Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Buba20

dziwny dzwiek z pod maski

Recommended Posts

koledzy poratujcie, przed momentem ruszając usłyszałem jakiś dziwny "strzał" z pod maski i nawiewów poszedł dym. Samochód zgasł, po oględzinach nie zauważyłem żadnego wycieku lub pęknięcia. Po czym uruchomiłem silnik ponownie temperatura ustawiła się na poziomie +/- 80 stopni. Samochód normalnie pracował (wręcz coś jak by mu się polepszyło )> Pytanie do was co to mogło byc (Vectra 2.0 + gaz 1996)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaką masz instalację gazową???

stawiam na strzał gazu w dolot

sprawdz czy nie pękła rura dolotu lub puszka filtra powietrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puszka z rurą cała tylko filtr troszkę zmasakrowany, co do instalacji to nie powiem bo się kompletnie nie znam tu masz fotki jeśli coś z nich wyczytasz. jutro mam zamiar zabrać się za krokowy

No to znów mi taki strzał odwaliła Vici

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by Buba20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli to już nie pierwszy strzał?

Z tego, co widzę, to generacja II, czyli ryzyko strzału gazu w dolocie bardzo duże. I pewnie masz jakieś zabezpieczenia, klapki, które uwalniają ciśnienie po strzale. Zastanawia mnie tylko ten dym w nawiewach. Raczej wlot powietrza do wietrzenia auta powinien być oddzielony od komory silnika gumową uszczelką na grodzi ( no, chyba, ze nie masz - tej gumy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> ).

Słuchaj, najprościej - masz w Kępnie, na wylocie do Wrocławia, przed Orlenem, bardzo dobrych gazowników. Młode chłopaki, ale znają sie na rzeczy. Podjedź do nich, pogadaj, że miałeś strzał w dolocie - obejrzą, czy coś nie trzeba uzupełnić ( w zabezpieczeniach).

No bo raczej zakładać sekwencję do starszego bądź co bądź auta raczej się nie opłaca.

Ciesz się tylko, że nie pękł kolektor dolotowy, bo po takim strzale lubi się robić wielgachna dziura z tyłu, od strony grodzi ( wielkości pięści), także ci się tym razem upiekło. Ale lepiej podjedź do tych gazowników niech oblukają i porządnie wyregulują.

Pozdrawiam.

Aha - i poproś może któregoś moda, by przeniósł ten wątek do LPG - tam więcej ci podpowiedzą.

Edited by voniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do świstu słyszalnego po odpaleniu autka to sie rozwikłało

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...