Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Annie (:

VB 2.0

Recommended Posts

Guest Annie (:

Witam !

W sobotę zakupiłam OVB 2.0 . Kupiłam ją na biegu ponieważ potrzebowałam na gwałt samochód a znajduję się za granicą. Tak więc pojechałam na tzw jazdę próbną poza małymi problemami lakierniczymi samochód bez zarzutów. Natomiast po jakiś 400km jazdy tego samego wieczoru w drodze do domu zapaliła mi się lampka sygnalizująca zaciągnięcie ręcznego - którego defakto nie ma ...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> Moim pytaniem jest czy możliwe jest że w każdej chwili mogę zostać na ulicy bez hamulców ?

Moja Perełka :

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem powinnaś sprawdzić poziom płynu hamulcowego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Annie (:

Właśnie byłam u mechanika powiedział że wszystko w normie... Tylko że nie miałam czasu żeby mi naciągnęli linkę od hamulca ręcznego.. ale powiedzieli że płyny są w porządku

A mimo to nie chce lampka zgasnąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

to może pstryczek pod dźwignią ręcznego się zablokował albo kabelek przetarł

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta kontrolka moze sygnalizowac o roznych problemach zwiazanymi z ukladem hamulcowym,np wytarte klocki,kolega mniał dzis problem z hamulcami,ujechał 500m i zapaliła sie katrolka hamulca i ABS a w dodatku smrut spalonej opony,reczny nie złapał bo go nie uzywał,a okazało sie ze autkem jest za mało jezdzone,przyrdzewiał tłoczek i sie zblokował,po oczyszczeniu i skasowaniu błeu jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest riv11

Mogą być różne rzeczy, ale dość często jest to co opisał Kokosz. Jeżeli płyn masz Oki, to ściągnij skórzaną osłonkę z ręcznego sprawdź jak działa tamten przycisk. Dostęp do tego "pstryczka' jest bardzo prosty.

A i jeszcze jedno to, że pali się lampka zaciągniętego ręcznego, wcale nie musi oznaczać, że on działa i jest faktycznie zaciągnięty. To ustrojstwo działa w ten sposób, że jak pociągniesz dźwignie ręcznego to automatycznie zwalania się przycisk, który powoduje że zapala się kontrolka. Czyli inaczej mówiąc kontrolka sygnalizuje, że masz podniesiona dźwignię- a ręczny może być nie sprawny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...