Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Tomek S

2.0 DTI 2000r Przepływka a może co inne

Polecane posty

Gość Tomek S

Witajcie

Mam ogromny problem - auto ma problemy po odpaleniu (odpala ładnie) pochodzi z 30sec i gaśnie po ponownym odpaleniu nie reaguje na pedał gazu. Gaszę odpalam i auto na naciśnięcie pedału reaguje jednak wchodzi max 1200 obrotów zapala się check pracuje nie równo i kopci na jasno. Po tych problemach kupiłem nową przepływkę (ponieważ przy zaczytywaniu błędów dużo ich było związanych z przepływką). Kupiłem założyłem podróbkę i ... odpadam autko ładnie chodzi cały dzień. Rano odpalam i powtórka z rozrywki dokładnie to samo. Reklamowałem przepływkę pieniądze oddali i kupiłem oryginał Bosch. Zakładam i chula aż miło - przychodzi ranek i nic powtórka z rozrywki - już sam nie wiem co jeszcze mam sprawdzić. POMOCY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy aby napewno wyskakują tylko błędy informujące o niedomaganiu/uszkodzeniu przepływomierza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Był jeden błąd odnośnie kąta wtrysku - jednak po podłączeniu do KCS'a i sprawdzeniu na chodzącym parametry na zielonym polu więc pan od komputera twierdzi że nie ma to wpływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytam się czy są dodatkowe bo wg Mnie problem może być z czym innym,

Proponowałbym jeszcze raz zczytać błędy i podać tu na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

przy ostatniej wizycie na kompie innych błędów nie było ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem trudno coś powiedzieć nie znając dokładnego ozn. błędu Wydaje Mi się że błąd który został u Ciebie zczytany to P1220... oczywiście zakładam że to ten (szkoda że nie znasz dokładnego numeru

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) Jeżeli potwierdziły by się Moje przypuszczenia to będzie to problem związany z pompą wtryskową, dodam więcej - miałem bardzo podobna sytuację ->

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W teorii pompa była zmieniana 2 miesiące temu (według ksążki serwisowej) auto kupiłem w Austrii z serwisu bosch (auto firmowe) więc liczę że nie okłamali a faktycznie pompa czyta jak nówka.

Narazie sprawdzam wszystko i odkładam myśl jak najdalej od pompy. A co mnie dziwi to to że gdyby pompa siadła to chyba stale by było coś nie tak a nie że po wymianie przepływki jest ok a rano klops.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to jeżeli tak, to pompa raczej odpada Czy pamiętasz dokładne ozn. błędu/ów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

chodzi mi po głowie ten co napisałeś 1220 ale nie jestem pewien. Pamięć już nie ta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a nie wziąłem kartki z serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Proponuję umówić się z chłopakami posiadającymi tech-a i sczytać ponowie ew. błędy.

Możliwe że samochód jest zapowietrzony lub jak pisał matrox pompka. Jeśli klekot odpali i sam zgaśnie, a nie będzie błędów stawiał bym na zapowietrzenie układu paliwowego.

Pozdrawiam Jenot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wczoraj troszkę posiedziałem przy autku i kilka wniosków.

Jak już pisałem rano (w nocy -8c) nie odpalił a po chwili zgasł i już nici odpalał co prawda ale tylko niskie obroty. Po powrocie z pracy odpalam i jest ok. Wjechałem na kanał i zacząłem sprawdzać. Świece grzeją - jak dobrze to trudno powiedzieć. Ale dla sprawdzenia szczelności układu paliwowego (choć byłem pewien że będzie ok) założyłem przeźroczysty wężyk zaraz za filtrem. Odpalam (wpierw odpowietrzyłem pompką na powrocie - taki mój patent

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) - odpala ładnie jednak leciały drobne bąbelki powietrza z filtra paliwa. Po prze-gazowaniu praktycznie połowa przekroju węża paliwowego to powietrze. Filtr cały nie popękany więc podejrzenie padło na oringi szybko złączki i/lub spust wody z filtra. Ale że już było późno dziś sprawdzę - ominę filtr i zobaczymy jak będzie dalej powietrze szło to poszukam nieszczelności na drodze do zbiornika.

Sprawdzałem jeszcze podciśnienia i jest OK szczelne i membrany wszystkie są ok.

Może to jest problemem.

Dziś mam też dostać kabelek do połączenia z Lapkiem i czy sam opel tech starczy czy jest jakiś inny fajny programik ?

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził czujnik połozenia wału korbowego.pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdzić ok ale jak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ?? zgaduje że jest gdzieś na obudowie skrzyni biegów w okolicach koła zamachowego ? czy pasowego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź również pod uwagę to, że możesz mieć dwa uszkodzenia naraz. Ja jak były mrozy miałem trudności z odpalaniem i świecący się check. Przyczyny były dwie : po dwu latach ponownie wężyki przelewowe puściły oraz padnięta świeca. Człowiek skupia się na jednym uszkodzeniu, nieświadomy że może być coś jeszcze również. :43:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek S

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

100% zgody.

Dziękuję za zainteresowanie. Dziś siedziałem w garażu i walczyłem - na chwilę obecną wywaliłem filtr paliwa cały i w jego miejsce wsadziłem od toyoty d4d raz że ma pompkę dwa nie ma szybko złączek. Odpowietrzyłem układ i jak narazie działa. Zobaczymy rano. Jedno co mnie martwi że widać drobniutki bąbelki powietrza zasysanego ze zbiornika - dosłownie mgiełka. Dodatkowo okazało się że wąż łączący vacu z serwem był uszkodzony - poprzedni właściciel zrobił jakiś twór i połączył szybko złączkę z wężem - okazało się że to łączenie puszczało (choć pewnie nie zawsze bo pedał hamulca miałem wrażenie że był ok) - może rano ak był mróz to poprzez temperaturę uszkodzenie bardziej dawało się we znaki.

AAA i bym zapomniał podłączyłem kabelek (do PC) były błędy 1220 i 0100, 0101 wykasowałem je i jak narazie nowych brak.

Zobaczymy rano co będzie.

Pozdrawiam

Edytowano przez Tomek S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×