Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Buba20

dziwny dzwiek z pod maski

Polecane posty

koledzy poratujcie, przed momentem ruszając usłyszałem jakiś dziwny "strzał" z pod maski i nawiewów poszedł dym. Samochód zgasł, po oględzinach nie zauważyłem żadnego wycieku lub pęknięcia. Po czym uruchomiłem silnik ponownie temperatura ustawiła się na poziomie +/- 80 stopni. Samochód normalnie pracował (wręcz coś jak by mu się polepszyło )> Pytanie do was co to mogło byc (Vectra 2.0 + gaz 1996)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaką masz instalację gazową???

stawiam na strzał gazu w dolot

sprawdz czy nie pękła rura dolotu lub puszka filtra powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Puszka z rurą cała tylko filtr troszkę zmasakrowany, co do instalacji to nie powiem bo się kompletnie nie znam tu masz fotki jeśli coś z nich wyczytasz. jutro mam zamiar zabrać się za krokowy

No to znów mi taki strzał odwaliła Vici

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Buba20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli to już nie pierwszy strzał?

Z tego, co widzę, to generacja II, czyli ryzyko strzału gazu w dolocie bardzo duże. I pewnie masz jakieś zabezpieczenia, klapki, które uwalniają ciśnienie po strzale. Zastanawia mnie tylko ten dym w nawiewach. Raczej wlot powietrza do wietrzenia auta powinien być oddzielony od komory silnika gumową uszczelką na grodzi ( no, chyba, ze nie masz - tej gumy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> ).

Słuchaj, najprościej - masz w Kępnie, na wylocie do Wrocławia, przed Orlenem, bardzo dobrych gazowników. Młode chłopaki, ale znają sie na rzeczy. Podjedź do nich, pogadaj, że miałeś strzał w dolocie - obejrzą, czy coś nie trzeba uzupełnić ( w zabezpieczeniach).

No bo raczej zakładać sekwencję do starszego bądź co bądź auta raczej się nie opłaca.

Ciesz się tylko, że nie pękł kolektor dolotowy, bo po takim strzale lubi się robić wielgachna dziura z tyłu, od strony grodzi ( wielkości pięści), także ci się tym razem upiekło. Ale lepiej podjedź do tych gazowników niech oblukają i porządnie wyregulują.

Pozdrawiam.

Aha - i poproś może któregoś moda, by przeniósł ten wątek do LPG - tam więcej ci podpowiedzą.

Edytowano przez voniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do świstu słyszalnego po odpaleniu autka to sie rozwikłało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×