem trudno coś powiedzieć nie znając dokładnego ozn. błędu Wydaje Mi się że błąd który został u Ciebie zczytany to P1220... oczywiście zakładam że to ten (szkoda że nie znasz dokładnego numeru

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) Jeżeli potwierdziły by się Moje przypuszczenia to będzie to problem związany z pompą wtryskową, dodam więcej - miałem bardzo podobna sytuację ->

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

Please login or register to see this quote.

W teorii pompa była zmieniana 2 miesiące temu (według ksążki serwisowej) auto kupiłem w Austrii z serwisu bosch (auto firmowe) więc liczę że nie okłamali a faktycznie pompa czyta jak nówka.

Narazie sprawdzam wszystko i odkładam myśl jak najdalej od pompy. A co mnie dziwi to to że gdyby pompa siadła to chyba stale by było coś nie tak a nie że po wymianie przepływki jest ok a rano klops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to jeżeli tak, to pompa raczej odpada Czy pamiętasz dokładne ozn. błędu/ów?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

chodzi mi po głowie ten co napisałeś 1220 ale nie jestem pewien. Pamięć już nie ta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a nie wziąłem kartki z serwisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Proponuję umówić się z chłopakami posiadającymi tech-a i sczytać ponowie ew. błędy.

Możliwe że samochód jest zapowietrzony lub jak pisał matrox pompka. Jeśli klekot odpali i sam zgaśnie, a nie będzie błędów stawiał bym na zapowietrzenie układu paliwowego.

Pozdrawiam Jenot

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

Please login or register to see this quote.

Wczoraj troszkę posiedziałem przy autku i kilka wniosków.

Jak już pisałem rano (w nocy -8c) nie odpalił a po chwili zgasł i już nici odpalał co prawda ale tylko niskie obroty. Po powrocie z pracy odpalam i jest ok. Wjechałem na kanał i zacząłem sprawdzać. Świece grzeją - jak dobrze to trudno powiedzieć. Ale dla sprawdzenia szczelności układu paliwowego (choć byłem pewien że będzie ok) założyłem przeźroczysty wężyk zaraz za filtrem. Odpalam (wpierw odpowietrzyłem pompką na powrocie - taki mój patent

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) - odpala ładnie jednak leciały drobne bąbelki powietrza z filtra paliwa. Po prze-gazowaniu praktycznie połowa przekroju węża paliwowego to powietrze. Filtr cały nie popękany więc podejrzenie padło na oringi szybko złączki i/lub spust wody z filtra. Ale że już było późno dziś sprawdzę - ominę filtr i zobaczymy jak będzie dalej powietrze szło to poszukam nieszczelności na drodze do zbiornika.

Sprawdzałem jeszcze podciśnienia i jest OK szczelne i membrany wszystkie są ok.

Może to jest problemem.

Dziś mam też dostać kabelek do połączenia z Lapkiem i czy sam opel tech starczy czy jest jakiś inny fajny programik ?

Pozdrawiam

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym sprawdził czujnik połozenia wału korbowego.pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

Please login or register to see this quote.

sprawdzić ok ale jak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ?? zgaduje że jest gdzieś na obudowie skrzyni biegów w okolicach koła zamachowego ? czy pasowego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weź również pod uwagę to, że możesz mieć dwa uszkodzenia naraz. Ja jak były mrozy miałem trudności z odpalaniem i świecący się check. Przyczyny były dwie : po dwu latach ponownie wężyki przelewowe puściły oraz padnięta świeca. Człowiek skupia się na jednym uszkodzeniu, nieświadomy że może być coś jeszcze również. :43:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tomek S

Please login or register to see this quote.

100% zgody.

Dziękuję za zainteresowanie. Dziś siedziałem w garażu i walczyłem - na chwilę obecną wywaliłem filtr paliwa cały i w jego miejsce wsadziłem od toyoty d4d raz że ma pompkę dwa nie ma szybko złączek. Odpowietrzyłem układ i jak narazie działa. Zobaczymy rano. Jedno co mnie martwi że widać drobniutki bąbelki powietrza zasysanego ze zbiornika - dosłownie mgiełka. Dodatkowo okazało się że wąż łączący vacu z serwem był uszkodzony - poprzedni właściciel zrobił jakiś twór i połączył szybko złączkę z wężem - okazało się że to łączenie puszczało (choć pewnie nie zawsze bo pedał hamulca miałem wrażenie że był ok) - może rano ak był mróz to poprzez temperaturę uszkodzenie bardziej dawało się we znaki.

AAA i bym zapomniał podłączyłem kabelek (do PC) były błędy 1220 i 0100, 0101 wykasowałem je i jak narazie nowych brak.

Zobaczymy rano co będzie.

Pozdrawiam

Edited by Tomek S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...