Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kiwasake

Nie działający obrotomierz

Recommended Posts

Guest kiwasake

Witam

nie działa mi obrotomierz nawet nie drga

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

jak to mogę naprawić ?

pomocy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">:(

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dudek_Ust

hmm tez mam to u siebie narazie dalem do mechanika...

zbaczymy jaki rezultat jutro bedize dodatkowo mial dac diody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak włączasz zapłon to obrotek jakoś reaguje(podskoczy wskazówka)?

W pierwszej kolejności wyciągnąłbym licznik i sprawdził nakrętki z obrotomierzem, może któraś nie styka jak należy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

Please login or register to see this quote.

nic się nie porusza ... wyciąłem go po dopinałem wszystko do kręciłem mocniej itp ale nie działa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak u mnie nie działał to zmieniłem bezbpiecznik w kasetce i jest ok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

witam troszkę czasu minęło a ja tego dalej nie naprawiłem może ma ktoś jakieś rady

(teraz w zimie rano jak odpalam to normalnie działa przejadę jakieś 500m i opada i tak co rano )

Edited by kiwasake

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobacz za zegarami czy kostka jest dobrze dociśnięta, ew. czy te przewody na taśmach nie są poprzerywane, u mnie były, ale poprzedni właściciel "prowizorycznie" polutował, co wytrzymało parę miesięcy i było trzeba poprawiać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

właśnie dociskałem tom kostkę zerwanych tez nie ma zastanawia mnie właśnie dlaczego rano na mrozie działa aż do zagrzania silnika :/

pomocy bo wkur... jest jazda bez niego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepne się pod temat, mam podobny problem z tym że, u mnie obrotek wariuje, raz pokazuje odpowiednie obroty a raz az do 7 tys i sie trzyma cały czas, sprawdziłem taśme na liczniku i kostke i jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

hym chyba lipa ;( nikt nic nie wie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przewód od cewki zapłonowej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozliwe ze gdzies cos nie laczy i puki "wilgoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">" lata w samochodzie to przewodzi kabel a pozniej wyparuje i zonk ... slyszalem juz rozne rzeczy z ta wilgocia i duze mooooooze to wlasnie byc to

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

o czego jest podpięty obrotomierz ?????

wszystkie kostki czyściłem sprawdzałem i nic tak samo się dzieje może ma ktoś jakieś rady :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym zalecal sprawdzenie wszystkich kalbi idachych od kostki od strony obrotomierza, ktorys MUSI byc walniety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemy z obrotkiem mogą być efektem padającej cewki zapłonowej, bądź wadliwego połączenia od cewki, szukaj na kablach i sprawdź samą cewkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

nie jestem dobry z elektryka i nie wiem jak można sprawdzić cewkę ... starłem się wczoraj mniej więcej sprawdzić te kable ( ale te kable co idą od alternatora później jest taka dożą wiązka a później to idzie gdzieś )

planuje dziś wykręcić licznik i może coś tam będzie ;(

ma może ktoś na sprzedaż sam obr. bo chciałbym zachować oryginalny przebieg 364tys

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

W momencie kiedy nie będzie działać Ci obrotek weź miernik w dłoń i sprawdź oporność cewki jak będzie jakaś mała to znaczy ze dobrze jak większa to zaczyna się lipa a jak nie będzie przewodzić to znaczy, ze to na pewno cewka poszła, ale trochę wątpię, aby to była cewka, jak cewka się uszkodzi to raczej już nie działa, a nie raz tak raz nie, ja bym obstawiał tak jak koledzy wyżej pisali, ze to kable się przetarły i raz łączy raz nie (tak jak kablem od słuchawek zależy w jakiej jest pozycji to działa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aby było prościej... znajdź wychodzący od dolu kabelek od cewki, on jest w takiej pseudo gąbko-materiałowej oplotce i powinien być koloru zielonego, weź obierz kabel delikatnie np nożem do tapet w małym miejscu, przyczep tam drugi kabelek, zlutuj, zaizoluj. kabelek co "dołączyłeś" przeciągnij do wewnątrz i podepnij pod kostkę od licznika, tylko nie pamiętam dokładnie który pin, podajże pin8, w każdym bądź razie poszukaj na forum było to poruszane dużo razy. Puścisz po prostu nowy kabelek, tak jak to się robi w przypadku kiedy ktoś nie ma obrotomierza, ani instalacji do niego, a chce go mieć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by PtaQ90

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kiwasake

hym wstyd się przyznać ale jakoś nie umiem sprawdzić tej oporności ;( a z tym kabelkiem to fajny pomysłowy tylko jak fajnie wprowadzić to pod licznik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

a do czego jest podpięty ten obr ??????

Edited by kiwasake

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak mowie, wepniesz ten kabelek jak mowilem do odpowiedniego gniazda w kostce pod zegarami i bedzie dzialac, a kabel mozesz puscic np dziura ktora "przeprowadza" linke do otwierania maski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...